Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - "Furnizare tractor si lama de zapada pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta"


Detaliu pentru invitatia numarul 326104
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA ADAMCLISI
Numar invitatie: 326104/09.05.2012
Denumire contract: "Furnizare tractor si lama de zapada pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ADAMCLISICod fiscal: 7097998, Adresa: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Telefon: 0241854623, Fax: 0241854623
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. TRAIAN, NR.39, Adamclisi, Romania, cod postal: 907010, telefon: +4 0241854623, fax: +4 0241854623, persoana de contact: Serif Sibel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Adamclisi, str. Traian, nr. 39, judetul Constanta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: "Furnizare tractor si lama de zapada pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Furnizare tractor si lama de zapada pentru comuna Adamclisi, jud. Constanta" conform cerintelor din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 179, 219 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se va constitui in cuantum de 3.584 lei.Perioada de valabilitate :90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire: a) Instrument de garantare, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante, care se prezinta in original; instrumentul trebuie sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta si sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit. Pentru scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr.5 din Sectiunea IV - Formulare.b) OP in contul autoritatii contractante RO38TREZ24221180250XXXXX, deschis la Trezoreria Baneasa, cod fiscal 7097998, pe care sa fie specificat explicit scopul platii si vizat de catre banca emitenta.In masura in care Consiliul respinge contestatia depusa de operatorul economic in cadru procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va retine din garantie de participare a ofertantului contestator, suma de 1792 lei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 6, din Sectiunea IV ? Formulare.Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular si, daca este cazul, terti sustinatori .Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrarea in prevederileart.181.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr.7, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular.Tertii sustinatori vor depune declaratia doar pentru literele a, c1 si d din art. 181 din OUG. nr.34/2006Cerinta nr. 3Cerinta obligatorie: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Cerinta nr. 4Cerinta obligatorie: Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa obligatii exigibile la data de 25 ale lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Certificatele fiscale se vor depune in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depunaaceste certificate.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente atunci trebuie sa fie acceptate: fie o declaratie pe propria raspundere;fie o declaratie autentica data in fata unui notar.Va fi exclus de la procedura operatorul economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor si contributiilor la asigurarile sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, conform art.181, lit.c) din OUG 34/2006;Cerinta nr. 5 Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 8, din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formular. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Cerinta nr. 6Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Cerinta obligatorie: Ofertantul trebuie sa completeze Formularul nr. 15 din Sectiunea IV - Formulare. Documentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular.Cerinta nr. 7 Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: Prezentare Declaratie de neincadrare in prevederileart. 69^1 OUG 34/2006 conform Formular nr. 16, din Sectiunea IV - Formulare.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Burcea Anton Tudorel ? primarSerif Sibel ? secretarSlabu Marian, contabilDocumentul se depunein original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document. Deasemenea acest document se va depune si de subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Nota: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afa intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoane juridice/fizice*romane(prin persoana fizica se intelege persoana fizica autorizata)Cerinta nr. 1Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, eliberatcu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate producerea sau comercializarea utilajelor care fac obiectul procedurii de achizitie.Din Certificatul constatator trebuie sa rezulte: denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;codul unic de inregistrare;sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adrese);structura actionariatului;numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;domeniul de activitate principal;domeniile de activitate secundare;situatia societatii (ex: daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii);Certificatul constatator se va depune in original/copie legalizata/ copie conform cu originalulNota: Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizicestraine : Cerinta nr. 1Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Documentele trebuie saateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate aleofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privindsituatia economico-financiara ? se va prezenta Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara1. Declaratie, insotita de Lista privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani2. Pentru a fi considerat calificat, ofertantul trebuie sa faca dovada existentei a cel putin un contract avand ca obiect livrare de utilaje similare prezentei proceduri, cu o valoare egala sau mai mare de 179.000 lei, fara tva.Operatorul economic care nu satisface aceaste cerinte va fi descalificat.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor cumulate ale tuturor membrilor., Cerinta nr. 2Certificat de conformitate/certificate de calitate pentru produsele ofertate, Cerinta nr. 3Ofertantul va prezentat informatii privind personalul tehnic de specialitate care asigura service-ul prezentului contract, Cerinta nr. 4Mostre, descrieri si/sau fotografii.In vederea indeplinirii capacitatii tehnice si/sau profesionale, ofertantii vor prezenta schite tehnice/fise tehnice/fotografii relevante pentru produsele pe care le livreaza., Decl. priv. partea/partile din contr. care sunt indepl. de subcontractanti si specializarile acestora.Declaratiava contine toti subcontractantii cu care ofertantul intentioneaza sa incheie contracte de subcontractare, indiferent de contributia acestora la indeplinirea contractelor.In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multi subcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, la incheierea contractului de achizitie publica, prezentarea contractelor incheiate intre viitorul contractant si subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta si se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica.Pe parcursul derularii contr., contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea prop. tehnice sau financ. initiale. Certificat de atestare a calitatii implementat ISO 9001:2008, sau echivalent, in copie "conform cu originalul", in domeniul prezentei proceduri, in termen de valabilitate.In cazul unei asocieri fiecare asociat va prezenta acest certificat.Nota: Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinerea certificatuluiISO 9001:2008, in aceasta situatie operatorii fiind descalificati.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel (maxim 80 puncte): a) Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 80 puncte; b) Pentru un alt pret decat cel prevazut la lit.a) punctajul se acorda astfel: pfo = (pret minim / pret o) x 80. Unde, Pfo- reprezinta punctajul financiar al ofertantului ?o? pret o- pretul ofertantuluipret minim ? pretul cel mai mic
Termenulde livrare
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Termenul de livrare" se acorda astfel (maxim 5 puncte): a) pentru cel mai mic termen de livrare se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 5 puncte; b) pentru alt termen de livrare dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Ptolivrare = (termen minim/termen o) x punctaj maxim alocat. Unde, Ptolivrare ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare"Termenul de livrare"al ofertantului ?o? Termen minim - termenul de livrare cel mai mic, Termen o -termenul de livrareal ofertantului ?o?Termenul de livrare maxim acceptat este de 40 zile de la data semnarii contractului peste care oferta va fi declarata neconforma iar termenul minim de livrare este de o zi lucratoare de la data semnarii contractului, sub care oferta nu va fi punctata suplimentar.Termenul de livrare a produselor va fi obligatoriu exprimat in zile calendaristice, de la data semnarii contractului.
Perioada de garantia acordata tractorului
10
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantia acordata tractorului" se acorda astfel (maxim 100 puncte): a) pentru cea mai mare perioada de garantie ofertata se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 100 puncte; b) pentru alta perioada de garantie dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Pto garantie = (termen o/termen maxim) x punctaj maxim alocat. Unde, Pto garantie ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare "perioada de garantia acordata tractorului" al ofertantului ?o? Termen maxim- termenul de garantie cel mai mare, Termen o -termenul de garantie al ofertantului ?o? In vederea evaluarii uniforme a ofertelor perioada de garantie a tractorului va fi obligatoriu exprimata in ani, de la data semnarii procesului verbal de receptie, incheiat intre furnizor si beneficiar;
Numar de revizii gratuite
5
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare "Numar de revizii gratuite " se acorda astfel: a) pentru cel mai mare numar de revizii gratuite ofertat se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv, adica 5 puncte; b) pentru alt numar de revizii gratuite dacat cel prevazut la lit. a)punctajul se acorda astfel: Pto revizii gratuite = (numarul de revizii gratuite o/numar de revizii gratuite maxim) x punctaj maxim alocat. Unde, Pto revizii gratuite ? reprezinta punctajul pentru factorul de evaluare "Numar de revizii gratuite " ale ofertantului ?o? numar de revizii gratuite maxim-cel mai mare numar de revizii gratuite acordate, numarul de revizii gratuite o -numarul de revizii gratuite acordate de ofertantul ?o?. Atentie ! Reviziile gratuite acordate de furnizor inseamna manopera + deplasarea la sediul beneficiarului, consumabilele vor fi contra cost.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: online, pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2012 14:43
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer