Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Utilaje, unelte fara montaj pentru proiectul "Infiintarea unei statii de compost


Detaliu pentru invitatia numarul 217527
Autoritate contractanta
COMUNA BALTA DOAMNEI (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 2845672
Adresa: loc. Balta Doamnei, Balta Doamnei
Telefon: 0244.469311
Fax: 0244.469311
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare Utilaje, unelte fara montaj pentru proiectul "Infiintarea unei statii de compost
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42113170-6 - Dispozitive rotative (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Utilaje, unelte care nu necesita montaj pentru proiectul "Infiintarea unei statii de obtinere a compostului din deseuri biodegradabile in comuna Balta Doamnei, judetul Prahova": 1.Dispozitive rotative(Maruntitor-Masina de tocat frunze si vrejuri, cod CPV -42113170-6;2. Masini de taiere si cernere(Sita pentru compost)cod CPV - 43411000-7; 3.Masini de impachetare(Utilaj de impachetat saci) cod CPV 42921320-7; 4. Benzi transportoare din cauciuc(Banda transportoare)cod CPV 34312600-3.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 20.08.2009 10:22)
Data publicarii: 30.06.2009 15:30
Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2009 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Balta Doamnei, sat Balta Doamnei, nr.243, jud. Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Balta Doamnei, sat Balta Doamnei, nr.243, jud. Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 250, 042 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local; Certificat înregistrare ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Capacitatea economico-financiara; Informatii privindcapacitatea tehnica
de pe SEAP, www.e-licitatie.ro sau de la adresa autoritatii contractante, tel/fax - 0244/469311
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Comisia de evaluare a constatat ca in fisa de date, cap.V.4, a existat o cerinta care nu putea fi indeplinita de nici un ofertant, si anume ? Produsele trebuie sa corespunda standardelor SR EN ISO 9001:2001 si SR EN ISO 14001:2005?, ori prin SR EN ISO 9001:2001 si SR EN ISO 14001:2005 se certifica sistemul de management al calitatii si sistemul managementului de mediu implementat in societatea respectiva si nu produsele
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer