Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE TRACTOR SI LAMA DE DEZAPEZIRE


Detaliu pentru invitatia numarul 341418
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA BAIA (PRIMARIA COMUNEI BAIA)
Numar invitatie: 341418/27.12.2012
Denumire contract: FURNIZARE TRACTOR SI LAMA DE DEZAPEZIRE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BAIA (PRIMARIA COMUNEI BAIA)Cod fiscal: 4794109, Adresa: Str. Republicii, Nr. 69, Baia, Telefon: 0733081376; 0240/564.138, Fax: 0240/564.065
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Republicii Nr69, Baia, Romania, cod postal: 827005, telefon: +40 0240564138, fax: +40 0240564065, persoana de contact: IOANA HALALAU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Baia, str.1 Decembrie, nr.2, judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE TRACTOR SI LAMA DE DEZAPEZIRE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizaretractor si lama pentru dezapezire, care trebuie sa respecte caracteristicile tehnice inscrise in caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 34138000-3 - Tractoare rutiere (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 209, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de part se va const conf disp art.86din HG925/2006pt suma de 4.000lei.Per de valab a garantiei de part va fi de90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Vafi constituita prin virament bancarsau prin instrument de garantare emis in cond legii de o soc bancori de o soc de asigurari, in original .Se permite depunerea garantiei de participare, in numerar , la casieria unitatii.Trebuie sa fie irevocabila, sa prevada modul de plata al garantiei, conditionat sau neconditionat astfel cum este prevazut la art. 86 alin(4)din HG 925/2006.In cazul constit gar de participare cu OP, suma va fi virata in contul RO63TREZ6465006XXX000194 deschis la Trez Baia CIF 4794109.In cazul in care ofert a depus contestatie la CNSC, iar acesta a respins contestatia, autor contract va retine suma de 2090 lei, calculata conf art 278 ^1 alin. 1 OUG 34/2006.Ofertantii din categ IMM-urilor garan de particse constituie in procent de 50% din cuantprec, confLegii nr. 346/2004 . Garantia de part se va prezenta intr-un plic sigilat exterior atasat pachetului ce contine oferta.Pentru o evaluare si raportare unitare ale cuantumului aferent garantiei de partic, echivalenta pentru o garantie de part depusa in euro/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr 1-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006, Cazier fiscal si judiciar al op ec, original, copie leg sau copie?conf cu orig?, valabil la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Formularul nr 2 -Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006, Certif privind plata obligatiilor la bugetul de stat ?orig, copie legaliz sau copie ?conf cu orig?Certif priv plata impoz , taxe locale ? original, copie legaliz sau copie?conf cu orig?.Certif/ atestatele trebuie sa prezinte situatia oblig scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta. Persoane juridice /fizice straine Vor prezenta orice doc edificator elib de autoritati ale tarii de origine ( certificate, caziere judiciare , alte doc. echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impoz , taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Docum vor fi insotite detrad autorizata si legalizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010, Se va completa Formularul nr 5 In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006, Se va completa si prezenta Formular nr 4.In cazul unei asocieri/sustineri, fiecare asociat /sustinator este obligat sa prezinte acest document.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante : Ianus Nicolae ? primar, Marsavela Mugurel- viceprimar, Halalau Ioana ? secretar, Susu Carmen ? contabil sef-Consilieri locali : Fudulea Mihai , Stoian Adrian-Ciprian , Cojocariu Florin , Banila Ion, Balan Ion, Speriatu Carmen, Dragnea Gheorghita-Mirela, Balica Nicolae, Huleni Stere, Grasu Gheorghe, Orodel Florica, Bacalu Dumitru. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Se va completa Formularnr 3 , In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Prezentarea de certificate/documente emise de organisme abilitate care confirma inregistrarea si domeniul de activitate.Prezentarea certif constatator emis de ORC de pe langa Tribunalul Teritorial, ? original, copie legaliz sau copie ?conform cu orig?.Obiectul contractului trebuie sa aiba coresp in codul CAEN din certific constatator emis de ONRC ;Persoanele juridice/fizice strainevor prezenta: copii si traducere certif in limba romana, dupa doc care dovedesc o forma de inreg/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte caau ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: nivel minim solicitat pentru cifra de afaceri :400.000 lei ; Pentru demonstrarea cerintei op ec vor depune bilantul contabil peanul 2011, inreg la org competente, sau orice alte doc pe care op ec le pot prezenta in sustinerea cifrei de afaceri .Se vor prezenta copii cu ment?conf cu originalul? ale oricarui document care sa dovedeasca indeplinirea cerintei.Nota: Cifra de afaceri se va calcula prin impartirea valorii cifrei de afaceri exprimata in lei la cursul euro mediu anual publicat de BNR pentru anul respectiv.Pers jur straine vor atasa, in copie insotita de traducere certificata in limba romana, documente relevante, emise de autorit competente, care sa certifice indepl cerintei oblig privind cifra de afaceri.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit op nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci va fi acceptata doar o declaratie autentica data in fata unui notar, a u
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse pe ultimii 3 ani Ultimii 3 ani se vor calc pana la data limita de depun a ofert. Indeplinirea de catre ofertanta cel putin un contract , maxim doua contracte de furnizare similare , copie contract .Op ec nerezidenti (straini): vor prez doc insotit de traduc autoriz si legalizin limba romana. Standarde de asigurare a calitatiiAsigurarea calitatii produselor prin demonstrarea implementarii sistemului de management al calitatii in conformitate cu standardul ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: publicat pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.01.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.01.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.12.2012 17:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer