Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare utilaje pentru spalatorie


Detaliu pentru invitatia numarul 332074
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Banca Nationala a Romaniei
Numar invitatie: 332074/20.07.2012
Denumire contract: Furnizare utilaje pentru spalatorie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBanca Nationala a RomanieiCod fiscal: R 361684, Adresa: str. Lipscani, 25, Bucuresti, Telefon: 0311.32.32.22, Fax: 0213.11.01.62
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Lipscani, nr. 16, sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030035, telefon: +40 311323242, fax: +40 213158294
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Banca Na?ionala a Romaniei, Str. Lipscani, nr. 16, parter, sector 3, Bucuresti, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Politica monetara)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaje pentru spalatorie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizi?ionarea unor utilaje pentru spalatorie, respectiv: ma?ina de spalat rufe, uscatoare de rufe industriale electrice, ma?ini de spalat cu stoarcere, calandru electric uscare, pentru inlocuirea celor vechi.
II.1.6) CPV: 39713200-5 - Masini de spalat rufe si masini de uscat rufe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 235, 500 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de: 4.500, 00 LeiValabilitate: 100 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia este irevocabila si se va executa neconditionat.? Garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 85, 86 (1), (2), (3) b, (4), (5), (6), 87 din HG. 925/2006).Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 2781 lit. a din OUG 34/2006.In cazul ofertantilor din categoria intreprinderilor mici si mijlocii, care fac dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in L 346/2004, cu completarile si modificarile ulterioare, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantum.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractata, fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui si se va depune de operatorul economic la sediul autoritatii contractante, pana la data semnarii contractului sau cel mai tarziu in termen de 10 zile lucratoare de la data semnarii acestuia.Garantia de buna executie se prezinta in original, in cuantumul mentionat mai sus si va fi valabila pe durata de valabilitate a contractului.Garantia este irevocabila si se va executa neconditionat.? Garantia de buna executie se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau cont bancar RO64NBORROBP000000XXXXXX, deschis la BNR Centrala (in toate cazurile se aplica prevederile art. 89 (1) si (2), 90 (1), 91, 92 (1) din HG. 925/2006).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCompletarea formularului A.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Completarea formularului B.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Certificat de participare cu oferta independentaCompletarea formularului C. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006Completarea formularului D.Incadrarea in situatiaprevazutala art. 691 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Persoanele cu func?ii de decizie din cadrul autorita?ii contractante, in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire sunt: ?Guvernator ? Academician Mugur Isarescu?Prim-Viceguvernator ? Prof. univ. dr. Florin Georgescu - Prin Hotararea Parlamentului Romaniei nr. 15/2012 pentru acordarea increderii Guvernului, Prim - Viceguvernatorul B.N.R., dl. Florin Georgescu, a fost suspendat din func?ia de vicepre?edinte al Consiliului de Administra?ie ?i de Prim - Viceguvernator al B.N.R., incepand cu data depunerii juramantului ?i pana la incetarea mandatului de Viceprim - Ministru ?i de ministru al finan?elor publice.?Viceguvernator ? Bogdan Olteanu?Viceguvernator ? Dr. Cristian Popa?Membru ? Prof. univ. dr. Marin Dinu?Membru ? Prof. univ. dr. Nicolae Danila?Membru ? Prof. univ. dr. Virgiliu Stoenescu?Membru ? Conf. univ. dr. Agnes Nagy?Membru ? Dr. Napoleon PopConducerea Direc?iei Achizi?ii?Vasile Ifrim, Director ? Director?Niculae Dumitrache ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Contabilitate?Iulia Stanciu, Director ? Director?Daniela Ilie ? Director AdjunctConducerea Direc?iei Juridice?Alexandru Paunescu ? Director Adjunct* Lista persoanelor cu func?ie de decizie din cadrul Autorita?ii contractante se regaseste pe site-ul Bancii Na?ionale a Romaniei http: //www.bnr.ro.Comisia de evaluare: ?Cristiana Cretulescu ? Directia Achizitii?Sorin Stanoiu ? Directia Achizitii?Veronica Minciu ? C.P.P.A.S.?Ionela Calista ? Direc?ia Tehnica ?i Mentenan?a?Iosefina Schirger - Direc?ia Patrimoniu ?i Investi?ii?Dan Durleci ? Directia Achizitii?Nicolae Dinu ? Directia Achizitii?Elena Ghiugan ? Directia Achizitii?Constantin Ghinea ? C.P.P.A.S.?Liliana Moroe ? Direc?ia Tehnica ?i Mentenan?a?Catalin Eftode ? Direc?ia Patrimoniu ?i Investi?ii Persoane juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in Codul CAEN din certificatul constatator.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de organismele competente ale Administratiei Publice Locale, care sa ateste inexistenta de obligatii bugetare restante.Certificat de atestare fiscala eliberat de organisme competente ale Administratiei Publice Locale.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.Persoane juridice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional. Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident (traduse in limba romana si legalizate).Persoana juridica straina beneficiaza in Romania de acelasi regim privind participarea, de care beneficiaza si executantul roman in tara in care executantulstrain este rezident.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 08.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.08.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.07.2012 11:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer