Achizitie publica - Furnizare utilaj de lucrari publice buldoexcavator cu plata in leasing, rate trimestriale.
Detaliu pentru invitatia numarul 327454
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 327454/22.05.2012
Denumire contract: Furnizare utilaj de lucrari publice buldoexcavator cu plata in leasing, rate trimestriale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA BALSCod fiscal: 16410627, Adresa: COMUNA BALS, JUDETUL IASI, Bals, Telefon: 0232740067, Fax: 0232740067
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA BALS, JUDETUL IASI, Bals, Romania, cod postal: 705301, telefon: +40 232740067, fax: +40 232740067, persoana de contact: CONSTANTIN APOSTOL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Bals, Comuna Bals, jud. Iasi
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratiepublica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaj de lucrari publice buldoexcavator cu plata in leasing, rate trimestriale.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare utilaj de lucrari publice buldoexcavator cu plata in leasing, rate trimestriale.
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 690 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este in cuantum de 6.500 lei Modul de constituire a garantiei de participare ? in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G.R. nr. 925/2006 cu completarile ulterioare ? prin virament bancar in contul nr.RO80TREZ4085006XXX000385 deschis la Trezoreria Targu Frumos. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita in mod corespunzator.? In cazul formularii unei CONTESTATII, autoritatea contractanta va RETINE suma prevazuta in art. 278 indice 1 OUG 34/2006 modificata si completata de OUG 76 din 30/06/2010, urmand ca, in situatia in care contestatia va fi respinsa, suma mai sus mentionata sa se faca venit la bugetul de stat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea cu valabilitate pe perioada de valabilitate a ofertei. (Formularul nr. 12A din Sectiunea Formulare) Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. 2.Declaratie privind neincadrarea in niciuna din situatiile prevazute la art. 181 din OUG. Nr. 34/2006 (Formularul nr. 12B din Sectiunea Formulare). Sa nu se afle in vreuna din situatiile descrise la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile ulterioare. 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006 (declaratie pe propria raspundere).4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul nr. N din Sectiunea Formulare). Sa indeplineasca conditiile conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii (Formularul nr. 12C din Sectiunea Formulare). Sa isi indeplineasca obligatiile de plata a impozitelor si taxelor in cadrul Bugetului de Stat si bugetului Local Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata datorate catre Bugetul consolidat de Stat, din care sa reiasa lipsa obligaĆilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se accepta oferte cu datorii esalonate, conform legii. (original sau copie semnata pentru conform cu originalul). Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile catre Bugetul Local, din care sa reiasa lipsa obligaĆilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele (original, sau copie semnata pentru conform cu originalul).Ofertantii care uzeaza de facilitatile oferite IMM-urilor vor prezenta in mod obligatoriu formularul B5. Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit. Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de la sediul ofertantului, eliberat cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor (original sau copie semnata pentru conform cu originalul) din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul caen autorizat din certificatul constatator emis de onrc. Prezentarea oricaror documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate sub forma unei traduceri autorizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale pe ultimi trei ani trebuie sa fie de minim 660.000 lei. Cursul de referinta RON/EURO pentru cei trei ani va fi cel din data de 31.12 a fiecarui an.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea a cel mult doua contracte prin care sa confirme livrarea de produse similare a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 330.000 lei., acord de asociere in cazul in care mai multe persoane juridice depun oferta comuna standard de asigurare a calitatii produsului - Ofertantii trebuie sa dovedeasca implementarea si certificarea pentru sistemul de management al calitati ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP - adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.05.2012 12:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.05.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.05.2012 11:40