Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Tractor agricol cod CPV 16710000-5, Primaria Municipiului Bailesti, judetul Dolj


Detaliu pentru invitatia numarul 354248
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL BAILESTI
Numar invitatie: 354248/30.09.2013
Denumire contract: Furnizare Tractor agricol cod CPV 16710000-5, Primaria Municipiului Bailesti, judetul Dolj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL BAILESTICod fiscal: 5002240, Adresa: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Telefon: 0251/311017, Fax: 0251/311956
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Revolutiei, nr 1 - 3, Bailesti, Romania, cod postal: 205100, telefon: +40 251/311017, fax: +40 251/311956, persoana de contact: Emanoel Sclipcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Revolutiei, nr 1 - 3, mun. Bailesti, jud.Dolj, Romania, cod postal: 205100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Tractor agricol cod CPV 16710000-5, Primaria Municipiului Bailesti, judetul Dolj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Tractor agricol cod CPV 16710000-5, Primaria Municipiului Bailesti, judetul Dolj, conform caietului de sarcini. Valoarea estimata a achizitiei este de 280000lei .
II.1.6) CPV: 16710000-5 - Tractoare agricole cu insotitor uman (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 280, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 5600.00lei.(IMM beneficiaza de 50% reducere din suma mentionata)Valabilitatea garantiei de participare este de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se va constitui prin orice alt instrument de garantare conf. art. 86 din H.G. 925/2006 : - virament bancar in contul deschis la Trezoreria BAILESTI: RO71TREZ2925004XXX000176(OP vizat de banca/trezorerie), - numerar la caseria unitatii contractanta sau - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, formular 15 .Garantia trebuie sa fie irevocabila.Garantia se va retine in urmatoarele cazuri: Ofertantul isi retrage oferta in perioada de valab;Oferta sa fiind castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valab. a ofertei;Nota: Avand in vedere valoarea estimata, se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in conditiile art. 278ยน din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare . In situatia in care operatorii economici doresc sa constitue garantia de participare in valuta, echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG 34/2006 Modalitatea de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: Se va completa Formular nr.1 ? Declaratie privind eligibilitateaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr. 2Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 Modalitate de indeplinire si aplicabilitate in cadrul procedurii: 1) Se va completa Formular nr.1.1 ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr.337/2006, cu modificari si completari ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.2)Persoanele juridice romane vor atasa certificate/documente, eliberate de autoritatile legale competente, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente, catre bugetul general consolidat si taxele locale, in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza.(Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.)-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3)Persoanele juridice straine vor atasa certificate/documente eliberate de autoritatile legale competente din tara in care este stabilit, care trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit.Inregistrarea de datorii restante va atrage eliminarea ofertantului in cauza(Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.)-Documentele se vor atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Toate documentele se vor prezenta in traducere autorizata ? limba romana.Cerinta nr. 3Calitatea de participant la procedura . Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa indeplineasca conditiile prevazute de legislatie pentru a participa la procedura. Se va completa Formular nr.2 ? Declaratie privind calitatea de participant la procedura . In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta.Cerinta nr. 4Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta . Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa respecte regulile de concurenta.Se va completa Formular nr.3 ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaIn cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerintaCerinta nr.5Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr.34/2006.Se va completa Formular nr.4 ? Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioarePersoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Pistritu Costel ? Primar; Musuroi Irinel ? Viceprimar; Motataeanu Violeta - Director Economic; Barbu Mihai ? Secretar ; Mitran Iustina ? Consilier Judridic ; Stoian Xenia - Sef Serviciu Gospodarire Comunala ; Petcut Stan ? Referent ; Pirvulescu Florea ? Consilier Superior ; Bonci Victor ? Referent ; Mustata Firu ? Referent ; Tanasie Simona ? Referent ; Padureanu Doru ? Consilier Superior ; Cojocaru Emanuela ? Sef Birou Relatii cu Publicul ; Sclipcea Emanoel- Consilier Asistent.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca aceasta cerinta Cerinta nr.1Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa aiba domeniul de activitate corespunzator obiectului procedurii.Persoana juridice/fizice romana1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , emis de Oficiul Registrul Comert ului sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straine1)Certificat constatator, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si traducere certificata in limba romana, dupa documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.2)Se vor atasa documente relevante, in original sau copie legalizata si traducere certificata in limba romana, emise de autoritatile competente din tara in care isi are sediul operatorul economic, din care sa rezulte: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati adresa);d) structura actionariatuluie) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domenii de activitate secundare;Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale. Se solicita ca media cifrei de afaceri globale in ultimii 3 ani, sa fie egala sau mai mare de: 560000 lei.In sustinerea acestei cerinte ofertantii vor prezenta in copie certificata pe proprie raspundere, bilanturilecontabile vizate si inregistrate de organele competente sau extrasele de bilant aferente ultimilor 3 ani 2010-2012. Pt. calculul echivalentei lei/euro se va aplica cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR pt. fiecare an in parte. Pentru ofertantii care se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii sumele mai sus mentionate se reduc cu 50%. Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.Nota: In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa centralizatoare ptr asociere in ansamblu, semnata de catre reprezentantul legal al ofertantilor asociati desemnat ca lider, precum si fise individuale pentru fiecare asociat in parte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Declaratie privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii., 2. Experienta similara - lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii3 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertei) din care sa reiasadovedirea experientei similare a ofertantului prin efectuarea de livraricu obiect similar, in baza a minim 1 contract - maxim 2 contracte de livrari invaloare cumulata de minim 280000 lei fara T.V.A. Livrarile de produse seconfirma prin prezentarea de certificate/documente (certificat costatator/recomandare/proces verbal de receptie/ etc.) emise sau contrasemnate deo autoritate ori de catre clientul beneficiar, care sa contina informatii din caresa rezulte faptul ca furnizarile de produse au fost efectuate in conformitatecu obligatiile contractuale. Precizari privind experienta similara: in situatia incare ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de maiputin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilorcorespunzatoare perioadei efective de activitate. In cazul in care oferta estedepusa de o asociere de operatori economici, se va prezenta o fisacentralizatoare pentru asociere in ansamblu, semnata de catrereprezentantul legal al asociatului desemnat calider, precum si fise centralizatoare individuale pentru fiecare asociat inparte, semnate de reprezentantii legali ai fiecarui asociat, inclusiv liderul.)Nota: In cazul asocierilor, cerinta minima mai sus mentionata se vaconsidera indeplinita in mod cumulativ, prin luarea in considerare a tuturormembrilor asocierii.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte. Standarde de asigurare a calitatii: certificat SR EN ISO 9001/2008, acordat de catre un organism de certificare acreditata pentru certificare sistemului de asigurare a calitatii, pentru furnizarea de produse similare celor ofertate, alte documente echivalente, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Documentul se depune in copie stampilata cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.10.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2013 14:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer