Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de articole de birotica si papetarie pentru spatiile de invatamant ale Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu


Detaliu pentru invitatia numarul 345864
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: UNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIU
Numar invitatie: 345864/24.04.2013
Denumire contract: Furnizarea de articole de birotica si papetarie pentru spatiile de invatamant ale Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNIVERSITATEA "LUCIAN BLAGA" DIN SIBIUCod fiscal: 4480173, Adresa: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Telefon: +40 269217779, Fax: +40 269217779
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269214294, persoana de contact: Vasile Motoc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Administrativa, B-dul Victoriei, nr. 8-10, Sibiu, Romania, cod postal: 550024, telefon: +40 269217779, fax: +40 269214294
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de articole de birotica si papetarie pentru spatiile de invatamant ale Universitatii "Lucian Blaga" din Sibiu
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: - furnizarea de articole de birotica si papetarie pentru spatiile de invatamant ale ULB, conform cantitatilor specificate in caietul de sarcini- livrarea se va face la sediul Magaziei centrale ale ULB, in Sibiu, str. B-dul Victoriei nr. 10, zilnic intre orele 8-15 pe baza comenzilor scrise de catre achizitor- Cantitatile se vor livra in cel mult 24 de ore de la data emiterii comenzii ferme- Nu se accepta livrarea produselor prin curieri- Se accepta numai ofertele depuse pentru toate produsele din caietul de sarcini- La livrare, produsele vor fi insotite de declaratie de conformitate- Cerintele minine solicitate (specificatiile tehnice) pentru produsele ce urmeaza a fi achizitionate se gasesc in caietul de sarcini, caiet ce face parte din prezenta documentatie de atribuire
II.1.6) CPV: 30190000-7 - Diverse masini, echipamente si accesorii de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 463, 338.19 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 9200 RON, respectiv 4600 RON pentru IMM.Perioada de valab. a garantiei: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. In conf. cu preved. art.86 din H.G 925/2006, garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrum. de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Totodata, se permite si modalitatea de depunere la casieria centrala a sumei de bani ce constituie garantia de participare. In conf. cu preved.art.87, alin(1) din H.G 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul depunerii unei contestatii, in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului o sumacalculata in conformitate cu prevederileart. 278, index 1, alin.1), lit.(b), din O.U.G 34/2006, din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a achizitiei, respectiv suma de 4243, 33 RON. Prevederile alin. (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi considerate inacceptabile. Ofertantii sunt obligati, in cazul in care se incadreaza in categoria IMM-urilor, sa faca dovada acestui fapt, atasat garantiei de participare.Echivalenta leu/valuta se va face la un curs BNR din data de 13.04.2013.
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 2, 5 % in cazul IMM.Modul de constituire a garantiei de buna executie: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societatebancara sau de o societate de asigurari conform art. 90 alin. (1) din H.G. 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: Completarea si prezentarea formularului ?A? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006: Completarea si prezentarea formularului ?B? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?Declaratie privind participarea cu oferta independenta: Completarea si prezentarea formularului ?C? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Completarea si prezentarea formularului ?D? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?Declaratie privind inexistenta conflictului de interese: Completarea si prezentarea formularului ?E? disponibil la sectiunea ?FORMULARE?. Persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: rector- Bondrea Ioan, Prorector responsabil strategie organizationala si financiara ? Ilie Puia Livia, Director General Administrativ ? Motoc Vasile, Director financiar-contabilitate ? Puia Maria Cristina, Consilier juridic- Trif Angela.DECLARATIE privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Completarea si prezentarea formularului "I" disponibil la sectiunea "FORMULARE"Certificatele de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor catre Bugetul General Consolidat si catre bugetele locale emise de catre organele competente ale Ministerului Finantelor din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere al ofertelor, in original sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului: Copie certificata ?conform cu originalul?Persoane juridice /fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la o grupare legal constituita si poate desfasura activitati ce fac obiectul achizitiei publice, in conformitate cu legislatia in vigoare din tara de origine a ofertantului ? in traducere certificata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Declaratii privind cifra de afaceri globala care vizeaza activitatea din ultimii trei ani, Demonstrarea situatiei economico-financiare conform OUG 36/2006 art. 185 1 b.Depunerea Bilantului Contabil la 31.12.2011Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani - Completarea si prezentarea formularului ?G? disponibil la sectiunea ?FORMULARE, Mostre a caror autenticitate sa poata fi demonstrata in cazul in care se solicita acest lucru.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.05.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.05.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 16.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 24.04.2013 08:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer