Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea articolelor de papetarie necesare bunei desfasurari a activitatii Ministerului Mediului si Padurilor


Detaliu pentru invitatia numarul 326651
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Padurilor
Numar invitatie: 326651/14.05.2012
Denumire contract: Furnizarea articolelor de papetarie necesare bunei desfasurari a activitatii Ministerului Mediului si Padurilor
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si PadurilorCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 316.37.04, Fax: 316.37.04
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 213163704, fax: +40 213163704, persoana de contact: Mihaela Clapan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul Ministerului Mediului si Padurilor din bdul Libertatii nr. 12, sector 5 - Bucuresti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea articolelor de papetarie necesare bunei desfasurari a activitatii Ministerului Mediului si Padurilor
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea articolelor de papetarie necesare bunei desfasurari a activitatii Ministerului Mediului si Padurilor
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 104, 116.94 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de paticipare este de 2.082, 34 lei(2%din valoarea fara TVA a contractului).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare-60 zile de la data limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare 1)Scrisoare de garantie bancara conforma cu Formularul nr.17, atasata in original la coletul cu documentele de calificare si selectie. 2)Garantia de participare se poate plati si in numerar la sediul institutiei. 3)Ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. 4)Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO 56 TREZ 700 5005 XXX 000 223, CUI 16335444. 5)Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului in cuantum de 5% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: in conformitate cu prevederile art. 90 din HG nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa, in conformitate cu legislatia in vigoare (Legea nr. 346/2004) cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de Liderul Asociatiei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Formularul nr. 1. Pentru confirmare, se vor prezenta: (CAZIER JUDICIAR SI CAZIER FISCAL). Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. b) Declaratie peproprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr.2. Nu se va prezenta de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. Pentru confirmare, se vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) si Certificat privind plata impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Ofertantul va depune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.c) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cumodificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 3. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: ATTILA KORODY - Ministru, Elena PETRASCU-Secretar General, Mihaela BATRINCA- Director General, Loredana HRISTODORESCU-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General. d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura conf.prev. art. 41 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-Formularul nr. 4. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. e)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta-Formularul nr. 5. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic (conform prevederilor art. 183 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii: se vor prezenta Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Din codul CAEN trebuie sa rezulte ca obiectul de activitate al operatorului economic trebuie sa aiba corespondent cu obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Ofertantul vadepune documentele in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul in care Certificatul Constatator va fi depus in copie, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea acestuia in original sau in copie legalizata, pentru conformitate. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilanturi contabile pentru untimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul (individual sau asociere, caz in care fiecare asociat va prezenta aceste documente), vizate si inregistrate de organele competente. Nu se va prezenta de catre sustinator in cazul unei oferte individuale cu sustinere si a unei oferte comune cu sustinere si de catre subcontractant/subcontractanti in cazul unei oferte individuale cu subcontractare si a unei oferte comune cu subcontractare.Persoanele fizice/juridice straine vor transmite documentele mentionate in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana, Autoritatea contractanta solicita ca media globala a cifrei de afaceri pentru ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 104.116, 94lei.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cerintei privind cifra minima de afaceri. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului., O lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, Experienta similara. Ofertantul va prezenta cel putin un document/ contract/ care sa confirme furnizarea de produse similare si o recomandare din partea beneficiarilor/clientilor., Informatii privind subcontractantii. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., Informatii privind asocierea. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana., Informatii privind sustinatorul. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana. Certificarea standardului ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 09:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer