Achizitie publica - Furnizare utilaje: Buldoescavator
Detaliu pentru invitatia numarul 350475
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350475/16.07.2013
Denumire contract: Furnizare utilaje: Buldoescavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA SILISTEA JUD. BRAILACod fiscal: 4721298, Adresa: COMUNA SILISTEA, SAT SILISTEA, STR. PRINCIPALA, NR. 81, Silistea, Telefon: +40 0239638989, Fax: +40 0239638989
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COMUNA SILISTEA, SAT SILISTEA, STR. PRINCIPALA, NR. 83, Silistea, Romania, cod postal: 817140, telefon: +40 0239638989, fax: +40 0239638989, persoana de contact: MATEI LAURENTIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: COMUNA SILISTEA, SAT SILISTEA, STR. PRINCIPALA, NR. 83, Silistea, Romania, cod postal: 817140, telefon: +40 0239638989, fax: +40 0239638989, persoana de contact: MATEI LAURENTIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (ADMINISTRATIE PUBLICA)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaje: Buldoescavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul consta in achizitionarea unui utilaj pentru terasamente.Valoarea estimata a contractului este de 240000 de lei fara TVA (53069, 16 euro fara TVA, curs euro BNR in data de 10.06.2013)
II.1.6) CPV: 43210000-8 - Utilaje pentru terasamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 240, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantuumul GP este de 4500 ron, echivalenta pentru o GP depusa in euro se va face la cursul BNR din data publicarii invitatiei/anuntului de participare. Valabilitate: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Mod de constituire: GP se constituie prin virament bancar ( OP pentru autoritatea contractanta, in contul nr.RO47TREZ1515006XXX000229deschis la Trezoreria Braila) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuntumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat;sau b)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.Conform HGR nr.925/2006, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de GP, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire. IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru GP in conformitate cu art.16 din Legea nr.346/2004. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii- Anexa A.In cazul in care ofertantul este o asociere incadrarea in categoria IMM-uri se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, chiar daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM, reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare nu se va aplica daca asocierea in ansamblu nu se incadreaza in categoria IMM. In cazul in care operatorul economic depune contestatie la CNSC si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP suma stabilita prin art.278 1 din OUG 34/2006 actualizata.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.2.Prezentare Declaratie pe propria raspundere ca nu exista legaturi de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv cu persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, 1.Efteme Ilie Primar comuna Silistea, 2. CONSTANTIN ION Viceprimar, 3.Babus Eugen Secretar 4.Cocirlea Vasilica Sef Birou, , 5.Matei Laurentiu Cristian referent, 6.Chivu Veronica valerica, 7. Coja Steluta Referent, 8. Ion Mihaela Inspector, potrivit art. 69^1.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica3.Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Persoanele juridice romane: CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALA(DATORII LA BUGETUL CONSOLIDAT GENERAL.CERTIFICAT DE TAXE SI IMPOZITE LOCALE(DATORII LA BUGETELE LOCALE). Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sun considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu, potrivit art.9 din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP. Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul asa cum este prevazut la art.5, alin.1 din Ordinul 509/2011.5. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea exigibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original, copii legalizate sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul", insotite de traducerile autorizate si legalizate in limba romana sau prezinta datorii, oferta este exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, conform formularelor 12A si 12B, ofertatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertei comune, prezentareacertificatelor (documentelor) de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.6.Prezentarea Formular 13 - Certificatului de participare cu oferta independenta conform art.180-182 din OUG 34/2006. 1.Operatorii economici, conform art.5, alin.1 din Ordinul 509/2011, se pot implica in paralel in derularea mai multor proceduri de atribuire, considerent ce va obliga autoritatea contractanta sa solicite si sa permita depunerea documentelor in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile; in acest caz autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica, conform art.185, alin.1, lit. C) din OUG 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: solicitam o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/ documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/ confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a acestuia, conform art.188, alin.1, lit.a) din OUG 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 11:43