Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare Utilaje, unelte fara montaj pentru proiectul: ?Infiintarea unei statii de Compost


Detaliu pentru invitatia numarul 209218
Autoritate contractanta
COMUNA BALTA DOAMNEI (PRIMARIA)
Cod de identificare fiscala: 2845672
Adresa: loc. Balta Doamnei, Balta Doamnei
Telefon: 0244.469311
Fax: 0244.469311
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Furnizare Utilaje, unelte fara montaj pentru proiectul: ?Infiintarea unei statii de Compost
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 42113170-6 - Dispozitive rotative (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare Utilaje, unelte care nu necesita montaj pentru proiectul: ?Infiintarea unei statii de obtinere a compostului din deseuri biodegradabile in comuna Balta Doamnei, judetul Prahova?: 1.Dispozitive rotative( Maruntitor- Masina de tocat frunze si vrejuri, cod CPV - 42113170-6; 2. Masini de taiere si cernere(Sita pentru compost) cod CPV 43411000-7;3. Masini de impachetare(Utilaj de impachetat saci)cod CPV 42921320-7; 4. Benzi transportoare din cauciuc(Banda transportoare) cod CPV 34312600-3.
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 27.05.2009 15:35)
Data publicarii: 19.05.2009 10:48
Data limita de depunere a ofertelor: 27.05.2009 13:30
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Balta Doamnei, Sat Balta Doamnei, Nr. 243, Jud. Prahova
Data si ora deschiderii ofertelor: 27.05.2009 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local Balta Doamnei, Sat Balta Doamnei, Nr. 243, jud. Prahova
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 250, 042 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neîn-cadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006; Declaratie privind calitatea de participant la procedura; Documente care confirma plata impozitelor si taxelor la bugetul general consolidat si la bugetul local; Certificat înregistrare ; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului; Capacitatea economico-financiara; Informatii privindcapacitatea tehnica
de pe SEAP www.e-licitatie.rosau de la adresa autoritatii contractante
Motive anulare:
Nu a fost depusa nicio oferta sau au fost depuse oferte care, desi pot fi luate in considerare, nu pot fi comparate datorita modului neuniform de abordare a solutiilor tehnice si/sau financiare
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer