Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL ,, SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII,, COD SMIS 4516


Detaliu pentru invitatia numarul 336317
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: COMUNA TOPOLOG
Numar invitatie: 336317/02.10.2012
Denumire contract: FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL , , SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII, , COD SMIS 4516
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPOLOGCod fiscal: 4508584, Adresa: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Telefon: 0240568530, Fax: 0240568530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Romania, cod postal: 827220, telefon: +40 0240568530, fax: +40 0240568530, persoana de contact: ALINA CAPATINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Topolog, Str. 1 Decembrie, nr. 67, Loc. Topolog, Judetul Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL , , SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII, , COD SMIS 4516
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL , , SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII, , COD SMIS 4516
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 316, 237.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT I-3444 lei LOT II-2880 lei Per.de valab.a gar.de part.va fi cel put.eg.cu peri.min.de valab.a of.ASt.cum a fost sol.prin doc.de atr.Gar.de part.se poate constituii conform art. 86 din HG 925/2006.Cont.Prima.com.Topolog este RO47TREZ6465006XXX000579, des.la Trez.Baia.In or.sit.dov.cons.gar.de part.treb.sa fie prez.cel mai tarz.la data si ora stab.ptr desch.of.Aut.contr.are drep.de a ret.gar.ptr part.ofert.pier.ast.suma cons.at.cand ace.din urma se afla in oric.dint.urmat.sit.isi retr.of.in peri.de valab.a acest.of.sa fiind stab.cast.nu cons.gar.de buna exe.in per.de valab.a of.sioricum, nu mai tar.de15zile de la semn.contr.of.sa fiind stab.castig.ref.sa semn.contr.de achiz.pub.ac.cadru in per.de vala.a of.in caz.in care of.dep.cont.priv.proc.de atrib.in baza prev.art.278^1 din Ord.a de urg.a Guv.nr34/2006, cu modif.si compl.ult.in mas.in care Cons.Nat.de Solut.a cont.respi.cont.aut.contr.va ret.cont.din gar.de part.suma calc.conf.prev.art.2781 din OUG nr.34/2006 cu modif.sicompl.ult.I.M.M.pot cons.gar.de part.in val.de 50% din cuant.gar.ptr part.In ved.redu.gar.de part.la 50% din val.se vor prez.anexat gar.de part.dov.privi.calit.de I.M.M.: -Decl.priv.incadr.intr.in cat.intr.mici si mijl.(anexa1din Ord.nr.27/2006-An.A de la cap.Form)Dov.gar.de part.se prez de catre of.atasat form.de scris.de inaint.a of.Nepr.dov.cons.gar.de part.atr.dupa sine resp.of..Gar.ptr.part. cons.de ofert.a carui of.a fost stab.ca fiind cast.se rest.de catre aut. contr.in cel mult 3 zile lucrat.de la data cons.gar.de buna ex.Gar.de part.cons.de of.a caror of.nu a fost stab.cast.se retur.de catre aut.contr.dupa semn.contr.de achiz.pub.cu of/of a caror of.a fost desemn.cast.dar nu mai tarziu de 3 zile lucrat.de la data exp.per.de valab.a of.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de lucrari, fara TVA. a) Se va cons. garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. b) Modul de constituire: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Daca se opteaza pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante se va utiliza Formularul nr. PO/VI/OI/2/SGBBE - SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE), care devine anexa la contract . In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire - Anexa A de la capitolul Formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul nr. PO/VIOI/2DE - originalNeprezentarea sau prezentarea intr-o alta forma necorespunzatoare , da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.( In cazul unei asocieri/parteneriat/subcontractant, fiecare partener sa prezinte aceste formulare.)Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul nr. PO/VI/OI/2/DA181? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006- originalCerinta nr. 3Certificat constatator privind plata obligatiilor la bugetul de statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre Bugetul general consolidat, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??.Cerinta nr. 4Certificat fiscal buget localModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ( pentru punctul de lucru care va fi implicat in derularea contractului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre bugetul local, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul nr. PO/VI/OI/2/DCPP ? originalIn caz de neprezentare a oricarui document mentionat, , cerinta obligatorie?? intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus, da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Participarea la procedura cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?Anexa Ordin nr. 314/2010 originalCerinta nr. 7Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art. 691Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei sunt: - dl. Olteanu Ion-primarul comunei Topolog- dl. Persinaru valentin- viceprimarul comunei Topolog- dl.Ciobanu Laurentiu Marian- secretarul comunei Topolog-d-na Sutila Mirela- contabilul comunei Topolog Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul sa fie legal inregistrat.Se va atasa, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertei din care sa reiasa faptul ca ofertantul si/sau asociatii/subcontractantii sai, dupa caz, au ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.2 sau echivalent) si nu are inscrisuri sau mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006, cu modificarile ulterioare privind procedura insolentei.Acesta trebuie sa mai cuprinda urmatoarele date: a) denumirea operatorului economic si toate datele de identificare;b) codul unic de inregistrare;c) sediul social, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati (adresa);d) structura actionariatului;e) numele reprezentantilor legali ai operatorului economic;f) domeniul de activitate principal;g) domeniile de activitate secundare;h) situatia societatii (daca este in stare de functionare, dizolvare, reorganizare judiciara, lichidare, insolventa, faliment sau suspendare temporara a activitatii).Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete.Documentul va fi utilizat si la verificarea situatiei personale a ofertantului.Neprezentarea sau prezentarea intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus, da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.Cerinta obligatorie: Operatorii economici participanti la procedura sa aiba dreptul de a furniza produsele avand ca obiect de activitate principal sau secundar activitatile supuse procedurii de achizitie (codul CAEN corespunzator codurilor CPV prezentate la punctul II.1.6 sau echivalent) si nu are inscrisuri sau mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006, cu modificarile ulterioare privind procedura insolventei.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 Cifra de afaceri globala. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin: LOT I - 344.474, 68 lei LOT II - 288.000 lei .Cursul de referinta ron/euro la care se va completa fisa de informatii generale va fi cursul lei/euro mediu comunicat de BNR/BCE. Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, bilanturile contabile aferente celor 3 ani incheiati, vizate si inregistrate de organele competente
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara - 1 contract de furnizare produse similare cu cele prevazute in caietul de sarcini pentru fiecare lot, si care a avut o valoare egala sau mai mare de: LOT I - 172.237, 34 lei LOT II - 144.000 lei Se va prezenta o recomandare din partea beneficiarului pentru contractul de furnizare similar care a fost solicitat ca cerinta minima, din care sa reiasa ca produse furnizate au corespuns din punct de vedere calitativ si ca au fost furnizate in termen;, Cerinta nr. 2 Personal Ofertantul va trebui sa dispuna de resursele umane considerate de Autoritatea Contractanta ca fiind strict necesara indeplinirii in bune conditii a contractului;, Cerinta nr. 3 Subcontractanti Se va prezenta acordul de subcontractare, in original /copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??, din care sa rezulte partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (fizic si valoric, inclusiv ca procent din valoarea contractului). In cazul in care acordurile de subcontractare sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata in limba romana dupa acestea. iii) Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, documente (inregistrare). Informatiile vor fi evaluate in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Acordurilor de subcontractare si Documentatiei de atribuire, conform art. 45 OUG 34/3006. iv) Nedeclararea subcontractorilor duce la descalificare, Cerinta nr. 4 Asociere Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. - Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. - Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala a ofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat. - Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentru ofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoarea contractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legale Cerinta nr. 1 Ofertantii trebuie sa fie certificati in sistemul de management al calitatii ISO 9001
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.10.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.10.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 27.09.2012 12:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer