Achizitie publica - Furnizare tractor si remorca
Detaliu pentru invitatia numarul 335209
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335209/11.09.2012
Denumire contract: Furnizare tractor si remorca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MALU CU FLORICod fiscal: 4344244, Adresa: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Telefon: 0245-670114, Fax: 0245-670114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +4 0245670114, fax: +4 0245670114, persoana de contact: Primaria Malu cu Flori
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Malu cu Flori, Malu cu Flori, Romania, cod postal: 137285, telefon: +4 0245670114, fax: +4 0245670114, Primaria Malu cu Floripersoana de contact Stoica Aurelia Cerasela, tel 0769095901
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tractor si remorca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare tractor si remorca
II.1.6) CPV: 16700000-2 - Tractoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da.Cuantum: 2200 lei.Perioada de valabilitate: 90 de zile de la data depunerii ofertelor; Forma de constituire: a) conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Scrisoarea de garantie de participare/polita de asigurare vor mentiona informatiile si situatiile de retinere (integrala saupartiala), din formularul anexat.Pentru virament bancar, se va utiliza contul Primariei Malu cu Flori RO82TREZ2715006XXX006030 deschis la Trezoreria TaRGOVISTE, cod fiscal: 4344244;b) prin ordin de plata confirmat de banca, conform art. 86, alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006.Garantia de participare se va retine cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87, alin. (1) din H.G. 925/2006 si de art. 278^1, alin. (1) din O.U.G. 34/2006, - Dovada constituirii este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului. In cazul ofert din categoria IMM(facand dovada conf. L 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat mai sus.
Garantie de buna executie
DaCuantumul garantiei de buna executie = 10 % din pretul contractului, fara TVA, 5% in cazul IMM. Modul de constituire : integral print-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bacara sau prin retineri succesive din sumele datorate pt. facturi partiale, conform prevederilor art. 90 alin. (1)-(3) din H.G.R. nr. 925/2006. Garantia de buna executie va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 91 si 92 din H.G.R. nr. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala a operatorului economic: completarea si prezentarea Formularului 3 si Cazier judiciar/certificatechivalent;completarea si prezentarea Formularului 2 (Declaratie privind eligibilitatea); prezentarea certificatelor constatatoare privind platataxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celeiin care se depun ofertele;declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formular 8(Pers. cufunctii de decizie in cadrul Primariei Malu cu Flori: Primar Ing Procopie Toma, viceprimar Constantin Ion, secretar Pietrareanu Gavrila Gabriel, Pers. implicate in atribuirea contractului si evaluarea ofertelor: Stoica Aurelia Cerasela, Simene Gabriela, Lunescu Doina, Corlet Maria, Simion Tatiana.Persoanele care aproba bugetul aferent achizi?iei in cauza : Voicila Constantin-consilier local, Apostoiu Constantin-consilier local, Anghelina Ionut-consilier local, Nistor Mariean-consilier local, Vintilescu Petre-consilier local, Necula Ion-consilier local, Dutescu Ion-consilier local, Farcas Mihaela-consilier local, Marinescu Constantin-consilier local.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 - completarea si prezentareaFormularului 12 prin care certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate Prezentarea certificatului constatator emis de Registrul Comertului valabil la data deschiderii ofertelor pentru ofertantul care participa, inmod individual sau ca asociat, la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, emis cu cel mult 30 de zile inainte de datadeschiderii ofertelor . - original/copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul- cf Ordin ANRMAP 509/2011 .Pentru persoanele juridice straine se vor atasa copii dupa original, si traducere certificata in limba romana, dupa documentele caredovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa deinformatii generale cuprinzand valoarea cifrei de afaceri medieanuala pe ultimii 3 ani ? Formular 4. Pentru conversia valutarase va utiliza cursul mediu anual BNR leu euro, 1 euro = 4, 4654 lei, 2009:1 euro = 4, 2373lei, 2010:1 euro =4, 2099 lei, 2011 1 euro = 4, 2379 lei. Nota: In cazul depuneriiunei oferte comune, situatia economica si financiara, inclusivindeplinirea cerintelor minime se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor asociatilor, Valoarea minima cifrei de afaceri, calculata ca medie anuala pe ultimii 3 ani, financiar incheiati, sa fie de 220000 lei.Ofertantul va prezenta Bilantul contabil la :31.12.2009, 31.12.2010, 31.12.2011, vizate si inregistrate la org fiscale si /sau alte docum edificatoare, in copie
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta copie a cel mult doua contracte similare (cu obiect similar) a caror valoare sa fie cel putin egala cu 110 000 lei.Proces verbal de receptie prin care sa se confirme livrarea de produse similare .Declaratie referitoare la efectivul mediu anual al personalului angajat si alcadrelor de conducere in ultimii 3 ani Certificat care sa ateste faptul ca ofertantul respecta standardele deasigurare a calitatii SR EN ISO 9001:2000/echivalent in domeniul ce faceobiectul contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.09.2012 14:51