Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare troliuri forestiere-DS Tulcea


Detaliu pentru invitatia numarul 352603
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 352603/13.08.2013
Denumire contract: Furnizare troliuri forestiere-DS Tulcea
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Isaccei nr.25, Tulcea, Romania, cod postal: 820166, telefon: +40 240517712, fax: +40 240516425, persoana de contact: compartiment achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Silvica Tulcea, Str.Isaccei nr.25, Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare troliuri forestiere-DS Tulcea
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitionarea a doua trolii conform cerintelor caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 42141410-6 - Troliuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 40, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare 500 lei.Echivalenta pentru garantia de participare depusa in alta moneda se va fface la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.Perioada de valabilitate a garantiei de participare 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare: -Scrisoare de garantie bancara, -Instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate de asigurari-Ordin de plata sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de cartre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor (cont RO 80 RZBR 0000 0600 0035 2809-Raiffeisen Bank-sucursala Tulcea)-prin depunere de numerar la casieria DS Tulcea, Str.Isaccei nr.25.Dovada achitarii garantiei de participare va fi prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta obligatorie : -prezentare formular"Informatii generale"-prezentare formular"Declaratie privind eligibilitatea"-prezentare formular"Declaratie privind calitatea de participant la procedura"-prezentare formular"Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.nr.34/2006-prezentare formular"Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G.nr.34/2006-Persoane cu functie de decizie din cadrul DS Tulcea, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: ing.Paula Enescu, ec.Carmen Benga, ing.Costel Petcu, consilier juridic Felicia Apahidean si ing.Paul Lupu-prezentare formular"Cetificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat-Certificat care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele eliberat de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor locale, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania Se va atasa in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea"conform cu originalul"Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, cu informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar comercializarea produselor prin prezenta documentatie.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani care trebuie sa fie cel putin egala cu dublul valorii estimate, respectiv 80 000 lei.Cursul euro/leu care se va lua in calcul este cel din 31 decembrie al fiecarui an comunicat de BNR.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani2.Informatii privind asocierea-daca este cazulPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.09.2013 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.09.2013 16:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 08.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.08.2013 20:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer