Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizare zahar,uleiuri,produse de morarit,diverse prod.alimntare


Detaliu pentru invitatia numarul 329331
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMIN PENTRU PERSOANE VARSTNICE CRAIOVA
Numar invitatie: 329331/13.06.2012
Denumire contract: furnizare zahar, uleiuri, produse de morarit, diverse prod.alimntare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMIN PENTRU PERSOANE VARSTNICE CRAIOVACod fiscal: 5001864, Adresa: STRADA TABACI NR.3, Craiova, Telefon: 0251533578, Fax: 0251522636
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA TABACI NR.3, Craiova, Romania, cod postal: 200642, telefon: +40 251533578, fax: +40 251522636, persoana de contact: Crisan Eugenia
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STRADA TABACI NR.3, Craiova
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizare zahar, uleiuri, produse de morarit, diverse prod.alimntare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare zahar, uleiuri, produse de morarit, diverse prod.alimentare.Valoarea estimata a contractului initial(pana la 31.12.2012)este de 191791.14 lei fara tva.Valoarea maxima estimata ce cuprinde si posibilele suplimentari(pana la 30.04.2013)este de 227688.40 lei fara tva.
II.1.6) CPV: 15800000-6 - Diverse produse alimentare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 227, 688.4 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare totala = 2037 lei.Defalcarea pe fiecare lot se afla in anexa B.-Ofertantii care dovedesc prin documente statutul de IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare(art.16 din Legea nr.346/2004).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor).Modul de constituire a garantiei pentru participare la licitatie: -Scrisoare de garantie bancara pt.participare la licitatie care va fi eliberata recomandabil de o banca cu sediul in Romania si se va depune in original.-Printr-un instrument de garantare emis de o societate de asigurari, asa cum rezulta din prevederile art.86 din HG 925/2006.-Prin ordin de plata(vizat de banca)in contul autoritatii contractante RO03TREZ2915006XXX010965, deschis la Trez.Craiova, cod fiscal 5001864.-Numerar depus la casieria institutiei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara tva sau de 2.5% pentru IMM-uri.Modul de constituire: Scrisoare de garantie bancara de buna executie.Daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie intr-un cont deschis la dispozitia autoritatii contractante, cu respectarea art.90, alin.(3)din HG 925/2006 actualizata.- Sub forma unei polite de asigurare emisa de catre o societate de asigurari.-Prin ordin de plata la Trez.Craiova in contul nr.RO03TREZ2915006XXX010965, cod fiscal 5001864.-Numerar la casieria unitatii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitate- completare F1-cerinta min.-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.180 din OUG 34/2006-F2-cerinta min-Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006-F3-cerinta min-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta F4-cerinta min-Declaratie privind neincadrarea in prevderile art.69^1 din OUG 34/2006, F5.Persoane cu funtii de decizie: director ec. Dina Popa, cont.sef ec.Potropopu Vergica, jr. Mirea Mihaela, resp.viza CFP ec.Georgescu Mihaela, ec.Crisan Eugenia-cerinta min.-Certificat de atestare fiscala emis de MFP, DGFP din care sa reiese lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele in original, copie legalizata/copie lizibila certificata pt.conformitate cu originalul-cerinta min.-Certificat fiscal privind impzitele si taxele locale(in original, copie legalizata/copie lizibila certificata pt.conformitate cu originalul) din care sa reiese ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele-cerinta min. -Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului(in original, copie legalizata/copie lizibila certificata pt.conformitate cu original, semnata si stampilata de catre ofertant)din care sa rezulte ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse din categoria celor care fac obiectul achizitiei, valabil la data deschiderii ofertei-cerinta min.-In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata, in situatia in care a fost prezentat in forma" copie conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Lista principalelor contracte derulate in ultimii 3 ani(copie xerox) si o recomandare., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de furnizare produse si lista utilajelor., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.06.2012 07:54
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer