Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Utilaje fara montaj si echipamente de transport si Active necorporale


Detaliu pentru invitatia numarul 333146
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Cornereva (Primaria)
Numar invitatie: 333146/03.08.2012
Denumire contract: Furnizare Utilaje fara montaj si echipamente de transport si Active necorporale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Cornereva (Primaria)Cod fiscal: 3227742, Adresa: str.principala nr.1 loc cornereva jud caras severin, Cornereva, Telefon: 0355814084, Fax: 0355814084
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Cornereva, Localitatea Cornereva, str.principala nr.1, jud caras severin, Romania, cod postal: 327110, telefon: +40 255564206, fax: +40 751710055
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Cornereva, Localitatea Cornereva, str.principala nr.1, jud Caras-Severin, Romania, cod postal: 327110, telefon: +40 255564206, fax: +40 751710055
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administrare publica locala, inclusiv turismrural)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare Utilaje fara montaj si echipamente de transport si Active necorporale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare Utilaje fara montaj si echipamente de transport si Active necorporale din cadrul: PROIECTULUI INTEGRAT ?Infiintare centru local de informare si promovare turistica si marketingul serviciilor legate de turismul rural in comuna Cornereva, judetul Caras-Severin?, finantat din FEADR prin PNDR Masura 313
II.1.6) CPV: 39150000-8 - Diverse tipuri de mobilier si de echipament (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 357, 661 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
LOT1-339 lei;LOT2?3.946 lei;LOT3?18 lei;LOT4-1.178 lei;LOT5?1670 lei;Per de valab 90 zile de la termenul limita de depundere a of.Se prezinta in afara coletului de oferta.1.Vir. bancar, instr gar. emis de o soc. bancara, soc asig., original, gar treb sa fie irevocabila;2.OP (RO38TREZ1825006XXX001379, Trez Caransebes);treb sa fie prezentata cel tarziu la data si ora stabil pt deschid of.Op. ec. au obligatia sa depuna oferta insotita de dovada constituirii gar. de particip.In caz contrar of vor fi respinse.Ofertele vor fi returnate doar in sit prevazute la art 172 alin 3 din OUG 34/2006.IMM pot beneficia de prevederile L.346/2004, art.16, alin 2, daca fac dovada ca se incadreaza in aceasta categ, conf art. 3, alin.1-2 din legea mentionata, prezentand doc prevazute la art.7.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categ IMM se va analiza cu privire la asocierea in mod individual?F10. Aut contract poate retine gar: a)isi retrage of in per de valabil a acesteia;b)of sa fiind castigatoare, nu constituie gar de buna executie in per de valabil a ofertei si, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea ctr;c)of sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze ctr in per de valab a of, d)op econ a carui contestatie a fost respinsa de C.N.S.C. i se va retine sumaconf art.278 1alin (1) lit a)din OUG 34/2006;Gar pt particip, constituita de ofertantul castigator, se restituie de aut contractin cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii gar de buna executie, la solicitarea scrisa a acestuia.Gar de participare, constituita de ofertantiinecastigatori, se returneaza dupa semnarea ctr de achizitie publica cu ofertantul castigator, nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabil a ofertei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se constituie de catre contractant in scopul asigurarii autoritatii contractante de indeplinirea cantitativa, calitativa si in perioada convenitaa contractului.Potrivit art. 89, alin 2 din HG 925/2006, ?autoritatea contractanta are obligatia de a stabili in documentatia de atribuire modalitatea de constituire a garantiei de buna executie, precum si cuantumul acesteia, care insa nu trebuie sa depaseasca 10 % din pretul contractului, fara TVA?.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 % din pretul contractului, fara TVA.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (conform Formularului 15) sau b)-retineri succesive din facturile partiale prezentate.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1: Neincadr in art. 180 din OUG 34/2006, Incadrarea in sit prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofert sau asociatului din procedura aplicata pt atrib ctr de achiz publ.Prez F1 din sect Formulare - declaratie privind eligibilitatea (F2 - neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr.34/2006) ? in original. In caz de asociere se prez de fiecare membru.Cerinta nr.2: Decl priv neincadr in preved art. 181/ OUG nr. 34/ 2006, completare F2 - in original, Sectiunea Formulare si ModeleCertificat atestare fiscala pt pers juridice priv impozitele si taxele locale -original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul;Certificat atestare fiscala pt pers juridice ?DGFP-original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul; Alte doc echivalente emise de aut competente din tara respectiva- original, copie legalizata sau copie lizibla cu mentiunea conform cu originalul; Certificatele treb sa prez sit oblig scadente in luna anterioara celei in care se depun of.Cand in tara de origine sau in tara in care este stabilit op econ, nu se emit astfel de doc sau acestea nu vizeaza toate sit se accepta prez unei decl in fata unui notar, a unei aut administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.(1) Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.(3) In situatiile de la art. 11 alin. (4) si (5) din H.G. nr. 925/2006, aut contr va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, atat declaratia pe propria raspundere, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a of si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.a. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti, dar in cazul tertul/tertii sustinator/sustinatori se va solicita Decl pt 181. b. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.Cerinta nr. 3 Decl privind neincadr in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006: original ? F11. Documentul va fi prez de toti asociatii, inclusiveventualii subcontractanti si terti sustinatori. Persoane cu functie de decizieimplicate in ceea ce priveste organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii: Primar: Novacescu Nicolae, Viceprimar: Branzei Nicolae, Secretar: Strezariu Ilie, Responsabil achizitii: Maran Strezaru Alimpe, Membrii consiliului local: Branzei Nicolae, Branzei Petru, Daba Gheorghe, Duicu Gheorghe, Lozici Stefan Ioan, Martalogu Duicu Radu, Nemes Ilie, Sfetcu Ioan, Sfetcu Maria, Strezariu Mihail, Stroita Petru.Cerinta nr.4 Decl privind calitateade participant la procedura-Completare F9 - original, Sectiunea Formulare si ModeleIn caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de subcontractanti in cazul in care exista.Cerinta nr. 5 Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Completare F12 ? original, Sectiunea Formulare si Modele;In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat; se prezinta si de catre subcontractanti in cazul in care exista. Cerinta nr. 1Persoane juridice romane/fizice romaneModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (in original, copie legalizata sau copie certificata ?conform cu originalul?). Documentul trebuie sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principala si/sau secundaraactivitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.Vor fi excluse din procedura firmele care se afla in proces de lichidare (conform Legii 31/1990, republicata), reorganizare judiciara sau faliment (conform Legii 85/2006, republicata).De asemenea, documentul prezentat va contine informatii referitore la asociati, administratori, sediu central, sedii secundare si puncte de lucru implicate in derularea ctr. Documentul va fi prezentat in original/ copie legalizata/ copie lizibila certificata ?conform cu originalul?Pentru persoanele juridice straine : Se vor prezenta documente edificatoare (original/ copie legalizata insotite detraducere autorizata legalizata in limbaromana), eliberate cu maxim 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, sa corespunda categoriei de servicii asimilate codului CPV.(specifice obiectului contractului);Aceste documente se vor prezenta in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul, pentru conformitate, de a solicita copia legalizata a respectivului document in perioada de evaluare a ofertelor.Documentele care nu vor contine toate aceste date vor fi considerate incomplete, oferta fiind declarata inacceptabila.Cerinta nr. 2Persoane juridice/ fizice straineModalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii- Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.- Documente care sa confirme ca ofertantul are obiect de activitate principal si/sau secundar corespunzator exercitarii activitatii profesionale in vederea indeplinirii contractului- Documentele trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor si vor fi prezentate in original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In caz de asociere se prezinta de catre fiecare membru asociat.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta1-Cifra medie anuala de afaceri globala din ultimii 3 ani(fara a se lua in considerare anul in curs), cel putin egala: Lot1?33.948lei;Lot2-394.604 lei;Lot3?1.866lei;Lot4-117.822lei;Lot5-167.082 lei; Prez doc la latitudinea op econ; doc prez in copie conf cu originalul. Pt asociere se prez de fiecare membru;cerinta minima se indeplin in mod individual de fiec asociat.Pt ofert ce depun of pt mai multe loturi, treb sa indepl cumulativ cerintele.(Ex: depune of pt lot 1 si lot 2, cifra medie anuala este 428.552 lei); 2008:1Euro=3, 6827 RON ;2009:1 Euro=4, 2373RON; 2010:1 Euro= 4, 2099 RON;Cand un grup de op econ depune of comuna, sit econ si financ prin luarea in consider a resurs tuturor membrilor grupului.Fiec asociat va indeplini limita impusa in raport cu cota cu cota de participare.Pt candidati IMM (prez doc prevazute in L346/2004 cifra medie de afaceri se considera indeplinita in proportie de 50%.Capac econ- financ a operat econom poate fi sustinuta in conf cu art.186 din OUG34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Infor priv capacit tehn si profes.Pt ofertant ce depun pt mai multe loturi, treb sa indeplin cumulativ cer.(depune of pt lot 1 si lot 2, va prez cate un ctr similar pentru fiec lot).Pt indepl acestor cer se prez certificate/documente care sa confirme livrarea produselor, pv pe faze intermediare sau receptie a bunurilor furnizate si recomandari din p benefic.Capac tehn a oper econom poate fi sustinuta si de o alta persoana.Oper econ care benefic de sustinere tehn trebuie sa dovedeasca, prin prez unui angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care confirma ca va pune la dispozitia ofertant res tehn invocate. Daca un grup de oper econ depune o of comuna, atunci capacit tehn se demonstreaza prin luarea in considerare a resurs cumulate ale tuturor membrilor grupului.Eventualilor subcontractanti nu li se impune indeplinirea cerintelor de calificare privind capacitatea tehnica., Cerinte minime obligatorii: LOT1: Sa aiba cel putin un contract prin care sa confirme livrare de produse, in ultimii 3 ani, (Echipamente IT) in valoarea de minim 16.974, 00 lei;Pt LOT2: Sa aiba cel putin un contract prin care sa confirme livrarea de produse , in ultimii 3 ani, (Aparate de proiectie) in valoarea de minim 197.302, 00 lei.Pt LOT3: Sa aiba cel putin un contract prin care sa confirme livrarea de produse, in ultimii 3 ani, (Diverse tipuri de mobilier si echipament) in valoarea de minim 933, 00 lei.Pt LOT4: Sa aiba cel putin un contract prin care sa confirme livrare de produse, in ultimii 3 ani, (Diverse masini, echipamente si accesorii de birou) in valoarea de minim 58.911, 00 lei.Pt LOT5: Sa aiba cel putin un contract prin care sa confirme livrare de produse, in ultimii 3 ani, (Pachete software si sisteme informatice) in valoarea de minim 83.541, 00 lei, Cerinta nr. 2Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii. Ofertantul treb sa dispuna de utilaje si echipamente tehnice necesare indeplinirii in bune cond a ctr de lucrari. In cazul asocierii formularul se depune de catre fiecare asociat., Cerinta nr.3Informatii privindcapacitatea profesionalaOfertantul sa dispuna de resurse umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a ctr., Cerinta nr.4Inform priv subcontractantii. Daca parti din ctr de achizitie publ urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, ofertant are oblig de a preciza partea/partile din ctr pe care acesta urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Nota: Ofertant castigator va prezenta contractele semnate cu subcontractantii ? in original, la data semnarii contractului cu Autoritatea Contractanta.Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iar eventualele inlocuiri a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale., Cerinta nr.5Informatii privind asocierea. In cazul in care oferta este depusa de o asociatie (consortiu), fiecare asociat va trebui sa indeplineasca conditiile privind Situatia personala a ofertantului si Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (Inregistrare). Capacitatea economico - financiara si Capacitatea tehnica si profesionala vor fi evaluate prin insumarea resurselor intregului grup. Din acordul de Asociere trebuie trebuie sa reiasa clar partea din ctr pe care o vor indeplini asociatii si toate amanuntele necesare pt evaluarea ofertelor., Contractul de asociere, in original sau copie legalizata, din care sa rezulte cine este liderul asociatiei (consortiului) si partea din contract pe care o va Indeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusiv modul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si Imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta In numele asociatiei. In cazul In care acordurile de asociere sunt Incheiate In alta limba decat limba romana, se va prezenta copie dupa acorduri si traducere legalizata In limba romana dupa acestea.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
40
Descriere: Componenta financiara-Detalii privind aplicarea algoritmului de calcula) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 40 de puncte; b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) ? pret (n), se acorda punctaj astfel: P(financiar n) = (pret minim/pret (n)) x 40;Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile totale din ofertele financiare fara TVA.Nota. Autoritatea Contractanta cere justificarea ofertelor mai mici de 85% din valoarea estimata a contractului.
Perioada de garantie a bunurilor
30
Descriere: Detalii privind aplicarea algoritmului de calcul: a) pentru un termen de garantie maxim se acorda 30 puncte;b) pentru alt termen de asigurarea a garantiei decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P criteriu 2(n) = (termen de asigurare garantie n/termen de asigurare garantie maxim) x 30;In evaluarea acestui criteriu se va lua in calcul garantia acordata pentru toate bunurile incluse in lotul respectiv. Conform caietului de sarcini bunurile incluse in fiecare lot trebuie sa aiba aceeasi garantie.Ofertele care prevad o perioada de garantie mai mare de 36 de luni nu vor fi punctate. Durata de garantie minima acceptata (sub care oferta va fi declarata neconforma) este de 12 luni.
Termen de livrare
30
Descriere: Descriere: Acest factor va fi punctat astfel: a) pentru un termen de livrare minim se acorda 30 puncte;b) pentru alt termen de livrare decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctaj astfel: P criteriu 2(n) = (termen de livrare minim/termen de livrare n) x 30;Durataminima este de 2 luni (ofertele care prevad termen de executie mai mic de 2 luni nu vor fi punctate), durata de executie maxima acceptata (peste care oferta va fi declarata neconforma) este de 6 luni.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 03.08.2012 10:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer