Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ulei hidraulic


Detaliu pentru invitatia numarul 347316
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Administratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa Siret
Numar invitatie: 347316/24.05.2013
Denumire contract: Furnizare ulei hidraulic
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAdministratia Nationala "Apele Romane" - Administratia Bazinala de Apa SiretCod fiscal: RO 18264854, Adresa: Str. Cuza Voda, nr. 1, Bacau, Bacau, Telefon: +40 234541646, Fax: +40 234510050
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ofertele vor fi transmise in format electronic in SEAP, semnate cu semnatura electronica.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Gospodarirea Apelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ulei hidraulic
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ulei hidraulic pentru completarea instalatiilor de actionare hidraulica a echipamentelor hidromecanice de la baraje si pentru completarea sistemelor hidraulice ale utilajelor.
II.1.6) CPV: 09211600-7 - Uleiuri pentru sisteme hidraulice si pentru alte utilizari (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 38, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare la procedura: -Lotul 1 - 51 lei;
-Lotul 2 - 68 lei;
-Lotul 3 - 27 lei;
-Lotul 4 - 256 lei;
-Lotul 5 - 108 lei;
-Lotul 6 - 256 lei.Echivalenta lei/euro pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Valabilitatea garantiei de participare: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari;
- Ordin de plata emis in favoarea autoritatii contractante in contul de garantie deschis la Trezoreria Bacau, cod IBAN RO45TREZ0615005XXX003761, CIF: RO18264854;
- Fila CEC, in original, depusa la sediul autoritatii contractante, confirmata de banca emitenta;
- Depunere numerar, la casieria autoritatii contractante.Dovada constituirii garantiei de participare se va face astfel: 1.In SEAP, vor fi transmise in format electronic documentele ce fac dovada constituirii garantiei de participare;2.In cazul CEC-urilor sau al instrumentelor de garantare emise de societati bancare sau de societati de asigurari acestea vor fi transmise in original la sediul autoritatii contractante insotite de Scrisoarea de inaintare formular disponibil in sectiunea formulare, pana la data limita de depunere a ofertelor in SEAP(procedura fiind desfasurata online). Netransmiterea acestor documente in SEAP sau la sediul autoritatii contractante pana la data limita de depunere a ofertelor, va conduce la respingerea ofertelor respective, conform art.33 alin.(3) lit.b) din HG 925/2006. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Completare formular conform modelului din Sectiunea ? Formulare;3.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;4.Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale, pentru sediul principal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta;5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare;7.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Completare formular conform modelului din Sectiunea - Formulare.Persoanele cu functii de decizie care semneaza/aproba documentele emise pentru preocedura de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Director ? dr. ing. Emil VAMANUDirector Tehnic Dezvoltare Investitii ? ing. Mihai TALPAUDirector Tehnic Exploatare Lucrari Hidrotehnice - ing. Nicolae BERINDEANDirector Tehnic Resurse de Apa si Planuri de Management ? ing. Irina LUCAVETCHIDirector Economic ? ec. Camelia ARDELEANUCompartiment juridic - c.j. Raluca POPACompartiment juridic - c.j. Elena ANDRIESSef Compartiment Mecanizare - sing. Constantin STOIANCompartiment Mecanizare - sing Sorin MATEISef Serviciu Exploatare - ing. Viorel NECHIFORCompartiment Mecanizare SGA Bacau - ing. Corneliu SCUTARUSef Compartiment Achizitii - sing. Claudia CALINCompartiment Achizitii - ec. Ovidiu VARLANCompartiment Achizitii - ec. Adrian BONDOR 1.Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu anexele din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.2.Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ? traduse in limba romana, valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala realizata in ultimii 3 ani.Nu se solicta o valoare minima a cifrei de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari deproduse similare in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;Lista va fi confirmata prin prezentarea cel putin a unui document/contract/parte din contract/proces verbal de receptie care sa confirme livrarea produselor., Declaratie care contine informatii referitoare la personalul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 23.05.2013 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer