Achizitie publica - Furnizare uleiuri si unsoare
Detaliu pentru invitatia numarul 319660
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 319660/23.01.2012
Denumire contract: Furnizare uleiuri si unsoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: 0244543751, Fax: 0244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Italiana, nr.22, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 020976, telefon: +40 21303997, fax: +40 0213032937
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare uleiuri si unsoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Ulei pentru motoare, transmisii si directii de autovehicule, unsoare pentru autovehicule si ulei hidraulic pentru diverse sisteme si utilaje hidraulice
II.1.6) CPV: 09211100-2 - Uleiuri pentru motoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 292, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este: Lot 1 ? 7.19 lei, Lot 2 ? 59.39 lei, Lot 3 ?2484.00 lei, Lot 4 ? 647.00 lei, Lot 5 ? 908.00 lei, Lot 6 ? 587.00 lei, Lot 7 ? 239.00 lei, Lot 8 ? 118.70 lei, Lot 9 ? 151.00 lei, Lot 10 ? 633.50 lei.Modul de constituire a garantiei de participare este: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); prin ordin de plata sau fila CEC, cu confirmarea bancii emitente; prin depunerea, la caseria autoritatii contractante, a sumei de bani in numerar.Daca garantia de participare se constitue printr-un instrument de garantare sau fila CEC, atunci dovada constituirii se va depune atat electronic in SEAP, cat si in original la registratura RATP Ploiesti, str. Gageni, nr. 88.Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.
Garantie de buna executie
Garantia debuna executie este de 5% din valoarea contractului.MODUL DE CONSTITUIRE A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; prin depunerea sumei de bani la caseria autoritatii contractante; daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art.90 alin.3, din H.G. 925/2006 cu modificarile aduse de H.G. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formularul 1.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69-1 (persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Radu Popescu-director general, Daniela Birligiu-director financiar, Ion Micu-director tehnic, Constantin Ilie-birou achizitii, Mircea Ungureanu-sectia autobuze, Eugen Belu-birou contecios, Costin Pirvu-birou achizitii), formularul 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, formularul 3. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare a fost egala cu minim valoarea estimata minima a lotului sau loturilor la care se participa.Formular 4.Valoarea minima livrarilor este: Lot 1 ? 192.00 lei, Lot 2 ? 2200.00 lei, Lot 3 ? 90000.00lei, Lot 4 ? 24000.00 lei, Lot 5 ? 36000.00 lei, Lot 6 ? 23100.00 lei, Lot 7 ? 7200.00 lei, Lot 8 ? 3600.00 lei, Lot 9 ? 4800.00 lei, Lot 10 ? 19200.00 lei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: In format electronic din SEAP sau de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.03.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.01.2012 07:35