Achizitie publica - FURNIZARE TRUSE DE DIAGNOSTICARE ( KITURI PENTRU LABORATOR )
Detaliu pentru invitatia numarul 352661
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352661/13.08.2013
Denumire contract: FURNIZARE TRUSE DE DIAGNOSTICARE ( KITURI PENTRU LABORATOR )
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEACod fiscal: 3721958, Adresa: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240/533962, Fax: 0240/533601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE TRUSE DE DIAGNOSTICARE ( KITURI PENTRU LABORATOR )
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE TRUSE DE DIAGNOSTICARE ( KITURI PENTRU LABORATOR ), cf. caiet de sarcini
II.1.6) CPV: 33141625-7 - Truse de diagnosticare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 395, 460.9 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lot 1 = 101, 25 leilot 2 = 31, 50lot 3 = 52, 50lot 4 = 30, 00lot 5 = 14, 50lot 6= 8, 25lot 7 =105lot 8 = 58lot 9 = 12lot 10 =72lot 11 = 49, 50lot 12 = 25lot 13 = 36lot 14 = 6, 50lot 15 = 12, 42lot 16 = 150lot 17 = 35lot 18= 12, 52lot 19 = 40, 66lot 20 = 3, 78lot 21 = 41lot 22 = 2, 00lot 23 = 51, 25lot 24 = 15lot 25 = 82lot 26 = 3, 60lot 27 = 20lot 28 = 56lot 29 = 12lot 30 = 2, 64lot 31= 16lot 32 = 3, 30lot 33 = 141lot 34 = 140, 30lot 35 = 12, 72lot 36 = 61, 50lot 37 = 82lot 38 = 30, 75lot 39= 47, 95lot 40 = 112, 75lot 41 = 37lot 42 = 72, 60lot 43= 77, 76perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu valabilitatea ofertei.- se va permite prezentarea garantiei de participare si in alte monede- cuantum garantie de participare :0, 5 %- cursul valutar pentru care se va face echivalenta, va fi raportat la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu un numar de 3 zile.Instrumentul de garantare se va prezenta in SEAP ( scanat), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si se va prezenta si in original la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita stabilita pentru depunerea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU TOATE LOTURILE: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular A ( incadrarea in situatia prevazuta la art.180/OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractuluide achizitie publica)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/O.U.G. 34/2006- formular B ( in situatia in care reiese ca ofertantul de aflaintr-una din situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica)-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primarie .Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare Fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie ?? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??- formular 20 (declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu reglulile de concurenta)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in formularul nr.3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, sunt: dr.Tuchila Mitica-dir.ex, Ec.Galaczi Rodica-sef serv ec/adm, ec.Saridache Luminita-consilier principal; jr.Serban Mariana-consilier juridic, Ing.Musat Mariana Nicoleta - presedinte comisie evaluare;ec.Danila Georgiana-membru comisie evaluare; dr.Dragnea Claudiu -membru comisie, dr.Maftei Narcis Daniel-membru comisie, dr. Dragnia Stelica- membru comisie, Siomca Otilia -membru rezerva comisie, ing.Verdes Iustina Camelia - membru rezerva comisie. CERINTE MINIME PTR. TOATE LOTURILE: Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-in original sau copie legalizata cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei. Pentru persoane juridice /fizice straine: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitie.Se va permite si prezentarea documentului in copie lizibila , cu mentiunea : '' conform cu originalul ''
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU TOATE LOTURILE : fisa de informatii generale formularF4- se vor prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala ce vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani, CERINTE MINIME PENTRU TOATE LOTURILE : bilant contabil la data de31.12.2012se vor prezenta si alte documente relevantePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Se solicita prezentarea unor certificate /emise de organisme independente prin care se atesta faptul caoperatorul economic respecta standardele de asigurare a calitatii- se va prezenta certificatul ISO 9001/2001 SAU echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 24.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.08.2013 13:53