Achizitie publica - Furnizarea beton gata de turnare la sediul autoritatii contractante
Detaliu pentru invitatia numarul 333438
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333438/09.08.2012
Denumire contract: Furnizarea beton gata de turnare la sediul autoritatii contractante
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialORASUL FIENI (PRIMARIA)Cod fiscal: 4280310, Adresa: STRADA INGINER AUREL RAINU, NUMARUL 67, Fieni, Telefon: 0245774070, Fax: 0245774073
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STRADA INGINER AUREL RAINU, NUMARUL 67, Fieni, Romania, cod postal: 135100, telefon: +40 245774070, fax: +40 245774073, persoana de contact: SorinelVASILE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sala de Sedinte a Consiliului Local Fieni situata in Fieni, str. Ing. Aurel Rainu, nr. 67, jud. Dambovita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea beton gata de turnare la sediul autoritatii contractante
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea beton gata de turnare la sediul autoritatii contractante - cod CPV 44114100-3, oras Fieni, judetul Dambovita
II.1.6) CPV: 44114100-3 - Beton gata de turnare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 110, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 2200 lei. Modalitati de constituire acceptate: 1. Virament bancar in contul autoritatii contractante 2. Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Termen de valabilitate al garantiei de participare: 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor OBSERVATII: -In cazul constituirii garantiei de participare prin virament bancar, contul in care se va vira garantia de participare este RO37TREZ2755006XXX000772 ? Trezoreria Pucioasa. Dovada constituirii garantiei de participare prin virament bancar, se va prezenta cel mai tarziu la data si ora deschiderii ofertelor
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate-Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: completarea Formularului 1-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantaCerinta obligatorie: completarea Formularului 2-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: completarea Formularului 3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006Cerinta obligatorie : completarea Formularului 3.1. Persoanele cu cu functie de decizie din cadrul autoritatii: Budoiu Adriean - Primar, IliescuGeorgeta - Sef serviciu financiar, Vasile Sorinel - Sef Birou Investii - Achizitii publice-Certificat de participare cu oferta independenta conf. Ordinului 314/2010Cerinta obligatorie : completarea Formularului 3.2-Declaratie privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat si bugetul localCerinte obligatorii: - Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu aredatorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind Impozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care sedepun ofertele Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePersoane juridice romaneSolicitatCerinta obligatorie: - Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: 1. obiectul de activitate al ofertantului include furnizare produse care fac obiectul contractului2. nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in copie conforma cu originalul.Persoane juridice straineSolicitat Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, vor fi prezentate in traducere legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va demonstra situatia financiar contabila prin depunerea Bilanturile contabile pentru anii 2009, 2010, 2011.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii vor demonstra ca au incheiat cel putin 1 contract de furnizare avand ca obiect produse similare cu obiectul procedurii de fata, informatii privind subcontractantii - daca este cazul, Ofertantii vor prezenta informatii privind personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispun sau al carui angajament de participare a fost obtinut, pentru asigurarea controlului calitatii, Ofertantii vor prezenta informatii privind conformitate pentru fiecare marca de beton in parte Ofertantii vor detina Certificat sistem management de calitate pentru executie constructii civile, Ofertantii vor detina Certificat sistem management de mediu pentru executie constructii civile
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin descarcare din SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2012 11:49