Achizitie publica - Furnizare uleiuri pentru angrenaje si sisteme hidraulice
Detaliu pentru invitatia numarul 350243
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350243/10.07.2013
Denumire contract: Furnizare uleiuri pentru angrenaje si sisteme hidraulice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Barajului nr. 6, Tg. Mures, Romania, cod postal: 540101, telefon: +40 265404111, fax: +40 265306098, persoana de contact: Florina Cosmina Ciopaian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Barajului nr. 6, Tg. Mures, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare uleiuri pentru angrenaje si sisteme hidraulice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare uleiuri pentru angrenaje si sisteme hidraulice
II.1.6) CPV: 09211400-5 - Uleiuri pentru angrenaje (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 251, 992 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: L 1 ? 930, 00lei, L 2 ? 1.020, 00 lei, L 3 ? 361, 00 lei, L 4 ? 133, 00 lei, L 5 ? 757, 12 lei, L 6 ? 1.730, 56 lei, L 7 ? 108, 16 lei (data la care se va face echivalenta leu/euro va fi data publicarii anuntului de participare in SEAP). Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; (data la care se va face echivalenta leu/euro este data publicarii invitatiei de participare in SEAP)In cazul asocierii, garantia de participare se constituie numai de liderul asocierii.Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar (O.P. in original) vizat de banca in contul autoritatii contractante, cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank Tg.-Mures, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca emitenta pana la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancara ori de o Societate de asigurari, in favoarea autoritatii contractante care va fi prezentat in original.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: L 6 ? 865, 28 lei.Garantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitateDeclaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III FormulareCerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare(acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Fornularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director general Corin Emil Cindrea, Director Departament Tehnic Achizitii Lucian Barsan, Director ing. Cristian Cioban, Director Dezvoltare Exploatare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef ing. Ioan Scridon, c.j Madalina Pirlea, c.j. Zeces Adina, ing. Ovidiu Alexa, ing. Puscas Nicolae, cj. Andrea Cerghizan, c.j. Cozma Anda, ec. Florin Ciopaian, ec. Ilinca Cristian, ec. Florin Ciopaian, ing. Francu Ovidiu, ing. Sumandea Virgil.(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.4- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III FormulareCerinta nr.5-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.6- Certificate privind datoriileCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara datei de depunere a ofertelor pentru prezenta procedura.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentionate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractuluiUn ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1-inregistrare persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul) din care sa reiasa ca obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORNC. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza.Toate certificatele/documentele/formularele trebuie sa fie prezentate in original, sau copie certificata , ,conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: L 1 ? 93.000, 00 lei, L 2 ? 102.000, 00 lei, L 3 ? 36.100, 00 lei, L 4 ? 13.300, 00 lei, L 5 ? 75.712, 00 lei, L 6 ? 173.056, 00 lei, L 7 ?10.816, 00 leiCifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 - 4, 4560. Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri trebuie indeplinita de ofertant pentru fiecare lot in parte, chiar daca un ofertant depune oferta pentru mai multe sau pe toate loturile. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asociereaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru cel putin 1 contract prezentat in lista principalelor livrarii, se va face dovada furnizarii de produse similare in ultimii 3 ani in valoare de minim: L 1 ? 46.500 lei, L 2 ? 51.000 lei, L 3 ? 18.050 lei, L 4 ? 6.650 lei, L 5 ? 37.856 lei, L 6 ? 86.528 lei, L 7 ? 5.408 lei Experienta similara va fi precizata si in euro iar pentru aceasta se va folosi cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR conform anului in care a fost incheiat contractul, respectiv: 2010 - 4, 2099 lei; 2011 - 4, 2379 lei; 2012 ? 4, 4560, 2013 ? 4, 3794. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocierii.Daca oferta se face pe mai multe sau pe toate loturile cerintaprivind experienta similara trebuie indeplinita de ofertant pentru fiecare lot in parte, chiar daca un ofertant depune oferta pentru mai multe sau pe toate loturile., Cerinta nr.2- Indicatorul privind experienta similara se confirma prin prezentarea unor certificate/documente constatatoare emise si contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar Cerinta nr.1SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.07.2013 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 14:23