Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare utilaje "Moara"


Detaliu pentru invitatia numarul 290825
Autoritate contractanta
Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti
Cod de identificare fiscala: 4205599
Adresa: com Tichilesti, Jud Braila, Tichilesti
Telefon: 0239/614400
Fax: 0239/627748
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare utilaje "Moara"
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 42212000-5 - Utilaje de prelucrare a cerealelor sau a legumelor uscate (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare utilaje pentru "MOARA".
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 22.04.2011 12:39
Data limita de depunere a ofertelor: 09.05.2011 10:00
Adresa la care se transmit ofertele: Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti, localitatea Tichilesti, judetul Braila.
Data si ora deschiderii ofertelor: 09.05.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Penitenciarul de Minori si Tineri Tichilesti, localitatea Tichilesti, judetul Braila.
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Alte fonduri
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
Valoare estimata: 100, 806.45 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
SITUATIA PERSONALA A CANDIDATULUI: Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in prevederile art.181;Certificat de participare cu oferta independenta;Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre stat; Certificat de atestare fiscala privind obligatiile de plata catre buget local;Certificat constatator-emis ORC;Certificat de inregistrare fiscala.SITUATIA ECONOMICO-FINANCIARA: Fisa inf. generale;Ultimul Bilant-(31.12.2010);CAPACITATE TEHNICA/PROFESIONALA: Recomandari-cel putin una;Experienta similara-prezentare document care sa ateste incheierea si indeplinirea in ultimii 3 ani a cel putin unui contract similar;autorizare livrare produse;Fisa tehnica a produslui furnizat.GARANTIA DE PARTICIPARE: Cuantumul garantiei de participare este de 1008 lei, cu valabilitate de 90 zile de la deschiderea ofertelor.
Fisier atasat in SEAP.Valoarea estimata fara TVA este de 24422.53 euro.
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer