Achizitie publica - Furnizare utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achizitii specifice, pentru proiectul: ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COMUNA GAVOJDIA, JUD. TIMIS?
Detaliu pentru invitatia numarul 340923
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340923/13.12.2012
Denumire contract: Furnizare utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achizitii specifice, pentru proiectul: ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COMUNA GAVOJDIA, JUD. TIMIS?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GAVOJDIA (PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA)Cod fiscal: 4483935, Adresa: GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Gavojdia, Telefon: 0256/335921, Fax: 0256/335938
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PRIMARIA COMUNEI GAVOJDIA, LOC. GAVOJDIA NR.295 JUD.TIMIS, Gavojdia, Romania, cod postal: 307180, telefon: +40 256335921, fax: +40 256335938, persoana de contact: LENUTA-DANIELA MOICA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul autoritatii contractante (Primaria Comunei Gavojdia, loc. Gavojdia, nr. 295, jud. Timis)
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achizitii specifice, pentru proiectul: ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COMUNA GAVOJDIA, JUD. TIMIS?
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul are ca scop Furnizare utlilaje si echipamente fara montaj, mijloace de transport, alte achiztii specifice, pentru proiectul: ?CENTRU DE INFORMARE TURISTICA COMUNA GAVOJDIA, JUD. TIMIS?
II.1.6) CPV: 39300000-5 - Diverse echipamente (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 99, 720 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In vederea participarii la licitatie, ofertantul va depune o garantie de participare in valoare de 1.700 lei pentru LOT I si 200 lei pentru LOT 2.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei. Garantia de participare se va constitui conform art. 86 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Pentru ofertantii care opteaza pentru virament bancar, garantia de participare se va constitui in RO35TREZ6232145020401XXX, Trezoreria LUGOJ, cu conditia confirmarii de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor.Restituirea si retinerea garantiei de participare se va realiza in conformitate cu art. 87 si art. 88 din HG 925/2006.Pentru ofertantii necastigatori se va efectua in termen de trei zile de la publicarea anuntului de atribuire, in baza unei solicitari scrise in care se va specifica banca si contul in care se va face restituirea garantiei.Pentru ofertantii castigatori: Restituirea garantiei de participare se va efectua numai dupa constituirea garantiei de buna executie a contractului. Echivalenta leu/ alta valuta se va face la cursul publicat de BNR in ziua a 5-a dupa data publicarii invitatiei de participare.Pentru Lotul 1: in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului o suma conform art. 278^1, lit.d) din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui si se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia de buna executie se va constitui prin retineri succesive ? se va realiza conform prevederile art. 90alin. (3)*) din din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare, inclusiv HG nr.1045/2011.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre Prestator inainte de semnarea contractului.Garantia de buna executie se va constitui pe intreaga perioada a contractului.- Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Decl. privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 - Formular 5; Cazier judiciar al operatorului si al administratorului, Cazierul fiscal al operatorului.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 - Formularul 6; Certificat de participare cu oferta independenta ? Formular 7; Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006 ? Formular 8, Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste procedura de atribuire sunt: STOICA DANUT TOMA, Moica Lenuta, Mitran Doru, Zgiba Ioan, Lazarescu Diana, Andrei Danut, Andrei Cornel, Avram Petru, Blidariu Emil-Nicolae, BrebanMaria ? Oana, Constantin Cristian ? Laurentiu, Enchescu Doru, Gaspar Ioan, Iacob Dimitrie ? Nicolae, PopaPetru ? Trandafir, Tiru Petrica ? Coriolan, Zgriba Ioan, Sava Teodor. Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor catre Bugetul de Stat, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, care sa ateste faptul ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 9.Pentru ofertantii nerezidenti in Romania se vor aplica prevederile art.182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se pot depune in forma: original/copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1, art. 180 si ale art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator. Subcontractactantii vor prezenta Decl. privind neincadrarea in prevederile art. 691/OUG nr. 34/2006 ? Form 8. Certificat Constatator eliberat de ORC din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. Informatiile prezentate in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului constatator in copie legalizata /original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat trebuie sa prezinte acest document.Pentru Persoane juridice /fizice straine se vor prezenta Conf. Art. 183 din OUG 34/2006 cu modif. si completari ulterioare.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media Cifrei de afaceri globala care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani(mai putin anul in curs) sa fie cel putin egala cu 177.700 lei ? pentru LOTUL 1 si 21.700 lei pentru LOTUL 2 Prezentare: Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ ofertantului.Declaratie Informatii Generale Formularul 10, Decl. IMM dc e cazul, Angajament ferm (daca este cazul)
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Atat LOT 1 cat si LOT 2: Lista principalelor contracte de livrari efectuate din ultimii 3 ani., LOT 1: maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 88.860 lei si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiie.LOT2: maxim 2 contracte de livrari efectuate in ultimii 3 ani, a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 10.850 lei si care sa cuprinda echipamente de natura similara celor supuse achizitiei.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea de certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar.In situatia in care experienta similara este dovedita printr-un contract in care antreprenorul a fost o asociere de operatori economici, atunci operatorul economic care va dori sa se prevaleze de existenta acestui contract, trebuie sa demonstreze ca partea sa de implicare in acel contract indeplineste cerintele (nivelurile) minime impuse.In situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta contr. de subcontrare, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Lista personalului responsabil cu derularea contractului, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Atat LOT 1 cat si LOT 2: Informatii privind asociereaIn cazul asocierii documentele solicitate a fi prezentate prin fisa de date a achizitiei, vor fi prezentate de fiecare operator economic din cadrul asociatiei., Atat LOT 1 cat si LOT 2: Informatii privind subcontractantiiResursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, in cazul in care se prezinta documente relevante in acest sens, Form. 8, Form. 18, 16. Atat LOT 1 cat si LOT 2: Prezentarea Certificatului ISO 9001 sistem de management al calitatii (sau echivalent), valabil la data limita depunerii ofertelor, pentru obiecte de activitate relevante in raport cu obiectul contractului. In cazul unei asocieri, fiecare dintre asociati va prezenta un astfel de Certificat sau echivalent, pentru partea sa de implicare in contract, conform Anexei 2 la Ordinul nr. 509 din 14.09.2011
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.01.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.01.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 11.12.2012 19:51