Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare tuburi din beton si tevi corugate


Detaliu pentru invitatia numarul 339626
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 339626/19.11.2012
Denumire contract: furnizare tuburi din beton si tevi corugate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: BDUL 1 MAI NR.6 , , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, telefon: +40 230217685, fax: +40 230521783, persoana de contact: ing.Atitienei Iulian-Birou Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: BDUL 1 MAI NR.6 , SUCEAVA, Romania, cod postal: 720224, Birou Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura si exploatari forestiere)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare tuburi din beton si tevi corugate
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizare tuburi din beton si tevi corugate
II.1.6) CPV: 44114220-0 - Conducte si racorduri din beton (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 309, 389 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, prin viramentbancar in Cont IBAN RO41BRDE340SV10287103400 deschis la BRD-SUCEAVA sau printr-un instrument de garantare emis de o societatebancara ori de o societate de asigurari.Garantia se va constitui : * pentru unul sau mai multe loturi, dar cu prezentarea unui centralizator anexa la dovada platii, ce va contine un tabel cu urmatorul continut : - numar curent, - lotul (numarul si denumirea lui )- produsul (denumirea produsului), - valoare garantie depusa aferenta lotului- forma de plataAceasta reprezinta 2%, din valoarea maxima alocata pentru fiecare lot in parte.Cuantumul garantiei de participare la licitatie pe loturi este prezentata in Anexa B.Cuantumul garantiei de participare la licitatie se va constitui numai pentru lotul/loturile sau sortimentele pentru care ofertantulintentioneaza sa depuna oferta.Pentru IMM-uri garantia de paticipare poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea garantiei de participare. In acest caz dovadaconstituirii garantiei de participare va fi insotita de Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (facand dovada inacest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004 ? Anexa 1 ? Declaratie privind incadrarea intreprinderilor incategoria intreprinderilor mici si mijlocii) prezentata in original, la vedere.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si emisa in favoarea DIRECTIEI SILVICE SUCEAVA. (adresa Bulevardul 1 Mai Nr.6, Suceava, cod postal 720224 jud.Suceava, ROMANIA)Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile), de la datalimita de deschidere a ofertelor, cu posibilitatea prelungirii acesteia la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare :5% din valoarea de atribuire a contractului (fara TVA) . Garantia de buna executie se constituie de ofertantul castigator pentru intreagaperioada de derulare a contractului ( conf. art. 89 din OUG 34/2006);Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare (conf. art. 90 alin.1-3 din HG 925/2006) cu respectarea prevederilor HG 1045/2011: retineri succesive dinplata cuvenita pentru facturile partiale ;Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administarea acestuiaun cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.In acest cont se va depune de catre contractant 0.5 % din pretul contractului (fara TVA).*Contractul se va semna dupa ce furnizorul va face dovada deschiderii contului si a virarii sumei de 0, 5% din valoarea totala a contractului(fara TVA)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta potrivit Ordinului nr. 314/2010 al Presedintelui ANRMAP-Se va completa si depune Formularul F3 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire Prezentarea acestui documentreprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabilaCerinta 2: Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese).Persoane cu functii de decizie din cadrul Directiei Silvice Suceava: -Ing. Sorin CIOBANU-Ing.Valerian SOLOVASTRU, -Ec. Vasile RUSU, -Jr.Aftanasie TIRONEAC-Ing.Iulian ATITIENEI-Ing.Constantin LAZARSe va completa si depune Formularul F4 din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire .Incadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de laprocedura aplicata pentru atribuirea contractului de furnizare.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 3 : Declaratie privind eligibilitateaSe va completa si depune Formularul 12 A din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 4 : Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006.Se va completa si depune Formularul 12 B din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.ATENTIE: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritateacontractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptulautoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea oferteiCerinta 5: Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul FinantelorPublice sau unitatile sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar.Se va prezenta si depune Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe razacareia isi are sediul social operatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in carese depune oferta.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 6 : Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local).Se va prezenta si depune Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe razacareia isi are sediul socialoperatorul economic, din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila.Cerinta 7 : Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Se va completa si depune Formularul 12 C din Sectiunea Formulare a prezentei documentatii de atribuire.Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie, iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca fiind inacceptabila. Ofertantul sa fie legal inregistrat si sa aiba ca obiect de activitate, o activitate cu relevanta in prezenta procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: Se va prezenta si depune Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, iar informatiile cuprinse in certificat trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor ?acesta putant fi depus in oricare din formele: in original, copie legalizata, copie lizibilasi stampilata cu mentiunea ?conform cu originalul"Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei ca inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind cifra medie de afaceri globalaCerinta minima obligatorie: Cifra medie anuala de afaceri globala pe ultimiitrei ani (2009, 2010 si 2011) trebuie sa fie egala sau mai mare decatvaloarea in lei a loturilor pentru care participa la licitatie-conform Anexa B., Se va completa si depune: Formularul B din sectiuneaFORMULARE - in originalSe va lua in calcul cursul BNR valabil pentru data de 31decembrie al fiecarui an.Acelasi curs se va lua in calcul si pentru conversia altor valute.Se va prezenta si depune: Bilantul contabil la 31.12 2011 , vizatsi inregistrat de organele competente sau dupa caz, (copiecertificata de ofertant pe propria raspundere);Prezentarea acestui document reprezinta o cerinta minimaobligatorie iar lipsa lui va duce la respingerea ofertei cainacceptabila.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Lista principalelor livrari similare efectuate in ultimii 3 ani (calculati pana ladata depunerii ofertei ) continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clientiprivati.Cerinta minima obligatorie: Ofertantii trebuie sa faca dovada ca in ultimii 3ani (calculati pana la data depunerii ofertei) au livrat produse similare celorsolicitate prin documentatia de atribuire.Ofertantii trebuie sa faca dovada livrarii de produse similare, in valoareegala sau mai mare decat valoarea in lei a lotului/loturilor la careintentioneaza sa participe la licitatiei., Se va completa si depune: Formularul 12 D, din sectiuneaFORMULARESe vor prezenta si depune : Formularul E din sectiuneaFormulare.Formularul E va fi insotit de documente doveditoare din care sarezulte indeplinirea tuturor elementelor solicitate ca si cerintaminima obligatorie: copii dupa contracte derulate (se vorprezenta parti relevante, nu integral), toate acestea prezentate incopie certificata ?conform cu originalul?, purtand stampila sisemnatura reprezentantului legal al operatorului economicprecum si recomandari din partea clientului privatbeneficiar /documente constatatoare din partea autoritatiicontractante., Cerinta nr. 2 Declaratie pe propria raspundere referitoare laechipamentele tehnicede care dispune operatorul economicpentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare. Cerintaminima obligatorie: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune deechipamentele tehnice pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de furnizare ., Se va completa si depune: Formularul 12 H din sectiuneaFORMULARE Prezentarea acestor documente reprezinta ocerinta minima obligatorie iar lipsa unuia din acestea va duce larespingerea ofertei ca inacceptabila. Cerinta nr. 1 Certificare ISO 9001:2008, Se vor prezenta si depune documente emise de organismeacreditate care confirma Certificarea sistemului de managemental calitatii ISO 9001 (sau echivalent) la ofertant, cu aplicabilitatela codurile CAEN cu relevanta in prezenta procedura. Se va prezent Certificatul ISO 9001sau echivalent, in copie cu mentiune ?Conform cu originalul?semnata si stampilata. Documentele emise in alta limba decatromana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limbaromana si legalizata la notariat. Prezentarea acestui documentreprezinta o cerinta minima obligatorie iar lipsa lui va duce larespingerea ofertei ca inacceptabila. Nota : Se accepta si ofertanti care dovedesc ca au raportul de audit finalizat si din el reiese ca va primi certificarea
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Pentru criteriul pretul ofertei: -Se acorda punctajul maxim pentru pretul cel mai mic ?Pmin al ofertei;
-Pentru alt pret ? Pn, punctajul se calculeaza dupa formula: P = (Pmin / Pn) × 85
termen de livrare
15
Descriere: Pentru criteriul termen de livrare de la primirea comenzii: Pentru termenul de livrare cel mai scurt? Tmin se acorda punctajul maxim.-Pentru alt termen de livrare - Tn se calculeaza punctajul astfel: T = (Tmin / Tn) ×15.Termenul de furnizare de la primirea comenzii se va exprima in ore si reprezinta obligatia operatorului economic care va fi declarat castigatorul procedurii de a livra produsele comandate la autoritatea contractanta. Termen minim de livrare 12 ore , termen maxim de livrare 48 de ore).NOTA: sub termenul minim de livrare ofertele nu vor fi punctate suplimentar, iar peste termenul maxim vor fi declarate neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.11.2012 11:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer