Achizitie publica - FURNIZAREA DE APA PLATA SI PAHARE DIN PLASTIC
Detaliu pentru invitatia numarul 322347
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 322347/21.03.2012
Denumire contract: FURNIZAREA DE APA PLATA SI PAHARE DIN PLASTIC
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCN Aeroporturi Bucuresti SACod fiscal: RO26490194, Adresa: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Telefon: +40 212041408, Fax: +40 212041976
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni, Romania, cod postal: 075150, telefon: +40 212041408, fax: +40 212041976, persoana de contact: Georgeta Hoara
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNAB - CORP LOGISTIC - Str.Calea Bucurestilor, nr.224E, oras Otopeni, jud. Ilfov, Otopeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: FURNIZAREA DE APA PLATA SI PAHARE DIN PLASTIC
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - Furnizarea esalonata, pe baza de comenzi, de apa plata (de masa), imbuteliata in bidoane returnabile cu capacitatea de 19 litri, in cantitatile si in conditiile prevazute in Caietul de Sarcini;
- Furnizarea esalonata de pahare din plastic in cantitatile si in conditiile prevazute in Caietul de Sarcini.
II.1.6) CPV: 15981100-9 - Apa minerala plata (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 373, 902 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare este de 7478 Lei, iar in Euro se va calcula la cursul de 4, 3477 Lei/Euro. Garantia de participare se va constitui fie printrun instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular 5) fie prin OP sau foaie de varsamant in contul autoritatii contractante, cu conditia confirmarii acestora de catre banca (semnatura si stampila) pana la data si ora deschiderii ofertelor. Conturile autoritatii contractante sunt Cont in lei: RO 40 BRDE 445 SV 12412444450, Cont in euro: RO 24 BRDE 445 SV 11918064450. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (cel putin 120 zile de la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor). Suma care se retine in cazul in care sunt incidente prevederile art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 este de 3.739 Lei. Garantia de participare se restituie conform art.88 din HG 925/2006.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de participare se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului (Formular 6) este de 10% din valoarea totala a contractului, exclusiv T.V.A., si se va constitui, in termen de maxim 7 zile de la data incheierii contractului, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante sau prin retineri succesive de 10% din facturi partiale. Garantia de buna executie a contractului de achizitie va fi constituita pe o perioada egala cu durata contractului + 14 zile. In cazul in care ofertantul declarat castigator se incadreaza in categoria IMM, conform documentelor prezentate, cuantumul garantiei de buna executie se va reduce, conform legislatiei in vigoare, cu 50 %.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Ofertantul asociat nu trebuie sa se afle in niciunadintre situatiile prevazute de art. 69 indice 1, art. 180 si art. 181 dinOUG 34/2006. Subcontractantul/Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de art. 69 indice 1 din OUG 34/2006. Tertul sustinator nu trebuie sa se afle in niciuna dintre situatiile prevazute de art. 180 si art.181 lit. a), c) indice 1 si d) din OUG 34/2006. Persoanele cu functiile de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt nominalizate in Anexa la Fisa de date. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc situatia sa/lor personala, respectiv: I.Pentru persoanele juridice romane: 1. Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularele H1, H1A si H1B din fisierul ?MODELE DE FORMULARE?; 2. Certificate privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, la data de 25 ale lunii anterioare datei de deschidere a ofertelor - dupa cum urmeaza : a. Certificat de atestare fiscala pentru persoanele juridice, emis de Administratia Finantelor Publice ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?; b. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei ? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?; II. Pentru persoanele juridice straine care au o sucursala inregistrata in Romania: Persoana juridica straina care are inregistrata in Romania sucursala va prezenta cumulativ atat documentele aferente sucursalei care sunt identice cu cele solicitate persoanelor juridice romane la cap. I cat si documentele similare ale societatii-mama, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana. III. Pentru persoanele juridice straine: Persoana juridica straina are obligatia de a prezenta documentele prevazute la cap. I. In cazul documentelor prevazute la cap. I pct. 2, se vor prezenta documente similare, emise de catre o autoritate competenta din tara unde isi are sediul - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul subcontractantului si/sau a tertului sustinator se va depune Formularul H1A si/sau H1B din ?MODELE DE FORMULARE?. Cerinta nr. 2: Orice operator economic care a depus oferta in mod individual sau in asociere trebuie sa certifice ca participarea la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. Modalitatea de indeplinire: Ofertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate OrdinulPresedinteluiANRMAP nr. 314/2010 (Formularul H2 din fiserul ?MODELE DE FORMULARE?). Cerinta nr. 1Ofertantul/ofertanti asociati trebuie sa prezinte dovada din care rezulta o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din Romania sau din tara in care este stabilit, dupa caz, si ca are dreptul legal de a furniza produsul ce formeaza obiectul procedurii de atribuire.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiOfertantul/ofertantii asociati trebuie sa prezinte obligatoriu urmatoarele documente care dovedesc capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, respectiv: I. Pentru persoane juridice romane: 1. Certificat constator, detaliat, emis de Oficiul Registrului Comertului din Bucuresti sau al judetului unde firma isi are sediul, privind date de identificare ale societatii; filiale; sucursale; puncte de lucru; administratori; reprezentanti; imputerniciti; durata societatii; asociati/actionari; obiect activitate (COD CAEN), etc.? original / copie legalizata / copie ?conform cu originalul?;II. Pentru persoane juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident -original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana.Documentele trebuie sa cuprinda urmatoarele informatii: - o forma de inregistrare ca persoana juridica;
- actionari/asociati;
- obiect de activitate prin care se atesta dreptul ofertantului de a executa lucrarile solicitate: - administratori/imputernicitii legali sa reprezinte societatea;
- capitalul social;
- filiale/sucursale/puncte de lucru;
- durata societatii;mentiuni referitoare la falimente/condamnari (mentiune necesara pentru indeplinirea cerintei prevazute la art. 181 lit. a) din OUG nr. 34/2006).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1: Experienta similara: Se solicita ca ofertantul sa prezinte o Lista a principalelor livrari in ultimii 3 ani ce a avut ca obiect furnizare de apa plata si pahare din plastic si a carui valoare sa fie de minim 40.000 Euro., Cerinta nr. 2: Resurse tehniceSe solicita ca ofertantul sa detina un parc auto necesar pentru distribuirea produselor ce fac obiectul contractului la locul de livrare al beneficiarului (proprietate, leasing, inchiriere, etc.) insotita de Copie conforma a Licentei comunitare pentru transport rutier de marfuri valabila, in temeiul OG 27/2011 privind transporturile rutiere., Cerinta nr. 3: Informatii privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractanti si specializarea acestora. Cerinta nr. 1 Certificarea sistemului calitatiiSe solicita ca ofertantul sa detina sistemul de Management al calitatii certificat conform standardului EN ISO 9001 sau echivalent., Cerinta nr. 2 Sistemul management al sigurantei alimentelorSe solicita ca ofertantul sa detina Sistemul de Management al sigurantei alimentelor conform standardului SR EN ISO 22000:2005 sau Certificat HACCP (Hazard Analysis Critical Control Point) in conformitate cu ?Codex Alimentarius?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.03.2012 13:44