Achizitie publica - Furnizare tractor
Detaliu pentru invitatia numarul 325729
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325729/08.05.2012
Denumire contract: Furnizare tractor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA RACHITOVA (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4521370, Adresa: RACHITOVA, NR. 25, JUD HUNEDOARA, Rachitova, Telefon: 0254775410, Fax: 0254775409
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea unui tractor cu caracteristici minime conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire, si care este necesar pentru intretinerea pasunilor comunei si a drumurilor si ulitelor satesti
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 150, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 2.000 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelorGarantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-Ordinul de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO71TREZ3715004XXX000031, deschis la Trezoreria orasului Hateg .-Lichiditati depuse la casieria Unitatii Administrativ TeritorialeRachitova, localitatea , Rachitova, judetul HunedoaraConform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A.In cazul in care un ofertant depune o contestatie la CNSC si aceatsa contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta are dreptul sa retina 1500 lei (1%) din valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 din OUG 34/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratii privind eligibilitateaSolicitatXNesolicitatPrezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181SolicitatXNesolicitatPrezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica3. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataSolicitatXNesolicitat1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, certificatul sa prezinte situatia datoriilor scandente in luna anetrioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau prezinta datorii, ofertantul este exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.2. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul localin conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerile autorizate si legalizate in limba romana sau prezinta datorii, oferta este exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului. Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart.182 din OUG 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006, conform formularelor 12 A si 12B, ofertatul va prezentao declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertei comune, prezentareacertificatelor de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.Pentru a fi admis ofertantul sau asociatii in cazul ofertei comune nu pot avea obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat4. Certificat de participare cu oferta independentaSolicitatXNesolicitatPrezentare formular 12E - Certificat de participare cu oferta independenta, Anexa ordinului 314/2010 emis de catre presedintele ANRMAP5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006SolicitatXNesolicitatPrezentare formular 12F - Declaratie pe proprie raspundereIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica 1. Persoane juridice/fizice romanePentrupersoane juridiceromane: a) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectulprezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie conf. cu roiginalul, acesta are obligatia de a prezenta documentul in original / copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Informatii privind indeplinirea cerintelor de calificare si/sau selectie.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil Solicitat X NesolicitatBilantul la 31.12.2010, vizat si inregistrat de organele competente, Informatii privind situatia economico-financiara Fisa de informatii generale Formular 2Solicitat XNesolicitatPentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani, realizata de ofertanti trebuiesa fie de 300.000 lei, conform ordinului 509/2011 emis de catre presedintele ANRMAP
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 aniFormularul 12DOfertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a cel putin uncontract care au avut ca obiect furnizarea de utilajein valoare de150.000 lei.SolicitatXNesolicitat, Recomandari de la beneficiariSolicitatXNesolicitat, Model de contract cadruFormular 5Solicitat XNesolicitat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare"pretul ofertei" se acorda astfel: pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, iar pentru alt pret punctajul se acorda astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctaj maxim alocat
Caracteristici si dotari tehnice
30
Descriere: Componenta tehnica, cel care are caracteristicile tehnice conform caietului de sarcini obtine procentaj maxim, ceilalti urmand sa primeascaproportional in functie de caracteristicile tehnice oferite, conform Caietului de sarcini
Termen de livrare - exprimat in zile
15
Descriere: Pentru cel mai mic termen de livrare, dar nu mai mic de o zi, se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare, iar pentru alt termen, dar nu mai mare de 10 zile, punctajul se acorda astfel: Tn=(termen minim/termen n) x punctaj maxim alocat
Perioada de garantie
5
Descriere: Perioada de garantie cea mai indelungata, dar nu mai mare de 60 luni, obtine punctaj maxim alocat acestui criteriu de evaluare, iar pentru alta perioada de garantie, dar nu mai mica de 12 luni, punctajul se acorda astfel: Pg = (perioada de garantie n / perioada de garantie max) x punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 15.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 08:54