Achizitie publica - Furnizare Utilaje, unelte fara montaj pentru proiectul "Infiintarea unei statii de compost
Detaliu pentru invitatia numarul 217527
COMUNA BALTA DOAMNEI (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 2845672
Adresa: loc. Balta Doamnei, Balta Doamnei
Telefon: 0244.469311
Fax: 0244.469311
Denumire invitatie: Furnizare Utilaje, unelte fara montaj pentru proiectul "Infiintarea unei statii de compost
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42113170-6 - Dispozitive rotative (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Utilaje, unelte care nu necesita montaj pentru proiectul "Infiintarea unei statii de obtinere a compostului din deseuri biodegradabile in comuna Balta Doamnei, judetul Prahova": 1.Dispozitive rotative(Maruntitor-Masina de tocat frunze si vrejuri, cod CPV -42113170-6;2. Masini de taiere si cernere(Sita pentru compost)cod CPV - 43411000-7; 3.Masini de impachetare(Utilaj de impachetat saci) cod CPV 42921320-7; 4. Benzi transportoare din cauciuc(Banda transportoare)cod CPV 34312600-3.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 20.08.2009 10:22)
Data publicarii: 30.06.2009 15:30
Data limita de depunere a ofertelor: 13.07.2009 10:30
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local Balta Doamnei, sat Balta Doamnei, nr.243, jud. Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 13.07.2009 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Balta Doamnei, sat Balta Doamnei, nr.243, jud. Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 250, 042 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local; Certificat înregistrare ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Capacitatea economico-financiara; Informatii privindcapacitatea tehnica
de pe SEAP, www.e-licitatie.ro sau de la adresa autoritatii contractante, tel/fax - 0244/469311
Motive anulare:
Au fost depuse numai oferte inacceptabile si/sau neconforme
Observatii: Comisia de evaluare a constatat ca in fisa de date, cap.V.4, a existat o cerinta care nu putea fi indeplinita de nici un ofertant, si anume ? Produsele trebuie sa corespunda standardelor SR EN ISO 9001:2001 si SR EN ISO 14001:2005?, ori prin SR EN ISO 9001:2001 si SR EN ISO 14001:2005 se certifica sistemul de management al calitatii si sistemul managementului de mediu implementat in societatea respectiva si nu produsele