Achizitie publica - Furnizare: ?ULEIURI PENTRU MOTOARE (SAE 30, SAE 40, SAE 50, OMD 113)?
Detaliu pentru invitatia numarul 350648
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350648/18.07.2013
Denumire contract: Furnizare: ?ULEIURI PENTRU MOTOARE (SAE 30, SAE 40, SAE 50, OMD 113)?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii Nationale - U.M. 02022 ConstantaCod fiscal: 14810074, Adresa: Str. Fulgerului nr.99, Constanta, Telefon: 655650 int. 129 sau 139, Fax: 610064
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Fulgerului nr.99, Constanta, Romania, cod postal: 900371, telefon: +40 241/655650, fax: +40 241/610074, persoana de contact: d.nul Octavian Patrascu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Fulgerului nr.99, Constanta,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare: ?ULEIURI PENTRU MOTOARE (SAE 30, SAE 40, SAE 50, OMD 113)?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare: ?ULEIURI PENTRU MOTOARE (SAE 30, SAE 40, SAE 50, OMD 113)?
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 418, 400 - 552, 030 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: conform anexa B pentru fiecare lot.Modul de constituire(conf.86 din HG 925/2006 (actualizata): - virament bancar/instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari, in original la sediul autoritatii contractante delegate (garantia sa fie irevocabila, sa prevada plata neconditionata/conditionata la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, din continut sareiasa ca acopera si situatia prevazutade art. 278^1 din OUG 34/2006).- OP (cont, trez. RO57TREZ2315005XXX000377;) confirmat de banca;in contul autoritatii contractante: trez. RO57TREZ2315005XXX000377cod fiscal 14810074 , deschis la trez. Constanta.Perioada de valabilitate a garantiei de participare, va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original.
Garantie de buna executie
a) Garantia de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent si se constituie anexa la contractul subsecvent;b) In ceea ce priveste modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, se vor avea in vedere prevederile art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006;c) Garantia de buna executie va fi eliberata/restituita in cel mult 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin fiecare contract subsecvent, daca nu au fost ridicate pana la aceasta data pretentii asupra acesteia.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor: C.1 - declaratie prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta, in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordinul nr. 314/2010, emis de A.N.R.M.A.P. Se va prezenta: certificatde participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 2. Nota: Acest formular trebuie prezentat si de ofertantul asociat (daca este cazul).C.2 - declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006.Se va prezenta: declaratia privind eligibilitatea - Formular nr. 12A. Nota: Acest formular trebuie prezentat si de ofertantul asociat si de tertul sustinator(daca este cazul).C.3 -declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 181 din OUG 34/2006. Se va prezenta: Formular nr.12B.1.Nota: Acest formular trebuie prezentat si de ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz)C.4 - declaratia privind neincadrarea inprevederile art. 69^1din OUG 34/2006 (actualizata).Se va prezenta: Formular nr.12.B.2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul U.M. 02022: HaulicaDan - comandant; Giman Iuliu - loctiitor comandant, Daniel Fodor? sef centru sprijin logistic; BuligaVasile ? contabil sef; Preda Madalina ? jurist, comisia de evaluare: Patrascu Octavian, Urdea Laurentiu, Preda Cristina, Caciularu Stelian (membru de rezerva), Blidea Liliana (membru de rezerva). Declaratia va fi prezentata si de tertul sustinator.C.5 -declaratia privind calitatea de participant la procedura. Se va prezenta: Formularul nr.12C;C.6-indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat.Pentru persoane juridice/fizice romane, se va prezenta: - certificat de atestare fiscala privind impozitele, taxele catre stat precum si contributiile de asigurari sociale de stat, emis de DGFP care sa prezinte situatia obligatiilor scadentein luna anterioara celeiin care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea acordului cadru. In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoane juridice/fizice straine, se va prezenta: - declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.Obs: Toate documentele se vor prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. C.1 ? Dovedirea inregistrarii.Se vor prezenta: Pentru persoanele juridice romane- Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte domeniul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalulPentru persoanele juridice straine- documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului- Certificatul de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: - Fisade informatii generale, care sa confirme ca cerinta minima o cifra de afaceri globala pentru ultimii trei ani, in valoare de cel putin: - 4.400, 00 lei pentru ofertantii care depun oferta pentru ulei SAE 30- 345.000, 00lei pentru ofertantii care depun oferta pentru ulei SAE 40- 57.500, 00lei pentru ofertantii care depun oferta pentru ulei SAE 50- 69.000, 00 lei pentru ofertantii care depun oferta pentru ulei OMD113, Cerinta nr. 2: prezentarea bilanturilor contabile pentru anii 2010, 2011, 2012 sau a altor documenteedificatoare, vizate si inregistrat de organele competente, conform cu originalul, in vederea demonstrarii indeplinirii nivelului aferent cifrei de afaceri solicitataPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista aprincipalelor livrari de produse efectuatein ultimii trei ani, insotita de recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, care sa confirme livrarea de produse similarein cantitate cumulata de cel putin: -400 l pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr. 1-30.000l pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr. 2-5.000 l pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr. 3-6.000 l pentru operatorii economici care depun oferta pentru lotul nr. 4- recomandari/acte constatatoare/alte documente edificatoare din partea beneficiarilor inscrisi in lista principalelor livrari de produse, din care sa rezulte modul de indeplinire a livrarilorrespective, cantitati sau valori si perioade de livrare., buletin de analiza pentru fiecare lot care sa ateste ca produsul ofertat indeplineste cerintele de calitate impuse in caietul de sarcini Standarde de asigurare a calitatii in domeniul la care se incadreaza produsele ce fac obiectul acordului-cadru: certificatISO 9001/ echivalent pentru ofertant.Sunt admisi ofertantii care prezinta probe sau dovezi in masura in care acestea confirma asigurarea unui nivel corespunzator privind indeplinirea unui standard de calitate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Punctaj tehnic (Tn)
34
Descriere: Caracteristici fizico-chimice ale produsului
Punctaj tehnic (Tn)
6
Descriere: Termen de livrare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.08.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.08.2013 09:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.07.2013 10:02