Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tractor


Detaliu pentru invitatia numarul 328469
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA SUCIU DE SUS (CONSILIUL LOCAL COMUNA SUCIU DE SUS MARAMURES)
Numar invitatie: 328469/31.05.2012
Denumire contract: Furnizare tractor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SUCIU DE SUS (CONSILIUL LOCAL COMUNA SUCIU DE SUS MARAMURES)Cod fiscal: 3695271, Adresa: SAT SUCIU DE SUS, NR. 791, COMUNA SUCIU DE SUS, JUDETUL MARAMURES, Suciu de Sus, Telefon: 0262/388467, Fax: 0262/388046
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SAT SUCIU DE SUS, NR. 791, COMUNA SUCIU DE SUS, JUDETUL MARAMURES, Romania, cod postal: 437315, telefon: +40 262/388467, fax: +40 262/388046, persoana de contact: MIRELA MARIA CHINDRIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Compartiment Achizitii Publice si Secretariat, SAT SUCIU DE SUS, NR. 791, COMUNA SUCIU DE SUS, JUDETUL MARAMURES, Romania, cod postal: 437315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii generale ale administra?iei publice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tractor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitionarea unui tractor cu caracteristici minime conform caietului de sarcini, care este parte integranta a documentatiei de atribuire, si care este necesar pentru intretinerea pasunilor comunei si a drumurilor si ulitelor satesti
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 140, 134.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 2.800 lei2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Ordinul de plata pentru autoritatea contractanta, in contul nr. RO94TREZ44027700271XXXXX deschis la Trezoreria Targu Lapus- Lichiditati depuse la casieria Unitatii Administrativ Teritoriale Suciu de Sus, localitatea Suciu de Sus, judetul MaramuresConform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A.In cazul in care un ofertant depune o contestatie la CNSC si aceata contestatie este respinsa ca nefondata, autoritatea contractanta are dreptul sa retina 1.401, 34 lei (1%) din valoarea estimata a contractului, conform art. 278^1 din OUG 34/2006In cadrul instrumentului de garantare trebuie sa fie prevazuta in mod expres situatia retinerii in conditiile art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerin?a minima: Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul;Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Cerin?a minima: Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundereDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plataCerin?e minime: 1. Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte: a) prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun oferteleb) prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal a unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei care se depun ofertele.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" sau prezinta datorii, ofertantul este exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.2. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerile autorizate si legalizate in limba romana sau prezinta datorii, oferta este exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006, conform Formularelor 12 A si 12B, ofertatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertei comune, prezentarea certificatelor de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.Pentru a fi admis ofertantul sau asociatii in cazul ofertei comune nu pot avea obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de statCertificat de participare la licitatie cu oferta independenta (datat, semnat si parafat), completat in conformitate cu Ordinul nr. 314 din 12 octombrie 2010 al Presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice.Cerin?e minime: Prezentare Formular 12E - Certificat de participare cu oferta independenta, Evitarea conflictului de interese.Cerin?a minima: Se completeaza si se prezinta Formular 12F - Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare. Acesta declara?ie se vaprezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, persoanele din cadrul autoritatii contractante ce detin functii de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contracte, necesar finantarii contractelor de achizitie publica (inclusiv consilierii locali) sunt: - Pasca Viorel- primar- Bodea Eugen Ion-viceprimar- Ungur Viorel-contabil- Chindris Mirela- Compartiment Achizitii publice si Secretariat- Burzo Olimpia-consilier local- Burzo Simion-consilier local- Burzo Viorel-consilier local- Cocis Dinu-consilier local- Cosciug Gabriel-consilier local- Cosma Matei-consilier local- Lazar Victor-consilier local- Nechita Onisor-consilier local- Nechita Viorel-consilier local- Pop Livia-consilier local- Popescu Radu-consilier local- Bozga Viorel-consilier localIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la Procedura (datata, semnata si parafata).Cerin?a minima: Se completeaza si se prezinta Formularul 12C.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele din aceasta sec?iune. 1. Persoane juridice/fizice romanePentru persoane juridice romane: a) Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul are dreptul sa desfasoare activitati economice, care le includ si pe cele ce fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.85/2006 privind procedura insolventei.Certificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Persoane juridice/ fizice straineCerinta minima: Prezentarea in original sau copie legalizata, sau copie lizibila insotita de mentiunea ?conform cu originalul? semnata de catre reprezentantul legal, a unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident. Documentelorprezentate se vor alatura traducerile autorizate a acestora in limba romana.In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul in copie conform cu originalul, acesta are obligatia de a prezenta documentul in original /copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.2. Informatii privind indeplinirea cerintelor de calificare si/sau selectie.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind cifra de afaceriNivel minim necesar: Media cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi cel putin egala cu valoarea de 140000 ron. In cazul unei asocieri, aceasta cerin?a va putea fi indeplinita ?i prin cumul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraNivel minim necesar: se solicita confirmarea furnizarii in ultimii 3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor), prin prezentarea unui contract de furnizare utilaje, a carui valoare fara TVA sa fie cel putin egala cu 140000lei. In cazul unei asocieri, aceasta cerinta va putea fi indeplinita si prin cumul. Ofertantii care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat Lei sau Euro au obligatia de a efectua conversia in moneda Euro si Lei, la ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Nationala a tarii respective in care s-a facut inregistrarea si va specifica ratele utilizate in oferta depusa.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este publicata pe www.e-licitatie.ro si este atasata prezentei invitatii.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer