Achizitie publica - Furnizare utilaj multifunctional cu accesorii pentru deszapezire
Detaliu pentru invitatia numarul 338197
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338197/25.10.2012
Denumire contract: Furnizare utilaj multifunctional cu accesorii pentru deszapezire
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSC SALPITFLOR GREEN SACod fiscal: 27393335, Adresa: Strada Lotrului nr.1, etaj I, Pitesti, Telefon: 0248217050, Fax: 0248223493
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Lotrului nr.1, etaj I, Pitesti, Romania, cod postal: 110117, telefon: +40 248217050, fax: +40 248223493, persoana de contact: Madalina Malureanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul S.C. SALPITFLOR GREEN S.A., din strada Lotrului nr.1, etaj I, Pitesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaj multifunctional cu accesorii pentru deszapezire
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare utilaj multifunctional, produs second ? hand cu accesorii pentru deszapezire: -lama pentru deszapezire, produs nou-plug pentru zapada, produs nou-imprastietor material antiderapant, produs second / hand
II.1.6) CPV: 42990000-2 - Diverse utilaje cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 256, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 5.120 lei.In conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Cont: RO83 BRDE 030S V953 2398 0300, deschis la BRD Pitesti, Cod Fiscal RO 27393335. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila. In conformitate cu prevederile art. 86 alin. (3) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat.Ofertantii ce se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum redus cu 50%.Pentru a beneficia de acest drept trebuie sa includa in oferta Formularul nr.13 din Sectiunea Formulare. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare in conformitate cu prevederile art. 87 din HG 925 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul in care un ofertant depune contestatie la CNSC si aceasta contestatie este respinsaatunci autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia depusa, suma stabilita in art. 2781 din OUG nr. 34 / 2006 cu completarile si modificarile ulterioare.Autoritatea contractanta va restitui garantia de participare ofertantilor a carar oferta nu a fost stabilita castigatoare, dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul castigator, in baza cererii scrise a acestora.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din pretul contractului, fara TVA.In conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul ofertantului din categoria IMM, garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propriaraspundere privind neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezentaFormularul nr.2 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Se va completa si prezentaFormularul 3 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document.3.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta. Se va completa si prezentaFormularul nr.4 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare (evitarea conflictului de interese). Se va completa si prezentaFormularul nr.5 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta acest document. Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante, inclusiv persoanele care aproba bugetul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Becheanu Romi Ilie ? Director General; Popescu Alina ? Sef Serviciu Financiar ? Contabilitate; Mihaela Grosu ? consilier juridic; Malureanu Madalina ? Sef Birou Tarife, Achizitii; Dumitrescu Ion ? Sef Sectie Salubritate Stradala; Enache Cristian ? Sef Mica Mecanizare;Consiliul de Administratie: Sabie Gabriel, Alexandrescu Vasile, Diaconescu Adrian; Consilieri locali: Apostoliceanu Sorin; Banica Iuliu-Radu; CiopleasiMoise; DinescuGheorghe; DinuMircea; Fulga Sanda Cristina; GardinFlorin; GenteaCristian; Ionescu Anitte Michaelle; Ionica Cornel Constantin; Malacu Gheorgh; Marinescu Silviu; Neacsu Mariean; Oprescu Mihail; Mosteanu Florentin Andrei ? consilier local; Perianu Radu Valeriu; Preda Marin; Prodanel Adrian Mihai; Tudor Mihail; Tudosoiu Dumitru; Zidaru Laurentiu Marian; Zoana Maria Gabriela; Zarnescu Nicolae Valeriu; Zidaru Laurentiu Marian; Ionica Cornel Constantin5.Documente eliberate de autoritati legale competente privind plata impozitelor si taxelor. Documente eliberate de autoritatile legale competente, care sa ateste faptul ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat, precum si catre bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit. Documentele se vor prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant si trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Se va completa si prezenta Formularul nr.6 din Sectiunea Formulare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, ofertantul va depune o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. a) pentru persoane juridice/fizice romane. Certificatul constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului, original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, din care sa reiasa ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati ce fac obiectul achizitiei publice.b) pentru persoane juridice / fizice straine.Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este stabilit, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru ?conformitate cu originalul? de catre reprezentantul legal al operatorului economic ofertant, insotite de traducerea autorizata in limba romana.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizata pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.In cazul asocierii, documentul solicitat trebuie sa fie prezentat de catre fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 aniOfertantii vor prezenta cel mult 2 contracte care sa confirme livrarea de produse similare in valoare cumulata de minim 256.000 lei, exclusiv TVA, in ultimii 3 ani, calculati pana la data limita de depunere a ofertelor. Pentru contractele declarate ca experienta similara se va prezenta: contractul/contractele sau copie dupa partile relevante ale acestora (parti, durata, valoare, garantii si semnaturi) semnat/semnate si stampilat/stampilate de catre ofertant, pe fiecare pagina, cu mentiunea ?conform cu originalul? sau recomandarea/recomandarile sau documentul constatator din partea beneficiarului/beneficiarilor din care sa rezulte valoarea contractului/contractelor si modul de indeplinire a obligatiilor contractuale. Pentru contractele prezentate ca experienta similara, exprimate in alte monede decat lei, conversia se va realiza la valoarea cursului mediu anual lei/valuta comunicat de B.N.R. pe fiecare an in parte., Informatii privind subcontractantii, Informatii privind asociatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare
30
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 24.10.2012 14:33