Achizitie publica - Furnizarea de calculatoare personale
Detaliu pentru invitatia numarul 344534
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344534/28.03.2013
Denumire contract: Furnizarea de calculatoare personale
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCURTEA CONSTITUTIONALACod fiscal: 4265850, Adresa: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Telefon: 402.21.20, Fax: 402.21.20
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sector 5, str. Calea 13 Septembrie, nr. 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 050725, telefon: +40 214142120, fax: +40 214142120, persoana de contact: Cristina Tanase, Laurentiu Manea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ofertele se deschid la sediul Curtii Constitutionale, Calea 13 Septembrie nr.2, sector 5, Bucuresti, cod postal 050725
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Furnizarea de calculatoare personale
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizarea, respectiv livrarea, instalarea si punerea in functiune a 20 bucati calculatoare personale.
II.1.6) CPV: 30213300-8 - Computer de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 65, 322.58 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in valoare de 1.306, 45 lei. Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in alta valuta se va face la cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Perioada de valab.: 60 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrum. de garantare emis in cond. legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care se prezinta in original. In cazul in care oper. econ. opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis laD.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 10, prezentat in sectiunea "Formulare" din cadrul documentatiei de atribuire. Pentru operatorii economici incadrati, cf. legii, in categoria IMM garantia de particip. poate fi constit. in cuantum de 50% din valoarea impusa, respectiv 653, 23 lei In acest caz dovada constit. garantiei de participare va fi insotita de decl. pe propria raspundere privind incadr. in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.Va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere orice oferta care nu este insotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate prin prezenta doc. de atribuire. Autorit. contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atuncicand se afla in sit. prevazute la art. 87 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modif. si complet. ulterioare.Nota: In cazul grupurilor de operatori. econom. care depun oferta comuna, reducerea cu 50% a garantiei pentru participare se aplica doar daca acestea sunt alcatuite exclusiv din IMM-uri.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie, in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului, se va constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original In cazul in care operatorii economici opteaza pentru constituirea garantiei de buna executie prin virament bancar suma se va vira in contul: RO51TREZ7005005XXX001574 deschis la D.T.C.P.M.B. In cazul in care garantia de buna executie se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr.11, prezentat in sectiunea "Formulare". Pentru operatorii economici incadrati, conform legii, in categoria IMM garantia de buna executie poate fi constituita in cuantum de 50% din valoarea impusa.In acest caz dovada constituirii garantiei de buna executie va fi insotita de declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, conform model Anexa nr.1 din Legea 346/2004, in original.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 (Declaratie privind eligibilitatea, completata in conformitate cu Formularul 2, din sectiunea "Formulare", in original). Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006.(completata in conformitate cu Formularul 3, din sectiunea "Formulare", in original).- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite, in masura in care operatorul economic prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Atentie: Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale, a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa.Nota: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP.3. Certificatul de participare la licitatii cu oferta independenta (Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 4, din sectiunea "Formulare", in original). In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.4. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG nr. 34/2006 (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹, completata in conformitate cu Formularul 5, din sectiunea "Formulare", in original). Declaratia se va completa, dupa caz, de catre Ofertant/Ofertantul asociat/Subcontractant, conform art 13 din Legea 279/2011.Incadrarea in una dintre situatiile prevazute la art.69¹, art.180 si art.181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, va atrage excluderea operatorului economic din procedura de achizitie publica. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: Ruxandra Sabareanu, Stefania Anghelache, Brindusa Bobea, Cristina Tanase, Laurentiu Manea, Elena Julieta Dragan, Anca Bucur, Violeta Nicolae, Ioan Ianos-Schiler si Mihai Cinciu.Nota: 1. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta toate documentele si formularele mentionate.2. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art.182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.3. Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.4. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei unitati administrative sau judiciare sau a unei autoritati administrative sau judiciare sau unei asociatii profesionale ce are competente in acest sens.5. Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr.2 din Ordinul 509/2011 al Presedintelui ANRMAP . 1. Persoane juridice/fizice romane - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala cu extras din documentele de constituire ale societatii sau cererile de inscriere mentiuni de la Registrul Comertului in raza caruia este situat sediul ofertantului, valabil la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta certificatul constatator pentru partea din contract pe care o realizeaza.Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Persoane juridice/fizice straine - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentul se poate depune in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Ofertantul clasat pe primul loc are obligatia ca, in maxim 2 zile lucratoare de la solicitare, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator emis de ONRC in copie legalizata sau in original, in situatia in care acesta a fost prezentat in copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
800
Descriere: Componenta fiananciara. Pretul de furnizare la sediul achizitorului.
Caracteristici tehnice
200
Descriere: Caracteristici tehnice
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 13.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.03.2013 15:37