Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare ventilator axial pentru racire fortata(lot 1) si silicagel (lot 2)


Detaliu pentru invitatia numarul 321623
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: E. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.
Numar invitatie: 321623/09.03.2012
Denumire contract: Furnizare ventilator axial pentru racire fortata(lot 1) si silicagel (lot 2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialE. ON MOLDOVA DISTRIBUTIE S.A.Cod fiscal: RO 14493197, Adresa: str. N. Titulescu nr. 33, Bacau, Telefon: 0232 405619, Fax: 0232 405316
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str Ciurchi nr. 146-150 Registratura, Iasi, Romania, cod postal: 700359, telefon: +40 32405298, fax: +40 32405298, persoana de contact: Registratura
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul EON Moldova Distributie SA, din Iasi, str Ciurchi nr. 146-150
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Electricitate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare ventilator axial pentru racire fortata(lot 1) si silicagel (lot 2)
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare ventilator axial pentru racire fortata(lot 1) si silicagel (lot 2)
II.1.6) CPV: 42522000-1 - Alte ventilatoare decat cele de uz casnic (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 130, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 = 800 RON(pt IMM 400 RON)si Lot 2 =500 RON(pt IMM 250 RON). Valab Gar Part curge de la data limita de depunere a ofertelor si este val cel putin 90 zile de la data limita de dep oferte. Mod de constituire: conform art. 86 alin.(1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in contul RO83BRDE040SV14134800400 deschis la BRD ? filiala Bacau, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada mai sus. Nu se accepta constituirea garantiei de participare prin depunere numerar la casieria autoritatii contr.Se va prezenta si decl pe proprie raspundere privind incadrarea in cat IMM(daca este cazul), in original.In mas in care CNSC respinge o contestatie nefondata, AC va retine din garantia de participare in conf. cu art 278prim-(1) din OUG34/2006 cu modfif si complet ulterioare.
Garantie de buna executie
10%(5%ptIMM)din val ct fara T.V.A.Per pt care se constit gar este egala cu Perioada pentru care se constituie este egala cu durata contractului ..Modul de constit a gar de buna exec: -prin succesive din fact prezentate Sau-Scrisoare de gar bancara de buna executie(la solicitarea ofert)care va constitui anexa la ct.Sau-Instrum de garantare emis in condit legii de o soc de asigurari, care va respecta prevederile din HGR 925/2006 art 86 alin.(2)-(4).Restit gar de buna executie se va efectua conform HGR 925/2006 art.92 alin.(4).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 180 din OUG34/2006, aprobata cu modificari si completariprin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12A;2-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare-Prezentare Formular 12B;3-Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute de prevederile art 69^1(evitarea conflictului de interese)din OUG 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin legea nr. 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Prezentare Formular 13A; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Director General: Sorin-Sebastian POTANC;Director General Adjunct: Catalin DRAGOI; Director General Adjunct: Livioara SUJDEAPersoanele care organizeaza, deruleaza si finalizeaza prezenta procedura de achizitie: Constantin Brinza, Bura Florin, Dughiri Corneliu, Ciobanu Marius, Stelian Buliga, Dana Balauca, Loredana Temneanu4-Certificat de participare la procedura cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Prezentare Formular 13B;5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale ? original/copie legalizata/copie lizibila certificata ?conform cu originalul? (formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident).Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform Prevederilor Legii 571/2003 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.Se vor prezenta esalonarile aprobate de organismele competente si dovada incadrarii in termen, in cazul existentei unor datorii. 1-Document edificator din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator- Persoane juridice romane: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului ? original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?, cu cel mult 3 luni inainte de data deschiderii candidaturilor/ofertelor.Persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul este stabilit in original/copie legalizata /copie lizibila, certificata ?conform cu originalul?. La etapa de evaluare a ofertelor se va solicita ofertantilor acordului cadru, inainte de transmiterea comunicarii priv rezultatul procedurii de atribuire, in cazul in care s-a depus certificat emis de ORC in copie, sa prezinte pentru conformitate documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind Cifra de afaceri globala Se solicita Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 aniexprimata in lei si euro. Conversia valorilor se face la cursul mediu anual comunicat de BNR .Ofertantul va face o prezentare a companiei care sa cuprinda cel putin urmatoarele date: adresa, sediul sucursalelor (daca este cazul), birourile vanzari si departament clienti, un istoric si date privind compania; o descriere privind caracteristicile, produsele si practicile ofertantului referitor la produsele solicitate . Daca ofertantul este o companie internationala se va avea in vedere si datele privind filiala / reprezentanta din Romania.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, de natura celor descrise in Caietul de Sarcini. Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document (contracte, procese verbale de receptie, etc) prin care sa se confirme efectuarea livrarilor in valoare de cel putin valoarea celui mare contract subsecvent: pentru lot 1 =40000 lei si lot 2 =25000 LEI -Produsele cuprinse in aceasta lista vor fi insotite de certificari de buna executie emise de beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare si vor preciza cel putin urmatoarele aspecte: - modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ; - daca pe parcursul efectuarii livrarilor au fost inregistrate : neconformitati care au condus la livrari partiale, receptii amanate sau respinse datorita nerespectarii parametrilor de calitate ;, Declaratie care sa contina informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre candidat/ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii (prezentarea unei/unor dovezi de instruire a personalului pt per de garantie acordata echipamentului si pt personal calificat in vederea instruirii cu privire la modul de utilizare ), Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, Informatii privind subcontractantii (daca este cazul). Daca operatorul economic nu are subcontractanti, se va completa formularul cu datele de identificare si cu textul: ?Nu exista subcontractanti? In situatia in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze o parte din contractul de lucrari, are obligatia de a preciza: 1.partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze, respectiv indicarea procentajului din total lucrarilor/serviciilor executate 2.indicarea activitatilor ce vor fi realizate de subcontractanti si valoarea acestora, 3.datele de recunoastere ale subcontractantilor, precum si specializarea acestora 4.la incheierea contractului (in situatia in care este desemnat castigator) are obligatia de a prezenta contractul/contractele incheiate cu subcontractantii, care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contract. Subcontractantii vor prezenta si declaratia priv neincadrarea in preved art 69 ind 1 din OUG34/2006, Informatii privind asociatii (daca este cazul) In Formularul F6 se va specifica liderul asociatiei. Criteriile de calificare referitoare la situatia personala a ofertantului, la capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare), la standardele de asigurare a calitatii trebuie prezentate de fiecare asociat in parte. Situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii Informatii privind asigurarea calitatii in conformitate cu standardele europene relevante. - Certificate emise de organisme independente prin care se atesta respectarea standardelor de calitate, conform ISO 9001:2008, sau certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene; orice alte probe sau dovezi in masura in care probele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii, caz in care se va prezenta si raportul de audit emis de un organ de certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Intra in reofertare
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara. Punctajul pentru factorul de evaluare ?pretul ofertei? se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctajul maxim alocat (80 puncte); b)pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(pret minim/pret(n)) x punctajul maxim alocat, unde: pret(n)=pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
Termen de livrare
20
Descriere: Componenta tehnica.Punctajul pentru factorul de evaluare ?termen de livrare? se va acorda astfel: a)pentru termen de livrare fixat -15 zile se acorda punctajul maxim alocat ( 20 puncte)b)pentru alt termen decat cel prevazut la lit.a) se acorda punctajul astfel: P(n) =(numar zile fixat / numar zile ofertat(n))x punctajul maxim alocat, unde: numar zile ofertat(n)= numarul de zile a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).Oferte cu termene de livrare mai mici decat cel fixat nu se puncteaza suplimentar. Ofertantii cu termen de livrare mai mare de 45 de zile vor fi descalificati.
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia este atasata prezentei invitatii si se descarca in mod gratuit de pe site-ul www.e-licitatie.ro, sectiunea documentatie si clarificari
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.03.2012 11:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.03.2012 16:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer