Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tractor cu doua remorci


Detaliu pentru invitatia numarul 331737
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Consiliul Local al Municipiului Calafat
Numar invitatie: 331737/16.07.2012
Denumire contract: Furnizare tractor cu doua remorci
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialConsiliul Local al Municipiului CalafatCod fiscal: 4554424, Adresa: Calafat, str 1 Decembrie 1918, nr 99/str Tudor Vladimirescu, nr 24, Calafat, Telefon: 0251/231424, Fax: 0251/232884
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Municipiul Calafat, str Tudor Vladimirescu, nr 24-Secretariat, Municipiul Calafat, jud. Dolj, Romania, cod postal: 205200
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Municipiul Calafat, str Tudor Vladimirescu, nr 24, Mun. Calafat, jud. Dolj
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tractor cu doua remorci
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Un tractor cu doua remorci
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 935 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 2.500 lei.Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original; instrumentul trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit. Pentru scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.5 din Sectiunea IV - Formulare.b) OP in contul autoritatii contractante RO80TREZ2935006XXX000046, deschis la Trezoreria Calafat, cod fiscal 4554424, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 2419 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si, daca este cazul, terti sustinatori .Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006Cerinta nr. 3Cerinta obligatorie: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4Cerinta obligatorie: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna aceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: fie o declaratie pe propria raspundere;fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 6 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederile art. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Peroane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Primar ec. Mircea Guta, Viceprimar Mituletu Dorel, Director D.S.U.P. ing. Pirvan Gheorghe, comp. achizitii publice-jr. Colina MariaDocumentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acestdocument se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sauteritoriala, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul deactivitate producerea sau comercializarea utilajelor care fac obiectul procedurii de achizitie.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalulNota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine : Cerinta nr. 1 Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara ? se va prezenta Fisa deinformatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1- Experienta similara1. Declaratie, insotita de Lista privind principalele livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani2. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada existenteia cel putin un contract avand ca obiect livrare de utilaje similare prezenteiproceduri, cu o valoare egala sau mai mare de 241935lei, fara tva.Experienta similara : a) copie cu mentiunea ?Conform cu originalul? a paginilor din contract care contin referintele privind: partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si semnaturile/stampila partilor;b) copie, stampilata ?conform cu originalul?, proces verbal de receptie prin care sa confirme livrarea de produse similare;c)copie, stampilata ?conform cu originalul?, recomandare/certificat constatator emis in conformitate cu prevederile art. 971alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, de la beneficiar. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termende valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este incurs de obtinerea certificatului ISO 9001:2008, in aceasta situatie operatoriifiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 09:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer