Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare vehicul utilitar (autofurgon 17m³)


Detaliu pentru invitatia numarul 338256
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Universitatea Nationala de Arte Bucuresti
Numar invitatie: 338256/25.10.2012
Denumire contract: Furnizare vehicul utilitar (autofurgon 17m³)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUniversitatea Nationala de Arte BucurestiCod fiscal: 4602033, Adresa: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Telefon: +40 213147331, Fax: +40 213147331
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331, persoana de contact: Tache Stanciu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada General Budisteanu Nr. 19 Sectorul 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010773, telefon: +40 213147331, fax: +40 213147331 - biroul achizitii publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare vehicul utilitar (autofurgon 17m³)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se doreste achizitia unui autofurgon, in conditiile O.U.G. 34 / 2009, art. 24, alin 3, litera e)VALOAREA ESTIMATA a contractului este 130.967, 74 RON, fara TVA, respectiv 29.223, 43 ? la cursul euro din 07.09.2012 (4.4816)ATENTIE !!! Pretul estimat al contractului include contravaloarea unui tichet emis in cadrul "Programului de stimulare a innoirii Parcului auto national", aprobat prin O.U.G. nr. 196/2005 privind Fondul pentru mediu, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 105/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) CPV: 34144700-5 - Vehicule utilitare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 967.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
2% din pretul estimat fara TVA respectiv 2619, 35 RONGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.- Garantia trebuie sa fie irevocabila.- Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.- Garantia de participare poate fi constituita si prin depunerea sumei la casieria Universitatii Nationale de Arte- Valabilitatea garantiei de participare va fi de minim 60 zile de la data limita a depunerii ofertei- se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma calculata conform prevederilor Art.278^1/OUG34/2006- In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor
Garantie de buna executie
5% din pretul fara TVA al contractuluiMod de constituire: conform art. 90 / HG 925 / 2006, garantia de buna executie poate fi constituita prin orice fel de instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de asigurari
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - declaratie privind neincadrarea in prevederile art 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare- Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul general consolidat) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) care sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele- Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/2010- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1/OUG 34/2006 - - Conf. art. 69^1/OUG 34/2006 Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/Tertul sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art.69 lit.a)cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire.Persoane care aproba/semneaza documente in legatura / pentru procedura de atribuire: RECTOR - prof. univ. dr Catalin BalescuD.G.A. - dr. ing. Adrian CristescuDirector economic - ec. Marcela ConstantinSef serviciu tehnic - sing. Georgeta DamalanSef birou achizitii publice / presedinte comisie evaluare oferte - ec. Tache StanciuSev birou administrativ paza / membru comisie - ing. Cristina MlesnitaSef birou financiar contabil / membru comisie - ec. Petruta FluierasDirector juridic si contencios / membru comisie - cs. j Flavia ManteaConducator auto / membru comisie - Vasile Ionescu Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de bunuri similare celui ce face obiectul prezentei achizitii Vehiculul ce urmeaza a fi achizitionat trebuie sa corespunda cel putin normelor EURO 5 privind emisiile poluante
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: a) pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda 100 puncte; b) pentru alte preturi decat cele prevazute la lit a) se acorda punctaj astfel: P(tarif n) = [pret minim / pret(n))]x100 Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile in lei fara TVA.
Punctajul pentru termenul de livrare:
15
Descriere: a) pentru cel mai scurt termen de livrare se acorda 100 puncte; b) pentru alte termene de livrare decat cele prevazute la lit a) se acorda punctajul astfel: P(tl n) = [termen de livrare minim / termen de livrare (n) ]x 100 Termenele de livrare vor fi exprimate in zile ATENTIE: termenul limita de livrare va fi data de 23.11.2012, respectiv termenul limita de utilizare a tichetelor valorice emise in cadrul programului de innoire a parcului auto national. Ofertele ce vor prezenta ca termen de livrare o data ce depaseste acest termen, vor fi respinse ca fiind neconforme
Punctajul pentru intervalul de revizii in perioada de garantie:
35
Descriere: a) pentru cel mai lung interval de revizii se acorda 100 puncte; b) pentru alte intervale de revizii decat cele prevazute la lit a) se acorda punctajul astfel: P(trev n) = [termen de revizii (n) / termen de revizii maxim]x 100 Termenele de revizie vor fi exprimate in kilometri Punctajul final este calculat conform urmatorului algoritm: Pf = P(tarif n) x 50% + P(tl n) x 15% + P(trev n) x 35 %
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este atasata prezentului anunt
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.10.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer