Achizitie publica - Furnizare uniforme si incaltaminte
Detaliu pentru invitatia numarul 323742
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323742/09.04.2012
Denumire contract: Furnizare uniforme si incaltaminte
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala TargovisteCod fiscal: 17811287, Adresa: Str.Nistrului, Bl.C1, Sc.A, Ap.15, Targoviste, Telefon: 0726331033, Fax: 0245631895
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.CALEA Ploiesti nr.85, Targoviste, judetul Dambovita, cod postal: 130145; persoana de contact: PANASIU Marius, telefon: 0785212911, fax: 0245631895, e-mail: [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Targoviste, str. CALEA Ploiesti nr.85, judetul Dambovita, Secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare uniforme si incaltaminte
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de uniforme si incaltaminte conform Caiet de sarcini (sectiunea Documente de atribuire)
II.1.6) CPV: 18222100-2 - Costume (barbati); taioare (femei) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 810.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2.096, 21 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a contractului, fara TVA).Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederea art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania, in contul RO73TREZ2715006XXX007356 deschis la Trezoreria Targoviste.Ofertantul are obligatia de a face dovada constituirii garantiei de participare, in suma fixa specificata mai sus, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare, vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantieiinsotit de Formularul nr.15 (sectiunea Formulare).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 7% din valoarea totala a contractului, fara TVA (pt. I.M.M, 50 % - dovada cu documentele prevazute in Legea nr.346/2004).Garantia de buna executie se constituie conform art.90 si 91 din HG nr.925/2006 si este de preferat sa fie emisa de catre o banca din Romania.Perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu durata indeplinirii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie (inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator): - completare si prezentare Formularul nr.1 (sectiunea Formulare).Incadrarea in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, actualizata, atrage respingerea ofertei.Cerinta nr.2Neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006Cerinte obligatorii (inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator): -Operatorul economic va completa si prezenta Formularul nr.2 pentru demonstrarea indeplinirii obligatiilor prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, actualizata, prin care sa confirme ca nu se afla in situatia respectiva;Incadrarea in oricare din situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, atrage respingerea ofertei.Cerinta nr.3Certificate constatatoare privind plata taxelorCerinta obligatorie (inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator): Se vor prezenta certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre stat si bugetul local (dupa caz).NOTA: (1) Documentele solicitate se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (art.5, alin.(1) din Ordinul ANRMAP nr.509/2011) si care atesta ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele in copie trebuie semnate obligatoriu de reprezentantul legal al ofertantului.(2) In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul/candidatul nu se emit documente sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si 181, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.4Calitatea de participant la proceduraSe va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind calitatea de participant la procedura - Formularul nr.3.Cerinta nr.5Declaratie initiala privind indeplinirea cerintelor de calificarePentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o Declaratie pe proprie raspundere (Formularul nr.4) semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare. Declaratia trebuie sa fie insotita de ANEXA, in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte (conform art.11 alin.(4) din HG nr.925/2006, actualizata).NOTA: Ofertantul care uzeaza de declaratia pe propria raspundere, are obligatia de a prezenta documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Cerinta nr.6Certificatul de participare cu oferta independentaCerinta obligatorieSe va completa si prezenta Certificatul de participare cu oferta independenta (conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010) ? Formularul nr.5Cerinta nr.7Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG nr.34/2006Cerinta obligatorie (inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator, dupa caz): Operatorul economic va completa si prezenta Declaratia pe propria raspundere privind evitarea conflictului de interese conform art.69^1 din OUG nr.34/2006, actualizata ? Formularul nr.6.Persoanele implicate in desfasurarea procesului de atribuire a contractului de achizitie sunt: col.(r)Dinu Gheorghe?Director executiv, lt.col.(r)Nita Ioan Gabriel?Sef Serviciu ordine publica, ing.Panasiu Marius?politist local, ec.Ion Loredana?Biroul financiar, jr.Voiculescu Bogdan?Biroul juridic, Ionita Vasile?politist local, Dumitrescu Robert?Sef Birou circulatie. Cerinta nr.1Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie (inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator): Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Continutul documentului mentionat trebuie sa dovedeasca faptul ca ofertantul are ca obiecte de activitateproductia si/sau comercializarea pentru categoria de produse care face obiectul prezentei achizitii publice.NOTA: (1) Documentele solicitate, valabile la data deschiderii ofertelor, se prezinta in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.(2) Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va trebui sa prezinte documentele solicitate pentru conformitate, in original.Cerinta nr.2Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie (inclusiv pentru fiecare asociat/tert sustinator): - Se vor atasa copii dupa original, si traducerecertificata in limba romana dupa documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Cerinta nr. 2Informatii privind subcontractantii(daca este cazul)Cerinta nr.3Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducereCerinta nr.4MostreClauze contractuale Cerinta nr. 1Prezentarea Certificatului de calitate emis de un organism independent care atesta respectarea standardelor de calitate - ISO 9001:2008, sau echivalent. Documentul se va prezenta in original sau copie cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: - pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; - pentru alt pret decat pretul minim, punctajul se acorda astfel: Punctaj oferta = (pret minim/pret oferta) x punctaj maxim alocat. Preturile care se compara in scopul intocmirii clasamentului sunt preturile ofertate pentru furnizarea produselor la destinatia finala, exclusiv TVA.
Termen de livrare
15
Descriere: Se va tine seama de termenul de livrare al intregii cantitati de produse (minim 15 zile, respectiv maxim 30 de zile) solicitat in Caietul de sarcini, astfel: - pentru termenul de livrare mai mic decat termenul solicitat, de minim 15 zile, oferta nu va fi punctata suplimentar; - pentru termenul de livrare cuprins intre valorile (minim 15 zile si maxim 30 de zile), punctajul se acorda conform formulei: Punctaj oferta = (termen de livrare minim/termen de livrare din oferta) x punctaj maxim alocat; - pentru termenul de livrare mai mare decat cel maxim prevazut (maxim 30 de zile), oferta va fi declarata neconforma.
Garantia acordata produsului
10
Descriere: Se va tine seama de garantia produselor (minim 6 luni, respectiv maxim 24 de luni) solicitata in Caietul de sarcini, astfel: - pentru perioada de garantie acordata, mai mare decat maximul impus (24 de luni), oferta nu va fi punctata suplimentar; - pentru o perioada de garantie cuprinsa in intervalul solicitat (minim 6 luni si respectiv maxim 24 de luni), punctajul se acorda astfel: Punctaj oferta = (perioada garantie din oferta/perioada garantie maxima) x punctaj maxim alocat; -pentru perioada de garantie acordata produselor, mai mica decat minimul prevazut (minim 6 luni), oferta va fi declarata neconforma.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este anexa la prezenta invitatie de participare, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.04.2012 09:35