Achizitie publica - Furnizare utilaj
Detaliu pentru invitatia numarul 357094
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 357094/24.01.2014
Denumire contract: Furnizare utilaj
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Surduc (Primaria Comunei Surduc)Cod fiscal: 4291620, Adresa: Str. Principala nr.135, Surduc, Telefon: 0260634702, Fax: 0260634702
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Principala nr.135, Surduc, Romania, cod postal: 457315, telefon: +40 260634702, fax: +40 260634702, persoana de contact: Onicas Maria
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Principala nr.135, Surduc, Romania, cod postal: 457315
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaj
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea unui buldoexcavator in cadrul proiectului "Achizitionare utilaj multifunctional pentru intretinere spatii publice in comuna Surduc, judetul Salaj"
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 241, 813 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4750 lei ; 2375 lei pentru IMM-uri.-Pentru garantia de participare constituita in alta moneda (in valuta) se va face echivalenta leu/valuta la cursul BNR din data publicarii invitatiei de participare;
-Se va constitui prin virament bancar, instrument de garantare/ordin de plata/fila CEC/depunere numerar la casieria autoritatii contractante(AC).-Perioada de valabilitate: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.-Contul in care se va constitui garantia de participare este de RO67TREZ5645006XXX000065, deschis la Trezoreria Jibou.-Instrumentul de garantare emis de o societate bancara/societate de asigurari se va depune in original si va prevedea expres toate conditiile legale in care garantia se va putea executa, inclusiv sit. de la art. 2781, alin. 1, lit. a - OUG 34/2006.-In cazul in care instrumentul de garantare nu va cuprinde toate conditiile mentionate mai sus, autoritatea contractanta (AC) va descalifica/respinge oferta depusa.-In cazul respingerii de catre CNSC a contestatiei formulate, autoritatea contractanta(AC) va retine din cuantumul garantiei de participare, cf. art. 278 indice 1, alin. 1, lit. a din OUG 34/2006, suma de 2418, 13 lei.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA, in maximum 3 zile lucratoare de la semnarea contractului, integral printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara/societate de asigurari si devine anexa la contract sau partial prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, cu aplicarea articolului 90(3) din H.G. nr. 925/2006. Modalitatea de constituire se va stabili de comun acord.b)Se va restitui de catre AC, cf. art. 92(1) din H.G. nr. 925/2006, in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului-verbal final de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale, daca Comuna Surduc nu a ridicat pana la aceea data pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art. 69 indice 1, art.180 si art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, actualizata.1.Prezentarea Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, in original. (formularul nr.1)2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.181 din OUG 34/2006, in original. (formularul nr.1.1)3.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original.(formularul nr. 1.2)Nota : Persoanele cu functie de decizie care se ocupa cu organizarea , derularea , finalizarea procedurii de atribuire , aproba , semneaza documentele emisein legatura sau pentru procedura de atribuire sunt: ONICAS Maria ?primar comuna Surduc, Consiliul local al comunei Surduc: Puscas Isai ? Viceprimar, Mos Augustin, Mateut Ioan, Breban Mircea, Dragan Teodor, Cernucan Lorena, Babanas Alin, Nechifor Veronica, Opris Ilie, Muresan Ioan, Stegerean Ioana, Radu Marius, Puscas Petru ? consilieri local; Cimpean Felicia ? Responsabil achizitii publice, Ilies Georgeta ? consilier, Chira Iustina ? Referent, Cimpean Ana- contabil, BABANAS Maria- secretar.4.PrezentareaCertificatului fiscaleliberat de Administratia Finantelor Publice din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile , in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.?5.PrezentareaCertificatului fiscaleliberat de Autoritatile Publice Locale din care sa din care sa reiasa faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile , in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.?Nota: a.In cazul Operatorilor economici nerezidenti (straini) se vor aplica prevederile art.182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.b.Documentele vor fi insotite de traducere legalizata in limba romana , in cazul persoanelor juridice straine.c. In cazul unei asocieri certificatele/formularele /declaratiile vor fi prezentate de fiecare asociat in parte.Cerinta 2: Certificat departicipare la licitatie cu oferta independentaOperatorii economici participanti la procedura vor certifica faptul ca participarea este facuta in concordanta cu regulile de concurentaSe va prezentao declaratie conform ORDIN Nr. 314 din 12 octombrie 2010.(formularul nr.14)Cerinta 3: Tertul sustinator(cf.art.13, 19, 20 din Legea 279/2011) va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.69 indice 1 , art.180 , art.181 din OUG 34/2006 lit. a, c^1 si d.1.Prezentare Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, in original. (formularul nr.1).2.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.181 din OUG 34/2006, in original (formularul nr.1.1)3.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original (formularul nr. 1.2)Cerinta 4 : Subcontractantul trebuie sa faca dovada neincadrarii in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006 (cf.art.13 din Legea 279/2011)1.Prezentare Declaratie privind neincadrarea in disp.art.69 indice 1 din OUG 34/2006 , in original (formularul nr. 1.2) Cerinta nr. 1: Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa fie legal inregistrati si trebuie sa desfasoare activitatea economica corespunzatoare /relevanta in raport cu obiectul procedurii.Prezentarea Certificatului constatator emis de ONRC in raza caruia este situat sediul ofertantului din care sa rezulte cel putin informatiile legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul contractului care urmeaza a fi atribuit trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, in original sau copie copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Obiectul de activitate al ofertantului include activitatea si este autorizat potrivit Legii 359/2004 pentru executia contractelor de furnizare ce fac obiectul achizitiei pentru ofertantii din tara sau echivalent pentru ofertantii straini si trebuie sa aiba corespondent in certificatul constatator emis de ONRC sau echivalent pentru ofertantii straini.Informatiile cuprinse in acest document sa fie reale/valabile la data limita de depunere aofertelor. Nota :1.In etapa evaluarii ofertelor , autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire , sa prezinte pentru conformitate , documentul in original/copie legalizata.2.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, din care sa rezulte abilitarea persoanei juridice/fizice straine de a furniza produsele care fac obiectulprezentului contract, in conformitate cu tara de origine/tara in care operatorul economic este stabilit.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea(autorizata si legalizata) acestora in limba romana, in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conforma cu originalul.?
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2: In cazul in care ofertantii participanti la procedura invoca sustinerea economica/financiara asa cum este prevazuta la art. 186 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata tertul sustinator trebuie sa indeplineasca conditiile cuprinse la art. 186 alin (2) , (3)1.Prezentare Formular nr. 15 ? Angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/ grupului de operatori economici, incheiat in forma autentica, Cerinta nr. 1: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 ani a ofertantilor participanti la procedura sa fie de minim 480.000 lei1.Prezentare Formular nr. 3 ? in original.2. Ofertantii vor depune in dovedirea indeplinirii cifrei de afaceri din ultimii 3 ani copii dupa situatiile financiare anuale pe ultimii 3 ani, inregistrate la administratiile financiare si/sau alte documente emise de autoritatile legalecompetente, sau orice alte documente care sunt la dispozitia ofertantului in scopul sustinerii cerintei de calificare.Nota : Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leu, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNRpentru moneda respectiva.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1Declaratie privind lista principalelor furnizari in ultimii 3 aniPrezentarea Formularului 4 in original.Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in euro/alta valuta la cursul mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv afisat la adresa http: //www.bnro.ro, Cerinta 2Experienta similara: Pentru a fi considerat calificat ofertantultrebuie sa faca dovada furnizarii unor produse similare in valoare de 118, 000 lei (fara TVA) la nivelul unui contract.Valorile vor fi exprimate atat in lei cat si in euro/alta valuta la cursul mediu comunicat de BNR pt. anul respectiv afisat la adresa http: //www.bnro.roPentru demonstrarea experientei similare se vor prezenta certificate/contracte/ documente / procese verbale de receptie , emise sau contrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar.Nota :1.Nu se impune ca acel contract sa fi fost incheiat sau finalizat in interiorul celor trei ani conf.Ordin 509/2011 al presedintelui ANRMAP)2.Atunci cand nivelul este exprimat in alta moneda decat leu, echivalenta leu/alta moneda va fi efectuata la cursul mediu anual lei/valutacomunicat de BNRpentru moneda respectiva, Cerinta 3In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conf. cu prev.alin (1) ale art.190 din OUG 34/2006, de catre o alta persoana-Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevderilor art. 180 si ale art.181 lit. a), c^1) si d).Angajamentul de sustinere va trebui sa respecte conditiile specifice prevazute la art. 111 din H.G. nr. 925/2006, Cerinta nr. 4:
Informatii privind asocierea :
Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna.
Prezentarea acordului de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele:
- faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea integrala a contractului, la termen si in conditiile asumate prin acesta;
- nominalizarea liderului asociatiei, a membrilor asociatiei, impreuna cu datele de identificare ale acestora;
- comunicarile dintre autoritatea contractanta si membrii
asociatiei cu privire la desfasurarea procedurii de atribuire se vor face cu liderul asociatiei;
- partea/partile din contract care urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in part Nota:
In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico -financiara precum si capacitatea tehnico - economica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2 - III.2.3 din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respectivePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.02.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.02.2014 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 23.01.2014 14:38