Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL ,, SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII,, COD SMIS 4516


Detaliu pentru invitatia numarul 342569
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA TOPOLOG
Numar invitatie: 342569/08.02.2013
Denumire contract: FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL , , SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII, , COD SMIS 4516
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA TOPOLOGCod fiscal: 4508584, Adresa: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Telefon: 0240568530, Fax: 0240568530
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: COM. TOPOLOG, JUD. TULCEA, Topolog, Romania, cod postal: 827220, telefon: +40 0240568530, fax: +40 0240568530, persoana de contact: ALINA CAPATINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Topolog, Str. 1 Decembrie, Nr. 67, Loc. Topolog, Jud. Tulcea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL , , SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII, , COD SMIS 4516
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: FURNIZARE UTILAJE, ECHIPAMENTE TEHNOLOGICE SI FUNCTIONALE PENTRU PROIECTUL , , SCOALA - EMBLEMA COMUNITATII, , COD SMIS 4516
II.1.6) CPV: 16000000-5 - Utilaje agricole (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 166, 237.34 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie in valoare de 3324 lei. Garantia pentru participare se exprima in lei sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari in favoarea autoritatii contractante. Valabilitatea garantiei de participare va fi de 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor, conform OUG 34/2006. Valabilitatea garantiei de participare va fi prelungita la solicitarea autoritatii contractante in cazul in care intervine o suspendare de drept a procedurii de achizitie, conform OUG nr. 34/2006. Pentru o evaluare si raportare unitara a cuantumului garantiei de participare depusa in euro, aceasta se va raporta la cursul de schimb BNR cu 3 zile inainte de termenul limita de primire a ofertelor. Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse ca inacceptabile. In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul com.Topolog RO47TREZ6465006XXX000579, deschis la Trez.Baia.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, doar in baza prevederilor OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5 % din valoarea contractului de livrare, fara TVA. a) Se va cons. garantia de buna executie, in procent de 5 % din valoarea contractului, exclusiv TVA. b) Modul de constituire: De regula, garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexala contract. Daca se opteaza pentru scrisoare de garantie bancara in favoarea Autoritatii contractante se va utiliza Formularul nr. PO/VI/OI/2/SGBBE - SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA DE BUNA EXECUTIE), care devine anexa la contract . In cazul ofertantilor care se gasesc in categoria IMM-urilor se va face dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea 346/2004, garantia de buna executie constituindu-se in procent de 50% din cuantumul precizat in dosarul de atribuire - Anexa A de la capitolul Formulare)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Formularul nr. PO/VIOI/2DE - original Neprezentarea sau prezentarea intr-o alta forma necorespunzatoare , da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.( In cazul unei asocieri/parteneriat, fiecare partener sa prezinte aceste formulare.)Cerinta nr. 2Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul nr. PO/VI/OI/2/DA181? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr.34/2006- originalCerinta nr. 3Certificat constatator privind plata obligatiilor la bugetul de statModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Certificat constatator privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberat de D.G.F.P. din care sareiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre Bugetul general consolidat, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??.Cerinta nr. 4Certificat fiscal buget localModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii - Prezentare Certificat privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de catre directia de specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza ofertantul ( pentru punctul de lucru care va fi implicat in derulareacontractului) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile , catre bugetul local, - original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Formularul nr. PO/VI/OI/2/DCPP ? originalIn caz de neprezentare a oricarui document mentionat, , cerinta obligatorie?? intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus, da dreptul autoritatii contractante sa respingaoferta ca fiind inacceptabila.Cerinta nr. 6Participarea la procedura cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii- Prezentare Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ?Anexa Ordin nr. 314/2010 originalCerinta nr. 7Neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiDeclaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare DECLARATIE privindneincadrarea in prevederile art. 691Persoanele cu functie de decizie din cadrul institutiei sunt: - dl. Olteanu Ion-primarul comunei Topolog- dl. Persinaru valentin- viceprimarul comunei Topolog- d-na Badiu Daniela- jurist- d-na Capatina Alina - responsabil achizitii publice- dl.Ciobanu Laurentiu Marian- secretarul comunei Topolog- d-na Sutila Mirela- contabilul comunei Topolog Cerinta nr. 1Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul sa fie legal inregistrat.Se va prezenta Certificatul constatator emis de ONRC, in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, din care sa rezulte informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Pentru ofertantul clasat pe primul loc se solicita prezentarea, pentru conformitate a Certificatului constatator emis de ONRC(in original, copie legalizata). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Neprezentarea sau prezentarea intr-o alta forma necorespunzatoare a documentelor mentionate mai sus, da dreptul autoritatii contractante sa respinga oferta ca fiind inacceptabila.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Cifra de afaceri globala.Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 322474, 00 lei .Pentru echivalenta lei/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE pentru fiecare an in parte(curs mediu anual euro 2010 = 4.2099, curs mediu anual euro 2011 = 4.2379, curs mediu anual euro 2012 = 4.4559).Se vor prezenta in copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, bilanturile contabile aferente celor 3 ani(2010, 2011, 2012) incheiati, vizate si inregistrate de organele competente, precum ori ce alte documente considerate a fi necesare de catre operatorul economic. Se va completaFormularul nr. 2? Informatii generalePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara- Se va prezenta cel putin un document/contract/proces-verbal de receptie care sa confirme livrarea de produse a caror valoare sa fie egala sau mai mare de 166237, 34 lei Prezentarea documentului constatator aferent contractului adus ca experienta similara sau orice alt certificat/document din care sa reiasa ca produse furnizate au corespuns din punct de vedere calitativ si ca au fost furnizate in termen;Pentru documentele solicitate se vor prezenta copii lizibile certificate , , conform cu originalul, ,.Se va completa Formularul nr. PO/VI/OI/2/DLLP3A (declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani). Persoanele juridice straine vor atasa copii dupa documente similare, insotite detraducere certificata., Cerinta nr. 2 AsociereDeclaratie privind partea/partile dincontract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. - Se va atasa imputernicirea liderului asociatiei de a reprezenta asociatia la procedura de atribuire. - Se vor atasa toate documentele solicitate la Situatia personala aofertantului, Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), Informatii privind capacitatea tehnica si Informatii privind capacitatea profesionala pentru fiecare asociat. - Situatia economico-financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate pentruofertantii asociati in functie de modul in care vor fi folosite resursele tehnice si umane de care dispun impreuna, raportat la procentul care le revine din valoareacontractului, conform Contractului de asociere si Documentatiei de atribuire. Daca ofertantul castigator va fi o asociatie/consortiu, autoritatea contractanta solicita legalizarea asocierii conform prevederilor legaleIn cazulasociatiilor (consortiilor) se va prezenta: - Contractul de asociere (formular nr.7), in original /copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul, , din care sa rezulte cineeste liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric si procent dinvaloarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acordurisi traducere legalizata in limba romana dupa acestea. Cerinta nr. 1Ofertantii trebuie sa fie certificati insistemul de management al calitatii ISO 9001 , ,sau echivalent''Certificat ISO 9001 implementat al operatorului economic(copielegalizata/copie lizibila cu mentiunea , , conform cu originalul??). Fiecare asociateste obligat sa prezinte certificatul ISO 9001pentru partea din contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 08.02.2013 13:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer