Achizitie publica - FURNIZARE UTILAJE AGRICOLE IN CADRUL PROIECTULUI ?Program de reabilitare a biotopelor de saratura si de apa pe terenuri ocrotite prin cresterea si folosirea speciilor autohtone- FERMA BIVOLI?
Detaliu pentru invitatia numarul 320891
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320891/28.02.2012
Denumire contract: FURNIZARE UTILAJE AGRICOLE IN CADRUL PROIECTULUI ?Program de reabilitare a biotopelor de saraturasi de apa pe terenuri ocrotite princresterea si folosirea speciilor autohtone- FERMA BIVOLI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL PECICACod fiscal: 3519550, Adresa: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Telefon: 0257-468323, Fax: 0257-468633
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD, Pecica, Romania, cod postal: 317235, telefon: +40 257468323, fax: +40 257468633, persoana de contact: JUNCAN CORINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: ORAS PECICA , STR.2 NR.150, JUD. ARAD
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA LOCALA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE UTILAJE AGRICOLE IN CADRUL PROIECTULUI ?Program de reabilitare a biotopelor de saraturasi de apa pe terenuri ocrotite princresterea si folosirea speciilor autohtone- FERMA BIVOLI?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE UTILAJE AGRICOLE IN CADRUL PROIECTULUI ?Program de reabilitare a biotopelor de saraturasi de apa pe terenuri ocrotite princresterea si folosirea speciilor autohtone- FERMA BIVOLI?, dupa cum urmeaza: ? Tractor agricol -1 buc;? Remorca -1 buc;? Cositoare ? 1 buc;? Motopompa pentru apa -1 buc;? Roabe-2 buc;? Galeti-5 buc;? Harlete-5 buc;? Lopeti-5 buc;? Greble-5 buc;? Ferastrau-2 buc;? Moara electrica de macinat cereale- 1 buc
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 260 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Este in cuantum de 2.065 lei.Ofertantul trebuie sa prezinte dovada constituirii garantiei pana la data si ora deschiderii ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei: - prin ordin de plata sau fila CEC, confirmate de banca emitenta;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original.- in numerar la caseria autoritatii contractante.In orice situatie, garantia trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor.Garantia constituita prin virament bancar se considera depusa in momentul intrarii efective in contul autoritatii contractante a sumei respective.Ofertantul pierde garantia in urmatoarele cazuri: - ofertantul isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.- In masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantie in raport cu valoarea estimata a contractului, respectiv1%.Garantia, constituita de ofertantul a carui oferta a fost stabilita castigatoare, se restituie in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de buna executie.Garantia, constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul desemnat castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Orice oferta care nu este insotita de garantie va fi respinsa.Pt. IMM se va plati garantia la jumatate.Contul pentru depunerea garantiei este RO56TREZ0315006XXX000135 deschis la Trezoreria Orasului Pecica, cod fiscal 3519550
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea-prezentare Formular nr. 2 din sectiunea Formulare.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 2.1 din sectiunea Formulare3.Declaratie privind conflictul de interese-Ofertantul prezinta o declaratie conform Formularului nr. 2.2. In situatia in care exista persoane conform prevederilor art. 691din O.U.G. 34/2006 ofertantul va fi exclus de la procedura.Aceasta conditie de calificare este valabila si obligatorie si pentru subcontractanti.Precizam ca persoanele cu functie de conducere in cadrul institutiei sunt: - Antal Petru ? Primar, - Stanoiov Miodrag ? Viceprimar, - Velici Monica ? Administrator Public, -Bobeica Dorina ? Sef Serviciu Buget Contabilitate, - Mot Adela ? Secretar Oras Pecica, - Stan Mihail ? Sef Serviciu Domeniu Public.- Petran Marinela- Sef Serviciu Registrul Agricol.4.Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statul in care este inregistrat ofertantul, inclusiv cele catre autoritatile locale din zona unde are sediul ofertantul.-Din certificatele de atesare fiscala trebuie sa rezulte faptul ca la data scadentei de plata anterioara deschiderii ofertelor (25 ale lunii anterioare lunii in care se deschid ofertele) ofertantul nu are obligatii exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura -Prezentarea unei declaratii cf. Formularul nr. 3 din care sa rezulte calitatea de participant la procedura (unic contractant, subcontractant, asociat etc) a operatorului economic.6.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Cerinta obligatorie: completare Formular nr. 3.1 din sectiunea Formulare Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului competent (cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea documentelor de calificare).1.Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, daca este cazul, atestarea ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit2. Sa dovedeasca ca ofertantul economic este autorizat sa desfasoare activitatea care face obiectul prezentei proceduri, si faptul ca nu sunt incluse mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei si ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la suspendarea temporara a activitatii, din care sa rezulte ca este operativa in perioada de depunere a ofertelor si/sau de executare a contractului.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, ofertantului clasat pe primul loc, pentru conformitate documentul in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.3. Declaratie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM (daca e cazul): Formular nr. 4
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declararea cifrei medii de afaceri globala in ultimii 3 ani ?in valoare de minim 206.520 LEI, care se va dovedi cu documentele considerate relevante de catre operatorul economic.Se va depune Formularul nr. 5 - Declaratie privind cifra de afaceri din anexa III ? FormulareIn exprimarea echivalentului in euro a cifrei de afaceri se va tine cont de cursul mediu BNR pe anii aferenti acesteia.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.) Experienta similara- Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat produse similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri, prezentand maxim 2 contracte, in copie dupa partile relevante din contractele prezentate, care insumate sa fie in valoare minima de 103.260 lei.Informatii privind subcontractantii sau asocierea-formularul 3 si formularul 2.3. Ofertantii participanti la proceduravor prezenta certificate cu termen de valabilitate la zi, care sa ateste implementarea standardelor de management al calitatii (SR EN ISO 9001 sau echivalentul) corespunzatoare unui cod CAEN relevant in raport cu obiectul procedurii ? in copie.Nu se accepta societati in curs de implementare a certificarilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA IN FORMAT ELECTRONIC INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 13.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (PROGRAMUL DE COOPERARE TRANSFRONTALIERA UNGARIA-ROMANIA 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.02.2012 13:20