Achizitie publica - FURNIZARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL
Detaliu pentru invitatia numarul 356327
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356327/06.12.2013
Denumire contract: FURNIZARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Alexandru Vlahuta (Primaria comunei Alexandru Vlahuta)Cod fiscal: 3394139, Adresa: Tudor Vladimirescu, 186, Barlad, Telefon: 0788541667, Fax: 0335810598
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Alexandru Vlahuta, Alexandru Vlahuta, Romania, cod postal: 737010, telefon: +40 744472847, fax: +40 235429317, persoana de contact: com. Alexandru Vlahuta
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: com. Alexandru Vlahuta, Alexandru Vlahuta, Romania, cod postal: 737010, telefon: +40 744472847, fax: +40 235429317, persoana de contact: com. Alexandru Vlahuta
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE UTILAJ MULTIFUNCTIONAL
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Utilaj multifunctional
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 184, 401 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
DA3688 lei sau alta valuta ? se constituie in conformitate cu prev.art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prev. ref. la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare ? respectiv 2% din valoarea estimata, cfr art. 43^1 din OUG 34/ 2006 - vor fi depusi in contul RO71TREZ6575006XXX002957 la Trezoreria Muncipiului Barlad.Pentru o evaluare si raportare unitara al cuantumului garantiei de participare depusa in valuta, echivalentase va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Garantia poate fi constituita prin numerar, virament sau cu instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari. Ofertantii care se prezinta la procedura in calitate de IMM vor prezenta documente care dovedesc incadrarea in categoria IMM (cf Legii 346/ 2004, anexa 1.2). Valabilitatea garantiei ? 60 zile de la data limita de depunere a documentelor. Garantia trebuie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor. Ofertele care nu au dovada platii garantiei de participare vor fi respinse, cf art 33 din HG 925/ 2008. AC are dreptul de a retine garantia atunci cand ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia. Garantia constituita de ofertantii necastigatori se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica, dar nu mai tarziu de 3 zile de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG 34/ 2006. ? Anexa nr. 2. Incadrarea in situatia prevazuta la art 180 din OUG 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din porcedura aplicata pentru aribuirea contractului de achizitie publica;2. Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/ 2006 ? Anexa nr. 3. Incadrarea in situatiile prevazute la art 181 in OUG 34/ 2006 da dreptul AC sa excluda ofertantul respective din procedura de atribuire a contractului;3. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor art. 69^1 din OUG 34/ 2006 ? Anexa nr. 9. In cazul in care ofertantul se incadreaza in oricare din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/ 2006 oferta acestuia va fi respinsa ca inacceptabila. Persoanele cu functie de decizie in cadrul AC in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii sunt: ec. Danut Cojocaru, jr. Paiu Andrei, jr. Haghiac Liliana, ec. Carausu Mariana, ec. Boidache Iuliana, ing. Grigore Marius, Gruia Laura Gabriela, Ichim Catalin Laurentiu.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Anexa nr. 10. Obligatia ofertantului de a prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.5. Certificat de atestare fiscala emis de D.G.F.P., privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv la bugetul de stat, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferelor/ candidaturilor.6. Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a oferelor/ candidaturilor.Orice ofertant este exclus daca se afla in situatia ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetele componente ale bugetului general consolidate, inclusiv bugetul local 1. Persoane juridice/ fizice: Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se va prezenta in original sau copie lizibila semnata si stampilata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?Conform cu originalul?.2. Persoane juridice/ fizice straine: documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau inregistrare/ atestare din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Bilantul contabil ultimii 3 ani (2010 ? 2012)2. Cifra de afaceri medie globala din ultimii 3 ani, in Fisa de informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Lista principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani-Minim un contract de furnizare produse similare sau alte documente emise sau contrasemnate de beneficiar, cfr art 188 alin 1 lit a Certificare SR EN ISO 9001:2008 sau echivalenteSe va prezenta certificatul ISO 9001:2008 sau echivalentul acestuiain copie certificate ?Conform cu originalul? semnata si stampilata de ofertant. Certificatul prezentat trebuie sa fie in termen de valabilitate la data limita pentru depunerea ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie
40
Descriere: termen de garantie - exprimat in ore de functionare
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P. sau de la sediul autoritatii contractante in format electronic
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.12.2013 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 23.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 05.12.2013 08:51