Achizitie publica - Furnizarea de bunuri in cadrul Centrului de informare turistica si a proiectului integrat pentru promovarea turismului derulat de comuna Godeanu, jud. Mehedinti.
Detaliu pentru invitatia numarul 350704
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350704/18.07.2013
Denumire contract: Furnizarea de bunuri in cadrul Centrului de informare turistica si a proiectului integrat pentru promovarea turismului derulat de comuna Godeanu, jud. Mehedinti.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna GODEANUCod fiscal: 4484418, Adresa: comuna Godeanu, Godeanu, Telefon: 0252388540, Fax: 0252388540
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: comuna Godeanu, Godeanu, Romania, cod postal: 227215, telefon: +40 252388540, fax: +40 252388540, persoana de contact: Ion Gheorgheci
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Godeanu, comuna Godeanu, judetul Mehedinti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de bunuri in cadrul Centrului de informare turistica si a proiectului integrat pentru promovarea turismului derulat de comuna Godeanu, jud. Mehedinti.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor achizitiona diverse bunuri necesare centrului de informare, achizitii ce s-au impartit in patru loturi.
II.1.6) CPV: 30200000-1 - Echipament si accesorii pentru computer (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 257, 189 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da. Lot1- 300 lei, Lot2 -430 lei, Lot3 -3400 lei si lot4 - 117 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: minim 90 de zile de ladata limita de depunere a ofertelor; la un curs de echivalenta leu/alta valuta din luna in care are loc publicarea invitatiei de participare.Forma de constituire a garantiei de participare: in conformitate cu art.86 din HG 925/2006 sau ordin de plata in contul de trezorerie RO11TREZ46121450204012XXX, deschis la TrezoreriaDrobeta Turnu-SeverinGarantia pentru participare va fi retinuta in conditiile prevazute la art. 278 indice 1 din OUG 34/2006 .In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii , conform Legii nr. 346/2004 garantia de participare se constituie in procentde 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire cu conditia prezentarii dovezii de incadrare in aceasta categorie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si tertul sustinator daca este cazul.2. Se solicita declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 insotita de certificate constatatoare de plata a obligatiilor catre bugetul de stat si catre bugetul local. Ofertantul are obligatia sa prezinte aceste documente in original/copie legalizata/copie comnform cu originalul din care sa rezulte obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat saprezinte acest formular.Nota: din documnetele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Tertul sustinator, daca este cazul, are obligatia de a prezenta declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, lit. a, c1 si d din OUG 34/2006Persoanele juridice straine vor prezenta orice doc. edificator pentru dovedirea eligibilitatii - eliberate de autoritati din tara de origine(certificate, caziere judiciare, alte documnete echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local. Doc. se vor prezenta in original/copie legalizata/copie cf. cu originalul la care se vaalatura traducerea aurtorizarta si legalizata a acestora in limba romana.3. Se solicita Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 69^1 din OUG 34/2006 - Anexa 4.Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ deconducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusive sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante (Primar Gheorgheci Ion, Viceprimar Dumitrescu Petre, Ciuta Carmen Marilena - responsabil economic, Rafa Valentina secretar, Trifu Ion - casier, persoane cu responsabilitati in domeniul achizitiilor publice si consilieri responsabili cu aprobarea bugetului si contractelor: Achimescu Romica, Armulescu Elena, Roata lon, Armulescu Valentin, Paulescu Petre, Dragomirescu Viorel, Achimescu Cristian, si Nicolae Bogdan, este exclus din procedura de atribuire.4. Se solicita Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Anexa 5Ofertantul trebuie sa prezinte formularul si sa il depuna in cadrul ofertei, cerinta fiind in conformitate cu Ordinul ANRMAP nr.314/12.10.2010.5 . Se solicita Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Anexa 6Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al societatiimixte/ consortiului /asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant, subcontractant sau partener pentru acelasi contract vaconduce la respingerea ofertelor respective.3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punctde vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna estedeclarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului. Numarul asociatilor nu se iimiteaza. Acordul de asociere seva intocmi conform modelului prezentat la sectiunea III - Modele de formulare Cerinte obligatorii: - Ofertantul sa fie legal inregistrat.- Din documentele prezentate trebuie sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului include si obiectul procedurii. Certificatul constatatoremis de ORC trebuie sa cuprinda informatii reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Autoritatea Contractanta are dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trasmiterea rezultatului procedurii, prezentareapt. conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Persoane juridice /fizice straine vor prezenta Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica saude inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constitute, in conformitate cu prevederile legaledin tara in care este stabilit ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate. Se solicita de asemenea un certificat de rezidentafiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 : Informatii prlvind situatia economico - financiara: Cifra deafaceri globala intr-o perioada anterioara, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii trei ani, ultimii 3 ani fiind 2010, 2011 si 20112de minim 30.000 lei pt LOT 1, 130.000 lei pt lot 2, 340.000 lei pt lot 3 si 10.000 lei pt lot 4, sau echivalent in EURO - cursul de schimb fiind cel afisat de catre BancaCentrala Europeana pentru anul respecliv. Cifra de afaceri a operatoriloreconomici incadrati in categoria IMM-urilor, cf leg. 346/2004 va fi admisa inprocent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire (cuconditia prezentaril dovezii de Incadrare in categoria IMM).ln cazul unelasocieril, aceasta trebuie sa fie formata exclusiv din operatori economiciincadrati in categoria IMM pentru a beneficia de aceeasi reducerereferitoare la valoarea cifrei de afaceri., Tert sustinator (daca este cazul) In conformitate cu prevederile art. 186, alin2), din OUG 34/2006. Persoana care asigura sustinerea financiara nutrebuie sa se afle In situatia care determina excluderea din procedura deatribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1 -Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani, cel putin uncontract de fumizare, produse similare cu cele supuse prezentei proceduri, pentru fiecare lot la care depune oferta. Pentru contractele declarate caexperienta similara va prezenta certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar prin care se confirma livrarea produselor similare.Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente vaconduce la respingerea ofertei ca fiind inacceplabila, Cerinta 2 Informatii privind personalul disponibilOfertantul va face dovada ca dispune de personalul minim necesarindeplinirii contractului: LOT 1- min. o persoana calificata sa acorde servicesi asistenta la punerea in functiune pentru echipamentele incluse incontractul de furnizareLOT 2 - min. o persoana calificata sa acorde service si asistenta la punereain functiune pentru echipamentele electronice incluse in contractul defurnizareLOT 3 - min. o persoana atestata sa acordeservice si asistenta pentru realizarea de website, inslalarea si punere infunctiune a infochiosk-urilor. LOT 4 -min. o persoana calificata in vederearealizarii contractului., Pentru persoanele propuse se va atasa CV semnat in original, Copie dupadiplome /atestate /certificate din care sa reiasa calificarea speclalistului, Copie document ce dovedeste relatia contractuala a specialistului propus cuofertantul Nota: Neprezentarea sau prezentarea intr-o forma necorespunzatoare a acestor documente va conduce la respingerea oferteica fiind inacceptabila, Cerinta 3, Tert sustinator(daca este cazul) In cazul in care cerintele de calif referitoarela sit ec si fin si la capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreazade catre op ec prin invocarea sustinerii de catre o alta pers, indiferent denatura relatiilor Juridice existente intre ofertant/candidat si pers respectiva, atunci acesta din urma are oblig de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezent unui angajament ferm al persoanei respective.prin care aceasta confirma faptul ca va pune la disp ofertantului resursele invocate.Angaj de sustinere va trebui sarespecte condit specif prev la art. 111 din H.G. nr.925/2006. Pers. care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in sit care determina excluderea din procedura de atribuire.conf prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d), art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006. Angajamentul ferm de sustinere prezentat de ofertantul castigator va face face parte integranla a contractului de achizitie publica., Informatii privind subcontractantii- Se va prezenta o lista cu subcontractantiisi specializarea acestor. Se va prezenta acordul de subcontractare inoriginal sau copie legalizata, din care sa rezulte partea din contract pe careo va indeplini subcontractantul (fizic si valoric, inclusiv ca procent dinvaloarea contractului)contractului). Ofertantul castigator va prezenta inainte de semnareacontractului acordul de subcontractare in original., Informatii privind asociatii - Se prezinta Acordul de asociere in original, dincare sa rezulte cine este liderul asociatiei si partea din contract pe care o vaindeplini fiecare asociat (valoric si procent din valoarea contractului), inclusivmodul de utilizare a resurselor tehnice si umane, precum si imputernicirealiderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei ISO 9001:2008 (sau echivalent) pentru domeniile de activitate care facobiectul contractului, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 08:22