Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Furnizarea de benzina si motorina pe baza de bonuri valorice


Detaliu pentru invitatia numarul 322779
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Judetul Bistrita-Nasaud
Numar invitatie: 322779/26.03.2012
Denumire contract: Furnizarea de benzina si motorina pe baza de bonuri valorice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJudetul Bistrita-NasaudCod fiscal: 4347550, Adresa: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Telefon: +40 0263230741, Fax: +40 0263214750
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str Piata Petru Rares, nr 1-2, Bistrita, Romania, cod postal: 420080, telefon: +004 0263230741, fax: +004 0263214750, persoana de contact: RAVECA COLDEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul judetean Bistrita Nasaud, P-ta Petru Rares, nr. 1-2, loc Bistrita
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de benzina si motorina pe baza de bonuri valorice
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare de benzinasi motorina pe baza de bonuri valorice
II.1.6) CPV: 09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 195, 228 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 3.500 lei(Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei ?cf. Art. 85 lit. b, din HG. 925/2206 cu completarile si modificarile ulterioare).Depunerea garantiei de participare este obligatorie. Garantia trebuie sa fie irevocabila si sa fie depusa separat de plicul care contine oferta , in original. Garantia de participare trebuie sa fie valabila pe o perioada de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor si va fi emisa in favoarea Autoritatii Contractante, pentru suma specificata.Garantia de participare se va constitui folosind una din urmatoarele modalitati: - prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau societate de asigurari;
- prin ordin de plata, in contul Consiliului Judetean Bistrita Nasaud Contul de garantiiRO 88 TREZ 1015006XXX000166 Cod fiscal 4347550, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca, astfel incat inainte de deschiderea ofertelor sa fie virata in contul Consiliului Judetean.In cazul Scrisoii de garantie bancara, se va completa formularul anexat in sectiunea FormulareNota: Ofertantul caruia Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ii va respinge contestatia formulata, i se va retine potrivit art. 278^1 din OUG 34/2006 din garantia de participare la licitatie o suma de 1.952 lei
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie de eligibilitate (pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din OUG nr. 34/2006)- Formular 5, formular care va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazulDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/ 2006-Formular 6, formular care va fi prezentat si de tertul sustinator daca este cazulDeclaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1- Formular 7, formular care va fi prezentat si de catre subcontractant precum si de catre tertul sustinator daca este cazulNota : lista persoanelor cu functii de decizie din cadrul Consiliului Judetean , conform art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sunt: Rusu Mihai Liviu- presedinte C. J.- Luca Iancu Mihai-vicep. C. J.- Bumbu Mihai ? vicep. C. J., Iosif Redl ?secretarul judetului, Negruser Vasile-administrator public, Burian Ioan ?dir ex. directia adm. Locala, Tinis Viorel- dir ex. directia economica, Pop Gabriela- sef serviciu secretariat ?administrativ, Adam Dorin ? serviciu secretariat ?administrativ, Coldea Raveca, Ungureanu Elisabeta si Mora Csaba-compartiment achizitiiDeclaratie privind calitatea de participant la procedura Formular 10Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta- Formular 8Certificate de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificat privind plata taxelor si impozitelor locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa reiasa ca ofertantul/candidatulnu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertuluidin care sa rezulte: -Ca obiectul de activitate al ofertantului include si obiectul supus procedurii- Ca nu suntinscrisuri cu privire la inexistenta starii de faliment ori lichidarea, administrarea afacerilor de catre un judecator sindic sau cu privire la declansarea unei proceduri legale pentru declararea sa in una din aceste situatii.In cazul in care la o procedura de achizitie publica participa un grup de operatori economici care depun oferta comuna cerinta trebuie indeplinita de fiecare membru al asociatiei.Nota: Ofertantului clasat pe primul loc , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita sa transmita pentru conformitate documentul in original /copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei globale de afaceri care vizeaza ultimi 3 ani va fi de 380.000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita informatii cu privire la :1. Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani confor Formular anexa din sectiunea FORMULARE , insotite de recomandari ale operatorilor economici2. Se solicita ca ofertantii sa demonstreze gradul de acoperire la nivel judetean si national , respectiv ofertantii sa faca dovada ca detin cel putin o statie de distributie la nivelul fiecarui judet completandlista statiilor la nivel national
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Se descarca de pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.03.2012 08:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer