Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizare vopsele pentru lemn pe baza de rasini


Detaliu pentru invitatia numarul 328636
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 328636/01.06.2012
Denumire contract: Furnizare vopsele pentru lemn pe baza de rasini
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.lt.col.Dumitru Petrescu nr. 3, Tg.Jiu, Romania, cod postal: 210184, telefon: +40 0253216510, fax: +40 0253213508, persoana de contact: secretariat
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: la sediul Directiei Silvice Gorj , str. lt.col.Dumitru Petrescu nr. 3, Tg. Jiu, sala de sedinte
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (silvicultura)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizare vopsele pentru lemn pe baza de rasini
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: furnizarea a 1480 kg vopsea pentru lemn pe baza de ulei sintetic- rasini
II.1.6) CPV: 44812210-0 - Vopsele de ulei (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 17, 760 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
150 lei;perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;forma de constituire: ordin de plata vizat de banca in contul : RO12 BRDE 200S V022 4696 2000, sau instrument de garantie emis de o societate de asigurare, sau de o societate bancara, sau numerar la casieria Directiei Silvice GOrj, str.lt.col.Dumitru Petrescu nr. 3, Tg.Jiu
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie in conformitate cu prevederile art. 90 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; cuantumul este de 5% din pretul contractului, fara TVA.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;declaratie privind calitatea de participant la procedura;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^ di OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;persoane cu funtie de decizie in cadrul Directiei Silvice Gorj: Gheorghe Novac-director, Ilie Mateita-director tehnic, Ion Ciolacu -director economic, Romica Draghescu-jurist, Maria Safta-responsabil achizitii, Emil Bordinc - resp. activitate ;declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;declaratie de eligibilitate;Nota: in cazul in care in tara de origine sau alta tara in care este stabilit ofertantul, nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice, sau a unei societati profesionale care are competente in acest sens.certificatul de atestare fiscala din care sa reiese obligatiile exigibile in luna interioara celei in care se depun ofertele.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie conform cu originalul. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conform cu originalul, valabil la data depunerii ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe locul I, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 35000 lei;informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista produselor similare furnizate in ultimii 3 ani in valoare de cel putin 15000 lei;cel putin o recomandare din partea beneficiarilor
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: gratuit de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 10:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer