Achizitie publica - Furnizare unelte manuale electromecanice ? Polizor unghiular, Ciocan rotopercutor
Detaliu pentru invitatia numarul 356490
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356490/13.12.2013
Denumire contract: Furnizare unelte manuale electromecanice ? Polizor unghiular, Ciocan rotopercutor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSocietatea Nationala de Gaze Naturale Romgaz S.A.Cod fiscal: RO 14056826, Adresa: P-ta C.I.MOTAS NR.4, Medias, Telefon: +40 269201020, Fax: +40 269846901
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. BARAJULUI NR 6, LOC. TG. MURES, JUD. MURES, TG. MURES, Romania, cod postal: 540191, telefon: +40 265404111, fax: +40 265306098, persoana de contact: Florina Cosmina Ciopaian
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR. BARAJULUI NR 6, LOC. TG. MURES, JUD. MURES, TG. MURES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Prospectare ?i extragere a gazului ?i petrolului
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare unelte manuale electromecanice ? Polizor unghiular, Ciocan rotopercutor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Unelte manuale electromecanice - Ciocan rotopercutor, Polizor unghiular
II.1.6) CPV: 42652000-1 - Unelte manuale electromecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 16, 900 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de: Lot 1- 310 lei, Lot 2- 28 lei . Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta la cursul comunicat de BNR este data publicarii invitatiei de participare in SEAP;Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare este de 60 zile de la termenul limita de primire a ofertelor;In cazul asocierii, garantia de participare se poate depune de oricare dintre asociati. Forma de constituire a garantiei pentru participare.Garantia de participare va fi constituita in cont IBAN RO30 CRDZ 002A 0018 1056 9001 deschis la Nextebank, exprimata in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: -Virament bancar in conformitate cu art. 86 alin 1 din HG 925/2006 actualizata- Ordin de plata in conformitate cu preved. art. 86 alin. 5 lit.a din HG 925/2006 actualizata, documentele de plata vor fi confirmate de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.-Instrument de garantare emis in conditiile legii de o Societate bancarasau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante.Garantia de participare care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare, vor fi respinse.Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de: Lot 1 ?0lei, Lot 2 ?0 lei.Garantia de participare se va restitui in conditiile prevazute de art 88 din HG 925/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1-Declaratie de eligibilitateDeclaratie de eligibilitate conform art.180 din OUG 34/2006 actualizata se va completa Formularul 1 din capitolul III FormulareCerinta nr.2-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, actualizata se va completa Formularul 1.B din capitolul III Formulare(acest document va fi depus si de tertul sustinator, pentru lit.a, c^1 si d);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului)Cerinta nr.3-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizataDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006, actualizata. Se va completa Formularul 1.C din capitolul III Formulare Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt : Director General Virgil Marius Metea, Director Departament Tehnic Achizitii Lucian Barsan, Director Cristian Cioban, Director Exploatare Dezvoltare ing. Ioan Stefan, Inginer Sef Exploatare ing. Ioan Scridon, cons.jur Madalina Pirlea, cj.Adina Zeces, ec. Dan Obreja, ing. Erno Szabo, ing. Bindean Mircea, ec. Ogrean Oliviu, cj. Andrea Cerghizan, cj Anda Cozma, ec. Huidan Gabriela, ec. Matei Roxana.(acest document va fi prezentat atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).Cerinta nr.4- Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independenta conform Ordinului nr. 314/2010;Declaratie privind participarea la procedura cu oferta independentase va completa Formularul ANEXA din capitolul III FormulareCerinta nr.5-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraSe va completa Formularul 1.D din capitolul III FormulareCerinta nr.6- Certificate privind datoriileCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la taxele locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.(Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul, neprezentarea certificatelor mentinate anterior duce la excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractuluiUn ofertant nu are voie in cadrul aceleiasi proceduri, sub sanctiunea excluderii de la procedura: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comuneb) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca si subcontractant in cadrul altei ofertec) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociatIn cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind situatia personala trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte Cerinta nr.1-inregistrare persoane juridice/fizice romane- Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul din judetul pe a carui raza solicitantul isi are stabilit sediul social principal sau secundar (in original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul). Informatiile cuprinse in certificatul constatator sa fie reale/actuale la data limita de depunere ofertelor, cu cod CAEN corespunzator obiectului contractului. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va prezenta pentru conformitate documentul in original sau in copie legalizata, in situatia in care a prezentat acest document in forma: copie conform cu originalul.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale trebuie sa fie indeplinita de fiecare asociat in parte pentru partea din contract pe care o realizeaza
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.1-Fisa de informatii generale-Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin: Lot 1- 31.000 lei, Lot 2- 2.800 lei.Daca oferta se face pe unul, mai multe sau pe toate loturile cerinta privind cifra de afaceri se va raporta la valoarea lotului/loturilorpentru care se depune oferta. In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind cifra de afaceri trebuie sa fie indeplinita prin cumulul cifrelor de afaceri a celor ce formeaza asocierea.- Capacitatea economica si financiara a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva conform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art.69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cel putin un contract prezentat in lista principalelor livrari, care va avea ca obiect furnizarea de produse similare celor supuse prezentei proceduri, cu o valoare de cel putin: Lot 1-15.500 lei, Lot 2- 1.400. Daca oferta se face pe unul, mai multe loturi sau toate loturile, cerinta privind experienta similara se va raporta la lotul/loturile pentru care se face oferta.In cazul asocierii mai multor operatori economici, cerinta privind experienta similara se cumuleaza de la toti componentii asocieriiCapacitatea tehnica si proferionala a unui ofertant pot fi sustinute, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva coform Art. 186 OUG 34/2006 si Art. 190 OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea economica si financiara si/sau sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69^1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) din OUG 34/2006 actualizata., Cerinta nr.2Confirmarea indeplinirii cerintei de calificare referitoare la capacitatea tehnica se face prin: - prezentare certificate/documente emise sau contra- semnate de o autoritate sau de catre clientul privat beneficiar sau o declaratie a operatorului economic, in cazul in care, din motive obiective, acesta nu are posibilitatea de a obtine certificarea/confirmarea prestarii serviciilor din partea beneficiarului. Cerinta nr.1Se vor prezenta certificate sau documente emise de organisme abilitate care sa ateste implementarea sistemului calitatii: SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent. Documentele vor fi prezentate in copie cu mentiunea , ,Conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.01.2014 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.01.2014 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.12.2013 09:02