Achizitie publica - Furnizare TRACTOR
Detaliu pentru invitatia numarul 327045
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327045/17.05.2012
Denumire contract: Furnizare TRACTOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL MORENICod fiscal: 4344597, Adresa: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Telefon: 0245667265, Fax: 0245667265
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300, telefon: +40 245667265, fax: +40 245667265, persoana de contact: GABRIELA CODROIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala se sedinte a Primaria MunicipiuluiMoreni, STR.A.I.CUZA NR.15, Moreni, Romania, cod postal: 135300
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare TRACTOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare , , Tractor"conform urmatoarelor specificatii tehnice: Turbo, Nivel de poluare Tier III - 3 cilindri, Capacitate cilindrica: max 3000 cmcCutie de viteze mecanicasincronizata 40km/htrepte cu15viteze inainte si 15 in reversDubla tractiune 4x4Sistem de franare integral, hidrostatica pe toate cele 4 roti, cu discuri in baie de ulei comandata cu posibilitatea excluderii la rotile din fataSistem de franare integral, hidrostatica pe toate cele 4 roti, cu discuri in baie de ulei comandata cu posibilitatea excluderii la rotile din fataTip independenta: 540 rot/min cu comanda electrohidraulicaGeamuri fata si spate cu deschidereIsonorizata, Ventilatie si incalzireDotata cu 2 faruri de lucru frontale si 2 posterioareOglinzi telescopice retrovizoareScaun conducator din piele reglabil pegreutate cu centura de sigurantaTermen de garantie: minim 24 lunide la data procesului verbalreceptie
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 484 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2200 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data depunerii ofertelor; Forma de constituire: a) conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Scrisoarea de garantie de participare/polita de asigurare vor mentiona informatiile si situatiile de retinere (integrala sau partiala), din formularul anexat.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Municipiului Moreni RO33TREZ2745006XXX000033 deschis la Trezoreria Moreni, cod fiscal: 4344597;b) prin ordin de plata confirmat de banca, conform art. 86, alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Garantia de participare se va retine cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, - Dovada constituirii este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plic
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie = 5 % din pretul contractului, fara TVA Modul de constituire : integral prin orice alt instrument de garantare conform prevederilor art. 90, alin. (1) din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: completarea si prezentarea Formularului 3 si Cazier judiciar/certificat echivalent;completarea si prezentarea Formularului 2 (Declaratie privind eligibilitatea); prezentarea certificatelor constatatoare privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 8(Pers. cu functii de decizie in cadrul Primariei Moreni: Primar Goran Vasile, Viceprimar Dinu Constantin;Secretar Popescu Carmen;Pers. implicate in intocm. aprob documen de atribuire si eval of : Director Tehnic Dinu Simona;Director Economic Timaru Ana Clauditia;Cons. Achizitii publice Iubulescu Nicoleta;Insp achizitii publice Nes Roxana ;Cons. Comp Mediu Boje Cristina;Sef serv. resurse umane Ciocoiu Mihaela, Sef serv Financiar Simion Daniela, Sef adm. publica Jr. Soare Grigoras Tamara.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - completarea si prezentarea Formularului 12 prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor pentru ofertantul care participa, in mod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor . - original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- cf Ordin ANRMAP 509/2011 .Pentru persoanele juridice straine se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Valoarea cifrei de afaceri globale, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani financiar incheiati, sa fie de minim 220000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul tb sa dovedeasca ca in ultimii 3 ani a avut cel putin un contractsimilar in valoare de minim 110484 lei, fara TVA, respectiv 25430 Euro.Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele de asigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent in domeniul ce face obiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP sectiunea documente si clarificari.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.05.2012 11:13