Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - FURNIZARE VACCINURI UZ VETERINAR


Detaliu pentru invitatia numarul 347878
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEA
Numar invitatie: 347878/03.06.2013
Denumire contract: FURNIZARE VACCINURI UZ VETERINAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR TULCEACod fiscal: 3721958, Adresa: STR.BABADAG NR.165, BL.B2 MEZANIN, JUDET TULCEA, Tulcea, Telefon: 0240/533962, Fax: 0240/533601
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Activitati sanitar veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZARE VACCINURI UZ VETERINAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract furnizare vaccinuri uz veterinarcant.pana la 31.12.2013cant pana la 30.04.2014- vaccin antirabic;8000088000- TBC mamifer;3000033000- TBC aviar;3000033000- vaccin anticarbunos580000754000VE pana la 31.12.2013VE pana la 30.04.2013vaccin antirabic;168800185680- TBC mamifer;3600039600- TBC aviar;6750074250- vaccin anticarbunos81200105560Optiuni: 353500=VE pana la 31.12.2013405090=VE ce cuprinde eventuale suplimentari
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 353, 500 - 405, 090 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
lotul 1 = 700 leilotul 2= 360 leilotul 3= 900 leilotul 4 = 1800 leiGarantia de participare este cel putin egala cu valabilitatea ofertei.- se va permite prezentarea garantiei de participare si in alte monede- cuantum garantie de participare :1 %- cursul valutar pentru care se va face echivalenta, va fi raportat la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor, cu un numar de 3 zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: - Declaratie privind eligibilitatea ? formular A ( incadrarea in situatia prevazuta la art.180/OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractuluide achizitie publica)-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181/O.U.G. 34/2006- formular B ( in situatia in care reiese ca ofertantul de aflaintr-una din situatiile prevazute de art.181/OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica)-Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de primarie .Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Certificat de atestare Fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice Din certificat trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.-Declaratie ?? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta??- formular 20 (declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu reglulile de concurenta)- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69?1 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, completat, semnat si stampilat in conformitate cu cerintele modelului prezentat in formularul nr.3.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul Autoritatii contractante, sunt: dr.Tuchila Mitica-dir.ex, Ec.Galaczi Rodica-sef serv ec/adm, ec.Saridache Luminita-consilier principal; jr.Serban Mariana-consilier juridic, dr. Boiciuc Laurenta - presedinte comisie evaluare; ec.Danila Georgiana-membru comisie evaluare; dr.Maftei Marcela- membru comisie, dr.Cabuz Bogdan-membru comisie, dr.Anghel Gheorghe-membru comisie, dr.Gemanaru Ionut-membru rezerva comisie, dr. Muscalu Silviu- membru rezerva comisie. CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei. Pentru persoane juridice /fizice straine: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: Pentru persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta-cu semnatura si stampila , din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei.2. Pentru persoane juridice /fizice straine: Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta , cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii, respectiv codurile CAEN corespunzatoare comercializarii produselor de tipul celor ce constituie obiectul achizitiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: bilant contabil la data de 31.12.2012se vor prezenta si alte documente relevante, CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: fisa de informatii generale- formular F4- se vor prezenta informatii referitoare la cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: - LISTA PRINCIPALELOR LIVRARI DE PRODUSE EFECTUATE IN ULTIMII 3 ANI- FORMULAR 12 D CERINTE MINIME PENTRU LOTURILE 1, 2, 3, 4: certificat ISO 9001:2008 SAU ECHIVALENTPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 13.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.06.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer