Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare tuburi din beton armat


Detaliu pentru invitatia numarul 346072
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: PRIMARIA COMUNEI DELENI
Numar invitatie: 346072/30.04.2013
Denumire contract: Furnizare tuburi din beton armat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPRIMARIA COMUNEI DELENICod fiscal: 4541203, Adresa: sat Deleni /comuna Deleni judetul Iasi, Deleni, Telefon: 0232/732.070; 0730.708.454, Fax: 0232/732043
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii publice locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare tuburi din beton armat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Operatorul economic furnizeaza incomuna Deleni cu mijloace proprii : tuburi din beton armat
II.1.6) CPV: 44164200-9 - Tuburi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 76, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiri de participare este 1520 ronPer. de valab. a garantiei de particip. este de cel putin 60 de zile de la data limita de depunere / primire a ofertelor. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile;Formele de constituire pot fi potrivit art.86 al.(1)dinHG925 / 2006 prin: prin virament bancar sau printr-un instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurare sau prin depunerea unui ordin de plata cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data deschiderii ofertelor ( cont nr.Ro 89TREZ4095006XXX000549 )sau depunerea sumei in numerar la caseria autoritatii contractanteAutorit. contract. are dreptul de a retine garantia de particip., ofertantul pierzand suma constituita conf.art. 87(al.1)atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmat. situatii: 1. isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;2. oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si oricum nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;3. oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in per. de valabilitate a ofertei. Daca CNSC respinge contestatia depusa de un ofertant in cadrul procedurii, autorit. contract. va retine contestatorului din gar. de particip.o suma care se va calculaconform art. 278-1, (1), lit a, din OUG 34/2006, . IMM-urile beneficiaza de red. de 50% la gar.de participare . Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de particip., in cuantumul si forma soli., vor fi respinse la deschidere. In cazul unei asocieri fiecare membru al asocierii trebuie sa se incadreze in categoria IMM-urilor pentru a beneficia de prevederile legii nr.346/2004.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara in conditiile legii sau deo societate de asigurari. Aceasta se va depune in original.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA, sau de 2, 5% din pretul contractului fara TVA in cazul IMMurilor.Garantia de buna executie se va constitui : - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari conf. art.90, alin.1 din HG925/2006.- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Ofertantul castigator are obligatia de a deschide un cont la dispozitiaautoritatii contractante, la Unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in conformitate cu Hotarareanr.1045/19.10.2011, iar suma initiala care se depune nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: .Documentele emise/elaborate de operatorii economici cu scopul participarii la procedura se vor prezenta in original, conform art.5 alin.(3) din Ordinul Presedintelui ANRMAP nr.509/2001. -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006.Se va completa formular12A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181lit.a), lit.c)si lit D) din OUG nr. 34/2006Se va completa formular 12B - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica sitertului sustinator daca este cazul .-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/12.10.2010- Se va completa Formularul 6-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69-1 din OUG nr.34/2006 cu modificarile si completarile ulterioarePersoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire a contractului sunt: : Ec. Prigoreanu Dumitru- primar , Petraru Florin ? secretar , Boboc Mihai ? contabil , Vornicu Mihai ? refernt sup., Ing.Nita Elena ? inspector sup., Rusu Cristian Liviu ? inspector sup., Aioanei Florin Vasile ? consilier juridic , Ciubotarica Dan - referent sup., - Se va completa Formularul A - In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, de asemenea si subcontractantii. Aceasta cerinta se aplica sitertului sustinator daca este cazul.-Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul general consolidat precum si la bugetul local in original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare. Se vor depune documente aprobate de catre organele competente din care sa rezulte aprobarea esalonarii, si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii.Ofertantii, persoane juridice romane si straine, trebuie sa faca dovada faptului ca nu au datorii fata de bugetul general consolidat si fata de bugetul local. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, se accepta ca si document edificator o declaratie data in acest sens in fata unui notar.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Se va completa Formular 12C Certificat constatator emis de Oficiul National alRegistrului Comertuluiin original, copie legalizata/ autentificata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor-Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC..In etapa evaluarii ofertelor, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Declaratie privindcifra de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului , pe ultimii 3 ani .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - informatii privind asocierea ., Se solicita ca experienta similara un contract sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie de minim 76000 lei fara TVA ; livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente., -lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani; -Furnizorul trebuie sa aiba certificarea implementarii standardului de management a calitatii conform ISO 9001/2008 sau echivalent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 29.04.2013 08:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer