Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 325334
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Comuna Rojiste (Consiliul Local Rojiste)
Numar invitatie: 325334/27.04.2012
Denumire contract: Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Rojiste (Consiliul Local Rojiste)Cod fiscal: 16350797, Adresa: Strada Principala, Nr.150, Rojiste, Telefon: 0251372138, Fax: 0251372138
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Principala, Nr.150, Rojiste, Romania, cod postal: 207099, telefon: +40 251372138, fax: +40 251372138, persoana de contact: Cristina Mitchievici
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei RojisteComuna Rojiste, judetul Dolj, Strada Principala, Nr.150, Romania, cod postal: 207099
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavatorpentru intretinere pasuni si fanete
II.1.6) CPV: 43262100-8 - Excavatoare mecanice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 307, 400 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 4200 lei conf.art 278 alin 1 din OUG 34/20062.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea -Prezentare Formular 12A2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie pe propria raspundere ca nu exista legaturi de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, potrivit art. 69^1.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Prezentare Formular nr. 12B4.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -4.a. Persoanele juridice romane: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral)- Certificat de taxe si impozite locale (pentru sediul central al ofertantului)Trebuie sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, potrivit art. 9 din Ordinul 509/2011 al presedintelui ANRMAP.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul";4.b Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea exigibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", insotite de traducerile autorizate si legalizate in limba romana sau prezinta datorii, oferta este exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006, conform formularelor 12A si 12B, ofertatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul", la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertei comune, prezentareacertificatelor (documentelor) de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.5.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 13PERSOANE CU ATRIBUTII DE DECIZIE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE: OLTEANU MARIN-PRIMAR, ILIE GHEORGHE-VICEPRIMAR, POLIXENIA CRISTINA-SECRETAR, STANCULESCU CATALIN-ACHIZITII PUBLICE. Persoane juridice / fizice romane-Certificatul constatator emis de Oficiul National Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul judetului in care este inregistrat operatorul economicPersoane fizice / juridice straine (daca e cazul) - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul /ofertantul este rezident, in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul.In cazul in care operatorul economic care a fost desemnat castigator a prezentat certificatul emis de ONRC in copie lizibila, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, la solicitarea in scris a autoritatii contractante, acesta va prezenta acest certificat si in original sau copie legalizata pentru conformitate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabil/extras de bilant/raport de audit/raport al cenzorilor etc., Media cifrei de afaceri globaledinultimii 3 ani, trebuie sa fie de minim 500.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 aniOfertantii vor face dovada finalizariiin ultimii 3 ani a cel putin uncontract care a avut ca obiect furnizarea de utilaje similarein valoare de minim307400 fara TVA., Recomandaride la minim 1 beneficiarprivind finalizarea unui contract similar;, Mostre, descrieri si/sau fotografii, Informatii privind subcontractantii Ofertantul trebuie sa aiba implementat standardul de asigurare a calitatii, ISO 9001 :2000 sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DIN SEAP SAU DE LA SEDIUL PRIMARIEI COMUNEI ROJISTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.04.2012 10:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer