Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea a 130 buc. ? imprimante laser monocrom A4 si a 5 buc. - imprimante multifunctionale laser color A4


Detaliu pentru invitatia numarul 328292
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1
Numar invitatie: 328292/30.05.2012
Denumire contract: Furnizarea a130 buc. ? imprimante laser monocromA4si a 5 buc.- imprimante multifunctionale laser color A4
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECTORULUI 1Cod fiscal: R 12293095, Adresa: strada.Biserica Amzei nr.21-23 sect.1 Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 021.311.91.10 int. 113, Fax: 021.319.99.92
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Stabilirea, constatarea, controlul, urmarirea si incasarea impozitelor, taxelor locale si a altor venituri ale bugetelor locale)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea a130 buc. ? imprimante laser monocromA4si a 5 buc.- imprimante multifunctionale laser color A4
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea a130 buc. ? imprimante laser monocromA4si a 5 buc.- imprimante multifunctionale laser color A4
II.1.6) CPV: 30232110-8 - Imprimante laser (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 72, 654 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Pentru Lotul 1 ? Imprimante laser A4monocrom1.100leiPentru Lotul 2 - Imprimante multifunctionale laser color A4300 leiPentru ambele loturi - 1.400 lei Garantia de participare va fi valabila pentru o perioada de 60 de zile de la data termenul limita de primire/incarcare in SEAP al ofertelor. Garantia de participare se constituie sub forma de :1) de virament bancar in contul: Cod IBAN: RO 78 TREZ 7015 006X XX00 0200 Trezorerie Sector 1.Beneficiar: D.G.I.T.L. S1CUI: 12293095Mentiuni: Garantie de participareAvand in vedere ca procedura se desfasoara online, autoritatea contractanta solicita constituirea garantiei de participare prin virament bancar.2) deScrisoare de Garantie Bancara, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In situatia in care un ofertant constituie garantia de participare in cuantum de 50% din sumele specificate la VI.3., in baza prevederilor art 16 alin (2) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta in mod obligatoriu acte doveditoare in acest sens.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie conform art. 90 alin (1) din HG 925/2006 cu modificarile si com-pletarile ulterioare. Societatile care fac dovada ca sunt IMM, depunand documentele respective impreuna cu oferta, vor beneficia de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatetea - Formular nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG 34/2006 -Formular nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 - Formular nr. 3Declaratie privind calitatea de participant - Formular nr. 4Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular nr. 5Certificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal in a carei competenta de administrarese afla contribuabilul, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul general consolidat - Din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaCertificat de atestare fiscala eliberat de organul fiscal competent in administrarea impozitelor si taxelor locale, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata fata de bugetul local - Din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depune ofertaPentru persoane juridice/fizice straine : formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, certificate, caziere judiciare, sau alte documente echivalente ?traduceri in limba romana legalizate Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial eliberat cu maxim 30 zile inainte de data de depunere a ofertei. Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea in original/copie legalizata a certificatului constatator, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani, Fisa experienta similara insotita de recomandarea din partea beneficiarilor Certificat privind sistemului de management al calitatii (al operatorului economic) ISO 9001:2008
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Pentru pretul cel mai scazut se acorda 60 puncte; Pentru alt pret: Pret minim/Alt pret * 60
caracteristici tehnice
35
Descriere: caracteristici tehnice conform specificatiilor din Caietul de Sarcini
termen de garantie (mim. 2 ani, max. 4 ani)
5
Descriere: Peste termenul de 4 ani ofertele vor fi punctate cu puntajul de 5 punte; Agoritmul se aplica conform Caietului de Sarcini
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 11.08.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 13:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer