Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavator


Detaliu pentru invitatia numarul 347076
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA MIRSANI (CONSILIUL LOCAL)
Numar invitatie: 347076/21.05.2013
Denumire contract: Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavator
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA MIRSANI (CONSILIUL LOCAL)Cod fiscal: 4711448, Adresa: com. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Telefon: +40 0251336106, Fax: +40 0251336106
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: com. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Romania, cod postal: 207380, telefon: +40 0251336106, fax: +40 0251336106, persoana de contact: RADUCANU OVIDIU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI MIRSANIcom. Mirsani, jud. Dolj, Marsani, Romania, cod postal: 207380, telefon: +40 0251336106, fax: +40 0251336106, persoana de contact: RADUCANU OVIDIU
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavator
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare utilaje: Utilaj multifunctional de tip Buldoexcavatorpentru intretinere pasuni si fanete
II.1.6) CPV: 43262000-7 - Utilaje excavatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 274, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1.Cuantumul garantiei pentru participare: 4200 lei conform prevederilor art 43 indice 1 din OUG 34/2006, coroborat cu art 85 din HG 925/2006 si art 278 indice 1 din OUG 34/2006Echivalenta leu/valuta (daca este cazul) se va calcula la cursul BNR din data de 01.04.20132.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la data limita de depunere aofertelor.Garantia de participare trebuie sa fie irevocabila si se constituie: - prin virament bancar , sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.-Lichiditati depuse la casieria PrimarieiMIRSANI, judetul DoljConform prevederilor HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertele se resping in cazul in care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reduceri cu 50% pentru garantia pentru participare in conformitate cu art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM. In acest caz ofertantul va depune Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii - Anexa A.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitatea -Prezentare Formular 12A - Declaratie pe proprie raspundereIncadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 completata si modificata atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006-Prezentare Declaratie pe propria raspundere ca nu exista legaturi de rudenie pana la gradul al patrulea inclusiv, cu persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, potrivit art. 69^1.Persoane in cauzaPrimar GHENCIOIU CONSTANTINViceprimar RADUCANU OVIDIUContabil ANGHEL CONSTANTASecretar DINA IONConsilier MACAVEI IULICA, Consilier TURLEA CONSTANTIN, Consilier DIACONU DORU CATALIN, Consilier RADUCANU IONIn situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla in situatia prevazuta de art. 69^1 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -Prezentare Formular nr. 12B - Declaratie pe proprie raspundere.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a exclude ofertantul de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publicaCertificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata -1. Persoanele juridice romane: - Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidatgeneral)- Certificat de taxe si impozite locale (pentru sediul central al ofertantului)Ofertantul/candidatul trebuie sa prezinte certificatul fara datorii scadente in luna anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/candidaturile.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.2. Persoane juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea exigibilitatii - eliberatede autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca situatia obligatiilor de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitatede autoritatea contractanta.Documentele vor fi prezentatein original sau copie legalizata, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederileart. 182 din OUG nr. 34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul in care operatorul economic nu prezinta certificatele in original sau copii legalizate, insotite de traducerile autorizate si legalizate in limba romana sau prezinta datorii, oferta este exclusa de la procedura pentru atribuirea contractului.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus, sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, din O U G nr. 34/2006, conform formularelor 12A si 12B, ofertatul va prezenta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Documentele vor fi prezentatein original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? , la care se va alatura traducerea autorizata si legalizata in limba romana.In cazul ofertei comune, prezentareacertificatelor (documentelor) de mai sus este obligatorie pentru fiecare asociat.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va prezenta Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul 13. Pentrupersoane juridiceromane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului ComertuluiCertificatul constatator se va prezenta in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru persoane fizice romane2.Copie a documentului care atesta ca ofertantul poate sa desfasoare in conformitate cu prevederile legale in vigoare activitatile ce cuprind si obiectul prezentei proceduri.Copia trebuie certificata de ofertant cu mentiunea ?Conform cu originalul?, semnata si stampilata.-Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la art.176 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere, semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte-inclusiv, diverse valori, cantitati sau altele asemenea. In cazul in care uzeaza de acest drept prevazut la art.11, alin.(4) din HGR nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare, atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare.Documentele edificatoare trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilant contabilBilant contabil la data de 31.12.2011vizat si inregistrat de organele competente, in cazul in care publicarea este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, precumsioricealtedocumentelegaleedificatoareprincareofertantulisipoatedovedi capacitatea economico-financiara.In situatia in care, potrivit legislatiei aplicabile in tara de rezidenta a ofertantului, publicarea bilanturilor nu este obligatorie, ofertantul isi va proba capacitatea economica si financiara prin alte inscrisuri ce au aptitudinea de a reflecta in mod fidel situatia economica si financiara a ofertantului, sub rezerva acceptarii acestora de catre autoritatea contractanta ca fiind concludente., Informatii privindsituatia economico-financiaraFisa de informatii generale Formular 2.Pentru ca riscul neindeplinirii contractului sa fie redus, se solicita ca cifra de afaceri globala medie anuala pe ultimii 3 ani realizata de ofertanti trebuie sa fie mai mare sau egala cu 500.000 lei, Informatii privind sustinerea capacitatii economico-financiareIn conformitate cu prevederile art.186 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate - Formularul 3.Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform art. 180 din OUG nr.34/2006. Pentru a dovedi ca sustinatorulnu se afla in situatia prevazuta de art.180 din OUG nr.34/2006, ofertantul va prezenta o declaratie a sustinatorului intocmita in conformitate cu Formularul 12A.Angajamentul ferm prezentat de ofertantul castigator face parte integranta din contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principale livrari in ultimii 3 aniDeclaratie privind lista principalelor livrari de produsein ultimii 3 ani - continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - se completeazaFormularul 12DOfertantii vor face dovada prin prezentarea de orice certificari/documente ca au furnizat in ultimiii 3 ani printr-un contract, produse similare in valoare de cel putin274000 LEIfara TVA Standardele de asigurare a calitatiiSe va prezenta, certificatul de atestarea implementarii standardului ISO 9001 :2000 sau echivalent in copie semnata de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilata, purtand mentiunea "conform cu originalul".Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.06.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.06.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 04.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 20.05.2013 13:32
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer