Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - furnizarea de articole de birotica si de papaetarie


Detaliu pentru invitatia numarul 342629
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Mediului si Schimbarilor Climatice
Numar invitatie: 342629/12.02.2013
Denumire contract: furnizarea de articole de birotica si de papaetarie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Mediului si Schimbarilor ClimaticeCod fiscal: 16335444, Adresa: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 3163704, Fax: +40 3163704
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Libertatii nr. 12, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 040129, telefon: +40 23163704, fax: +40 23163704, persoana de contact: Mihaela Clapan
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bdul Libertatii nr. 12, sector 5 - Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Mediu
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: furnizarea de articole de birotica si de papaetarie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de articole de papetarie si biroticaValoarea maxima estimata pentru anul 2013 este de 119610 lei fara TVA.Valoarea totala estimata a acordului-cadru este de minim 116050 lei fara TVA, iar valoarea maxima estimata este de 537655 lei fara TVA
II.1.6) CPV: 30192700-8 - Papetarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 537, 655 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1% din valoarea estimata maxima fara TVA, pentru fiecare lot in parte, respectiv: Pentru lotul 1 = 2.847, 75 leiPentru lotul 2 = 2.000, 80 leiPentru lotul 3 = 528 lei.Valabilitatea acesteia trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei (respectiv 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor)Garan?ia de participare se poate plati in numerar la sediul institu?iei, prin ordin de plata confirmat de banca emitenta pana la data deschiderii ofertei. Plata se face in contul de Trezorerie al Municipiului Bucuresti RO56TREZ7005005XXX000223, CUI 1633544, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, prezentat in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta mai sus. Ofertantii tip IMM care doresc sa depuna doar 50% din garantie vor anexa scrisorii de garantie de participare in conformitate cu legislatia in vigoare Legea nr. 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare, documente prin care dovedesc ca sunt IMM.Atentie! In cazul in care garantia de participare este depusa in alta moneda decat in lei echivalenta leu/valuta va fi efectuata la cursul publicat de BNR cu 3 zile lucratoare inainte de data limita de depunere a ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr. 1 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Formularul nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in conformitate cu art. 181, lit. a), b), c), d) si e) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general)din care sa reiasa obligatiile exigibile in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat privind plata impozitelor locale, (datorii la bugetele locale). Formularul nr.3-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69 indice 1din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce privesteorganizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv, toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt: Rovana PLUMB-Ministru, Lucia Ana Varga - Ministru delegat, Dumitru Elena - Secretar de stat, Marius Nica - Secretar General, Dragos Ionut Banescu-Secretar general adjunct, Carmen Tinta-Director General, Speranta MUNTEANU-Director General , Cristina Burnar ? consilier, Serviciul Achizitii publice, Mihaela Clapan- coordonator Serviciul Administrativ.Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006.-completare Formular nr.4.Formularul nr. 4 -Declaratie privind calitatea de participant la procedura in conformitate cu prevederile art. 41 OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarileulterioareFormularul nr. 5-Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cuprevederile Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independent Certificat constatator emis de O.N.R.C., in conformitate cu art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare se solicita documente edificatoare privind obiectul de activitate al operatorului economic. Operatorul economic trebuie sa-si dovedeasca forma de inregistrare ca persoana juridica romana sau straina, prin prezentarea unui certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, a certificatului de inregistrare fiscala, precum si altor documente care dovedesc o forma de inregistrare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara de origine. Din documentele respective trebuie sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC;
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratie privind cifra de afaceri globala pe ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Fisa de experienta similara. Ofertantul trebuie sa demonstreze ca are experienta in furnizarea de astfel de produse.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.02.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 14.05.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 11.02.2013 17:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer