Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de articole si echipament sport, imbracaminte si incaltaminte sport, trofee, cupe si medalii


Detaliu pentru invitatia numarul 357320
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET TIMIS
Numar invitatie: 357320/04.02.2014
Denumire contract: Furnizarea de articole si echipament sport, imbracaminte si incaltaminte sport, trofee, cupe si medalii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA JUDETEANA PENTRU SPORT SI TINERET TIMISCod fiscal: 27484557, Adresa: PIATA IANCU HUNIADE NR.3, Timisoara, Telefon: 0256490469, Fax: 0256490469
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PIATA IANCU HUNIADE NR.3, Timisoara, Romania, cod postal: 300029, telefon: +40 256490469, fax: +40 256490469, persoana de contact: Compartiment achizitii publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PIATA IANCU HUNIADE NR.3, TIMISOARA, JUD TIMIS-SEDIUL DIRECTIEI JUDETENE PENTRU SPORT SI TINERET TIMIS
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de articole si echipament sport, imbracaminte si incaltaminte sport, trofee, cupe si medalii
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie achizitia de produse necesare in activitatea desustinere a programelor si competitiilor proprii sau in parteneriat ale structurilor sportive si ONG-urilor de/pentru tineret din judetul Timis : Lot 1: Articole si echipament sportLot 2: Articole si echipament tenissi badmintonLot 3: Articole si echipament gimnasticaLot 4: Articole si echipament tirLot 5 : Echipament echitatieLot 6: Imbracaminte si incaltaminte sportLot 7 : Trofee, cupe si medalii
II.1.6) CPV: 37400000-2 - Articole si echipament de sport (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 569, 950 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 Articole si echipament sport :1.543 lei;Lot 2 Articole si echipament tenissi badminton: 696 lei;Lot 3 Articole si echipament gimnastica :222 lei;Lot 4 Articole si echipament tir: 320 leiLot 5 Echipament echitatie: 1.002 leiLot 6 Imbracaminte si incaltaminte sport: 5.546 leiLot 7 Trofee, cupe si medalii: 2.070 leiValabilitate: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.Constituire: conf prev art. 86 din H.G. 925/2006, si Formular 12 din Sect. -Formulare: -prin virament bancar in contul AC(RO79TREZ6215009XXX014401), C.U.I. 27484557, -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societatede asigurari, care sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat/b)neconditionat- prin depunerea la casieria unitatiia sumei de bani in numerar pana la data si ora deschiderii ofertelor.Restituire: conformart. 88 din HG 925/2006.Retinere: conform art. 87 din HG 925/2006, si art. 278^1din OUG 34/2006 .Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor si se va prezenta in original.Toate documentele referitoare la constituirea garantiei de participare se vor prezenta ca documente insotitoare ale ofertei.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.AC poate solicita extinderea perioadeide valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul isi extinde perioada de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi prelungita corespunzator.Pentru o evaluare unitara a cuantumului garantiei de participare constituitain alta moneda, se va lua in considerare cursul de schimb al BNR la data publicarii invitatiei de participare in SEAP.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 - pentru toate loturile : Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal -Completare Formular 2 din SectiuneaFormulareCerinta nr. 2 - pentru toate loturile: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute laart. 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal - Formular 3 dinSectiunea FormularePersoanele juridice straine vor prezenta orice documente edificatoare eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine (certificate de atestare fiscala, caziere judiciare, alte documente echivalente, etc) prin care sa dovedeasca faptul ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local.Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa situatia obligatiilor de platain lunaanterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice; original sau copie legalizata sau copie conform cu originalul ? ord. 509/2011;Cerinta nr.3- pentru toate loturile: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? formular 5 din Sectiunea ? Formulare.Modalitatea de indeplinire : pentru toate loturileCompletarea, semnarea si prezentarea declaratiei Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta -Formular 4 din Sectiunea Formulare.Cerinta nr.5- pentru toate loturile: Declaratie privind evitarea conflictului de interese -Formular 5 din Sectiunea ? Formulare.Ofertantul / ofertantul asociat / subcontractantul / tertul sustinator trebuie sa nu fie intr-o situatie de conflict si/sau concurenta neloiala.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere - completaresemnare si prezentareFormular 5 din SectiuneaFormulare. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul susmentionat. De asemenea, acest document trebuie prezentat si de catre fiecare subcontractant declarat prin oferta. Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: ? Tal Danut Adrian-director executiv;? Miculescu Neluta-responsabil financiar-buget-plati;? Madularescu Manuela-presedinte comisie evaluare oferte cu drept de vot ;? Fratila Catalin-Iulian -membru comisie evaluare oferte;? Leca Daniel-Aurel -membru comisie evaluare oferte? Ghica Mario -Antoniu - membru de rezerva comisie evaluare oferteLista persoanelor de mai sus nu reprezinta singurul caz de conflict de interes, ofertantul fiind raspunzator de completarea Formularului 5 si acuratetea informatiilor prezentate.Daca exista incertitudini referitoare la situatia personala a unui Ofertant, autoritatea contractanta poate solicita informatii direct de la autoritatile competente.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabil ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe proprie raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau juridice sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa depuna acest formular Cerinta nr. 1 : Persoane juridice romane : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Modalitatea de indeplinire : Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora . Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoane fizice : Autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Persoane juridice/fizice straine : Sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, si obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Modalitatea de indeplinire: Ofertantul (operator economic, lider, asociat) trebuie sa prezinte documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din documentul care atesta obiectele de activitate ale operatorului economic.Nota: Ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru conformitate documentele care dovedesc forma de inregistrare, precum si documentele care atesta obiectele de activitate, in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: informatii privind situatia economico-financiara-Informatii generale din care sa reiasa cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani(2011, 2012, 2013). In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare operator economic did cadrul asocierii va completa acest formular.In cf. cu art.16, alin 3 Legea nr.346/2004 IMM-urile beneficiaza de reduceri cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceriPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lista principalelor livrari similare in ultimii 3 aniPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.03.2014 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.03.2014 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.02.2014 18:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer