Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Tuberculina Purificata PPD 2UT


Detaliu pentru invitatia numarul 339616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJ
Numar invitatie: 339616/19.11.2012
Denumire contract: Furnizare Tuberculina Purificata PPD 2UT
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE SANATATE PUBLICA DOLJCod fiscal: 11333620, Adresa: str. Tabaci nr. 1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Telefon: +40 251502233/ +40 351885137, Fax: +40 251310071
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Tabaci nr. 1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200642, telefon: +40 251502233/ +40 351885137, fax: +40 251310071, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Tabaci nr. 1, Craiova, jud. Dolj, Craiova, Romania, cod postal: 200642, telefon: +40 251502233/ +40 351885137, fax: +40 251310071, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Tuberculina Purificata PPD 2UT
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Tuberculina Purificata PPD 2UT
II.1.6) CPV: 33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 435 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 1% din valoarea estimata, respectiv: 174 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Garantiei de participare se constituie conform prevederilor art. 86, alin (1) din HG nr 925/2006 si prin depunerea sumei in numerar la casieria autoritatii contractante. NOTA : Originalul garantiei de participare se va depune in plic inchis la sediul DSP Dolj, Craiova, str. Tabaci, nr.1. Cont pentru depunere garantie participare: RO75TREZ2915005XXX000116 deschis la Trezoreria Craiova.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din valoarea contractului fara TVA. Garantiei de buna executie se constituie conform prevederilor art. 90, alin (1)si (2) din HG nr 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea - neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completare Formular 1 din Sectiunea Formulare.Acest document va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazul.Cerinta nr. 2 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 - completare Formular 2 din Sectiunea Formulare. Tertul sustinator, daca este cazul, trebuie sa prezinte o declaratie privind neancadrarea in prevederile art. 181 lit.a, c1 si d din OUG.Cerinta nr. 3 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completare Formular 3 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr. 4 Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006- completare Formular 4 din Sectiunea Formulare. Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Dr. Bebe Martin-Dir. Exec., Ec.Nicolae Marcu-Dir. Exec Adj. Ec., Comisie evaluare: Marilena Valent-Comp.Achizitii Publice, Jr.Niculina Bulacu-Comp.Achizitii Publice, membr.rezerva Jr.Livia Paralescu-Comp.Juridic, Ec.Lavinia Nuta-Serv.Fin.Contab, membr.rezerva Ec.Luiza Boanca-Serv.Fin.Contab, Dr. Liliana Nica- responsabil program.Cerinta nr. 5 Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 6 Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7. Declaratie privind calitatea de participant - completare Formular 5 din Sectiunea Formulare. Cerinta nr. 1 Certificat constatator- emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii; - nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata. Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va prezenta pentru conformitate Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului si Comertului in original sau copie legalizata, la cererea Comisiei de evaluare a ofertelor .Cerinta nr. 2 Autorizatie de punere pe piata de la Ministerul Sanatatii, Agentia Nationala a Medicamentului .(cf.lg.95/2006 si OMS 895/2006)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Fisa de informatii generale. Prezentarea cifrei medii de afaceriglobale pentru o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani(in conf cu art.185, lit.c din OUG 34/2006).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continad valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;, Recomandare /document constatator privind indeplinirea obligatiilor contractuale;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 10:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer